Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    alikerim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.12-2014
    Son Giriş
    21.01-2015
    Saat
    14:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba ben askerden pisikiyatriden hava degisimine geldim simdi gataya sevk alicam istanbul kadikoy gataya gidicem sorum su Benim sol bobrek ameliyatlisiyim 33 dikisim var 2 sene oldu ama agrilarim artti ve bobregimde piyelepst ameliyati oldum yani daralma vardi idrar yoluna giden boruda ve prankin kalinligi var sol bobregimde ve agrim sancim cok oluyo en ufak sogukta bole oluyo sizce ne olur sonuc

    Sizlerden cevap bekliyorum gercekten bilenler cevap yazsin ama emin olanlar cevap yazsin???

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    18:40
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.873
    Alınan Beğeniler
    935
    Verilen Beğeniler
    1.226

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ali, böbrek rahatsızlığını askerlik için ilk kez muayene olurken belirtmiştin ve bu durum muaf olmanı sağlamadı diye tahmin ediyorum. Eğer öyleyse, yine muafiyet sağlamaz. Ama en kötü ihtimalle var olan rapor süreni uzatacaktır. Yani GATA'ya sevk almakla iyi etmişsin.
    Hastaneye gittiğinde en azından spor yapamaz ve soğuk ortamda bulunmaması gerekir gibi bir rapor almaya çalış.

  3. #3
    Üye
    alikerim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.12-2014
    Son Giriş
    21.01-2015
    Saat
    14:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Şimdi abi soyle oldu ben askere gelmeden önce muayne oldum heyete cıkmadan once bana oradaki.doktor heyete cıkarmam ıcın kagıt verdı orada askerden muaftır yazıyodu heyete kagıdı verdım ıkı gun sonra heyete gttım ama yetısemedim bilmem kacıncı maddenın fıkrasına gre gıdıyomusum peki o kagıtta nıye oyle yazıyodu benim ozamn agrımyok tu okadar doktor agrı yapıyomu dıye sordu ben yk dedım ama suan var oluyo sık sk napıcam ben bole

    Bi sorum daha olucak abi ben pisikiyatrıden hava degısımı aldım ben evliyim sekiz aylıkccugumvar ve bu benı bunaltıyo bu konuda napa bilirim sence nasıl curuk alabılırım yapmak ısterdım ama cocuk ve borcum olmasa koly olurdu sence napmalıyımm kızım ve esım annemlerlerle kalıyo ama onlar ıcınde zor oluyo napmm gerek

  4. #4
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    18:40
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.873
    Alınan Beğeniler
    935
    Verilen Beğeniler
    1.226

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Yeniden hastaneye sevk alıp muafiyet için çaba sarf etmek lazım. Ne kadar mümkün bilemiyorum ama şansını deneyebilirsin kardeşim.

    Sabır...