Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    byecool Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.08-2004
    Son Giriş
    02.11-2012
    Saat
    20:39
    Yaşadığı Yer
    Mersin
    Mesaj
    213
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar

    Aldığımız arabayı bizden başkası kullanamıyor.Ben çeşitli dönemlerde 2 veya 3 ay şehir dışına çıkıyorum.Araba aldığımda 2-3 ay araba yatacak.Bu sürede arabanın bakımı konusunda bilgi almak istiyorum?

  2. #2
    Üye
    edipbalkan Avatarı

    Gerçek Adı
    edip
    Üyelik Tarihi
    10.07-2009
    Son Giriş
    12.12-2017
    Saat
    16:28
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    2.262
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arabanın akü kutup başlarını sökmenizi tavsiye ederim boşalmaması için ama yinede olduğu yerdede olsa haftada en az 1 kere 10 dk da olsun çalıştırılmasını öneririm Eski motorda motor karıncalanır tabiri vardı yeni tip motorlarda o şekil sorun varmı bilmiyorum.

  3. #3
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    22:49
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    7.508
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Uzun süre kullanılmayan ve garajda kalan araçlar için uyulması gereken bazı kurallar bulunuyor. Bunların başında aynı noktada yere temas eden lastiklerin omurgalarında deformasyona neden olabilecek duruş izi kalacağı için, mümkünse araç takoza alınmalı, yerle teması kesilmeli veya ara sıra aracın yeri değiştirilmelidir. Aracın elektrikle irtibatı akü başları çıkartılarak sağlanmalı ya da zaman zaman çalıştırılarak akünün tamamen boşalması engellenmelidir. El freni çekik bırakılmamalı bu şekilde fren telinin paslanarak içinde geçtiği spirale yapışması önlenmelidir. Havanın nemiyle oluşabilecek oksitlenmeye karşı boya, cila ve polish korunurken, nikelajlı bölümlere kalın yağ sürülerek hava ile teması kesilmelidir. Garaja uzun süre bekleyecek otomobiller kuru olarak bırakılırken, araç içinde oluşabilecek kötü kokulara karşı plastik örtülerle kapatılmamalıdır. Cam lastiklere ve konsolun deri bölümlerine gliserin ve deri koruyucu spreyler sürerek çatlamalar önlenebilir. Paslanmaya neden olabileceği gerekçesiyle motor suyu boşaltılmamalıdır.