Sayfa 1 / 4 1234 SonSon
Toplam 57 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    fevzieryilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    CADILLAC_MAN
    Üyelik Tarihi
    08.11-2005
    Son Giriş
    Saat
    Mesaj
    688
    Alınan Beğeniler
    69
    Verilen Beğeniler
    31

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba arkadaşlar;
    2012 haziran ayında renault scenic arac aldım'ki17 yıldır ALMAN veya japon araçlarından şaşmayan biriyim.araç 1.5 dizel EDC şanzumanve geniş 7 kişilk olması ve sol ayaktan özürlü oldugum içim aparat takdırma gibi zorunlulugun ortadan kalkması beni açıkca cezbetti.
    aracımın ilk ayında yıllık iznimi kullanmak üzere memleketime gittim.memleketde ilk günümde ön tekerim patladı bende doğal olarak stepneyi takdım servise gittim.servis bana bu aracın tekerinin olmadıgını henüz ticarileşmemiş oldugunu ve orjinalinin türkiyede bulamayacagımı bildirdi ve hiç bir şekilde yardımcı olmadı aillemle birlikte otomobilin içinde o sıcakta tüm lastikcileri teker teker dolaştık malesef 205 55 R17 lastik bulamadık.en sununda FORD bayisinden bir arkadaş bir kaç yeri aradıktan sonra başka bir ilden 4 adet farklı bir marka lastik getirtip takdık.GÖSTERMİŞ OLDUGU İLGİDEN DOLAYI RENAULT BAYİSİNE TEŞEKKÜR EDERİM .aradan sadece 1-2 gün geçdi aracım sinyal ve hata mesajı vererek en yakın servise gitmem konusunda ikaz verdi.bende reno yardımı aradım kesinlikle bu şekilde devam etmemem gerektiğini en yakın servise gitmemi söyledi.evimle servis arası 100km var.servise gittim servis elektrikli el freni kablosu kopmuş(bildiğimiz lambayı yakmak için kullanılan elektrik kablosu çelik felan değil ) oldugunu ve yedek parçasının olmadıgını bildirdi.Kopan kablo tekerin hemen yanından teğet geçiyor anlamadım gitti ayrıca bende istanbula dönecegimi yolda herhangi bir sorun açıp açmayacgını sordum yetkili servis tamir edebileceklerini ve herhangi bir sorun yaratmayacagını bildirdi ve 60tl karşılıgında tamir etdi.lakin henüz daha 50km. bile gitmeden araç aynı hatayı tekrarladı.Allaha çok şükür İstanbula sağsalim döndüm.istanbulda yetkili servise gittigimde ilk bana denilen bu parça tamir görmüş garanti kapsamı içine sokulamaz dendi.Benden yedek parçasının 1500 TL+KDV+işçilik oldugunu bildirdi.bende tamir etdirdiğim yetkili servis faturasını gösterdim.2 aylık uzun uğraşlar sonucu bugün tarafıma renault genel merkezden gelen garanti dışıdır bilgisiyle yıkıldım.Anlamadığım reno bu aracı uçak yada helikopter olarak ürettide bende eşeklik edip asfaltdamı kullanıyorum tekerin hemen yanında cıplak kablomu olur ya

    ayrıca cd-mp3 radyo nun üstündeki kısım döküldü altdaki metal kısım resmen sırıtıyor.sağ ön camı açıp kapatırken sanki kornaya basıyormussun gibi ses çıkıyor.
    sol arka kapıdaki araba hareket etdikce gelen sesi henüz çözemedim.Allah yardımcım olsun
    yarın sabah ilk işim aracın arka camına büyük harflerle "düşmanınız varsa şiddetle bu aracı tavsiye edebilirsiniz" yazdırmak.

    arkadaşlar şimdi sizden ricam nereye başvurmalıyım aracı iade yada tüketici mahkemesine basvursam bir sonuç alabilirmiyim.

  2. #2
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    14.12-2017
    Saat
    21:49
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.309
    Alınan Beğeniler
    24
    Verilen Beğeniler
    19

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sol arka kapıdaki araba hareket etdikce gelen sesi henüz çözemedim.Allah yardımcım olsun
    yarın sabah ilk işim aracın arka camına büyük harflerle "düşmanınız varsa şiddetle bu aracı tavsiye edebilirsiniz" yazdırmak.

    yapacağın tek şey bu kalmış.
    ve böyle bir pankart yaptır ve özellikle reno satış yerlerinin karşısına çek arabayı, bir kaç karede fotoğrafını cek ve basına gönder.bak sorununnasıl çözülüyor.
    Allah'ın sevgili kuluymuşum bende o arabayı almak için incelemiştim iyikide almamışım.

  3. #3
    Üye
    red07 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.04-2012
    Son Giriş
    11.08-2016
    Saat
    03:08
    Yaşadığı Yer
    alanya
    Mesaj
    35
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşım geçmiş olsun! İşin kötü tarafı sen bu araca 5 yıl katlanacaksın! Bende geçen gün renault bayisinde megane inceledim az kalsın alıyordum şimdi bu yazıyı okuduktan sonra iyiki almamışım dedim!

  4. #4
    Üye
    Sema Avatarı

    Gerçek Adı
    Sema
    Üyelik Tarihi
    28.07-2004
    Son Giriş
    12.12-2017
    Saat
    17:16
    Yaşadığı Yer
    A.
    Mesaj
    4.345
    Alınan Beğeniler
    33
    Verilen Beğeniler
    17
    Blog Mesajları
    28

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Dehşetle okudum. Geçmiş olsun. Beyza eşya, elektrikli ev aleti v.s. filan değil ki bu, araba! İçinde can taşıyor. Güvenliğimizi nasıl emanet edeceğiz.

  5. #5
    Üye
    burock Avatarı

    Gerçek Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    21.08-2008
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    01:08
    Yaşadığı Yer
    26/34/06
    Mesaj
    219
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Araba biraz da şans işidir. Her marka modelde hatalı üretim olabilir bu da size denk gelmiş olabilir. Ancak kesinlikle size katılıyorum, lastik bulamamak ne demek ? Hangi devir de yaşıyoruz ? İşin kötü tarafı EDC hala sıkıntılı bir vites, keşke vw'nin dsg'li bir modelini tercih etseydiniz. Fransız araçları malesef böyle oluyor, marka olarak ayırmıyorum tümü donanım olarak çok dolu gözükse de kalite anlamında Alman araçlarnının yanına yaklaşamıyorlar. En güzeli bir pankart yazıp bulunduğunuz il'de en işlek caddeye bırakıp reklam yapmak olacaktır. Geçmiş olsun.

  6. #6
    Üye
    k.ergun Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    07.12-2011
    Son Giriş
    09.10-2017
    Saat
    19:12
    Yaşadığı Yer
    Gebze
    Mesaj
    316
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Pankart işi çözebilir özelliklede Renault bayilerinin yakınında. Motor problemi olan bir aracı eurodiesel kullanmadı diye Renault garanti dışı bıraktı adam pankart asınca geri adım attılar.

  7. #7
    Üye
    gönülyarası Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2006
    Son Giriş
    14.12-2017
    Saat
    16:50
    Yaşadığı Yer
    Angara
    Mesaj
    4.571
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    81

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    burock;

    Gerçektende artık ne alırsak alalım işimiz şansa kaldı,eski iş arkadaşımla birlikte aynı zamanda aldık araçları o renault scenic aldı ben opel astra aldım..İşe gelip gidiyorum kavşakta kırmızı ışıkta beklerken arkamdan küt diye ses geldi baktım arkamdaki sıfır aracıma vurdu o sese rağmen plakalık plastiğini kırmış sadece işe gittim renault alan arkadaşım güldü,neyse o hafta uzun yola gitti arkadaşım geldi 120 km hızdan sonra arabası içinde uğultu düdükler ötüyor diye şikayete başladı servise gitti kapılar ayarsız diye elinden almışlar aracını kapıları ayarladık diye verdiler geri.Aradan fazla geçti geçmedi sol arka kapısından vurdular aynı hafta arkasından çarptılar yine Trabzona oğlunu almaya gidiyordu ön camı çatlattı ön cam değişti içeri su giriyor diyordu
    İlk 15 bin bakımda babamın sözünü dinleyip servise götürmedim ustama götürüp garantiyi bozdum bana kızıyordu garantiyi niye bozdurdun arızalanırsa cart curt dedi abs fren sisteminde arızası oldu kullanım hatası dediler şeytan kulağına 2 seneyi geçtim bakım harici ustama uğramadım.HP laptop aldım bataryası bozuldu telefon ettim yenisini gönderdiler,garantisi doldu fan arızalandı bu işler şans işi...

  8. #8
    Üye
    Liljan Avatarı

    Gerçek Adı
    Liljan
    Üyelik Tarihi
    13.11-2011
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    19:25
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    2.988
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Aklımızda olsun

  9. #9
    Üye
    FaCia Avatarı

    Gerçek Adı
    FaCia
    Üyelik Tarihi
    08.04-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Karabuk
    Mesaj
    1.362
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Gecmiş Olursun Dilerken. ALMAN otomobilinden. Japon Motosikletinden Şaşmam. Bildiğinden Şaşmayacaksın. Baştada sölemissin zaten ne dıye gittin reNault aldın usta sende.

  10. #10
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    19:33
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    1.402
    Alınan Beğeniler
    53
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Benim anlamadığım bi şey var, yetkili servis diyosunuz ama 60 TL para veriyosunuz.
    Bildiğim kadarıyla, yetkili servis o tip arızaları garanti kapsamındasayıp ücretsiz yapıyor .
    Yaptırdıgınız yer demekki yetkili servis değilmiş diye düşünüyorum.
    Tekerlek olayınıda anlamadım açıkcası, tekerlek patladımı yoksa yarıldımı ?
    Eğer tekerlek patladıysa herhangi bir lastikçide yaptırabilirsiniz, değiştirmek nerden çıktı anlamadım açıkcası.

    Servis yada yetkili kişilerin sizi yönlendirmesi ve sizi bu kadar mağdur etmemesi lazımdı.
    Haklılıgınıza inanıyosanız tüketici dernekleriyle görüşün.

  11. #11
    Üye
    fevzieryilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    CADILLAC_MAN
    Üyelik Tarihi
    08.11-2005
    Son Giriş
    Saat
    Mesaj
    688
    Alınan Beğeniler
    69
    Verilen Beğeniler
    31

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Mami kardeş;
    teker patladı sert bir metal girmiş içine yarılmış tamir olanagı yoktu.YETKİLİ SERVİS yardımcı olmadı. orjinal tekeri yok 3 ay sonra gel dedi.haliyle inç ve desen farkı olması sebebiyle 4 tekeride degiştirmek zorunda kaldım.elfreni kablosu içinse YETKİLİ SERVİS yedek parça yok tamirinii yaparım dedi.memleketden istanbula dönecegim için kabul etdim tamiri.

  12. #12
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    19:33
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    1.402
    Alınan Beğeniler
    53
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @fevzi,

    Yetkili servis tamir etse bile para almaması lazım.
    Eğer yetkili servisse renault maise şikayet edin, bakalım ne diycekler.

  13. #13
    Üye
    fevzieryilmaz Avatarı

    Gerçek Adı
    CADILLAC_MAN
    Üyelik Tarihi
    08.11-2005
    Son Giriş
    Saat
    Mesaj
    688
    Alınan Beğeniler
    69
    Verilen Beğeniler
    31

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    her türlü şikayetimi ilettim
    çagrı merkezi maalesef iletiyormu genel merkeze iletmiyormu bilmiyorum..
    sözde gün içinde kesin dönüş yapacaklardı 2 aydır.
    aynı tas aynı hamam...

  14. #14
    Üye
    Mami Junior Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammet
    Üyelik Tarihi
    06.05-2008
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    19:33
    Yaşadığı Yer
    İstanbul / Avcılar
    Mesaj
    1.402
    Alınan Beğeniler
    53
    Verilen Beğeniler
    32

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Öyle herkes kendi menfaatini düşünüyor.

    İlk arabam ford tu ve bende çok sorun yaşadım, hemde benim gibi bi çok kişi yaşadığım ve kronik denebilecek sorunlar yaşadı ama firma bunu hiç bi zaman kabul etmedi.

    Genel Merkez , fabrika falan bir sürü yerle görüştüm ama nuh diyolar peygamber demiyolar, hataları asla kabul etmediler.

    O firmanın birinde çalışan arkadaşımla konuşmuştum ve bana dediği şu ana kadar mahkemeye verip kolay kolay kazanan olmadığıydı.

    Şimdi sende mahkemeye versende eminim onlar bi kılıfına uydurucaklardır.

    Allah kolaylık versin ne diyim

  15. #15
    Forum Moderatörü
    mac72 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercihan
    Üyelik Tarihi
    17.01-2009
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:21
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    40.810
    Alınan Beğeniler
    53
    Verilen Beğeniler
    59
    Blog Mesajları
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Sorununuzu yasal yollardan halletmeye çalışın bence pankart açmak falan, sonra haklı davanız da haksız duruma düşebilirsiniz. Bimer'e probleminizi detaylarıyla yazın onlardan gelecek cevabı bekleyin derim..




Sayfa 1 / 4 1234 SonSon