
@Sema
Öyle mi... Rica ederiz, ne mutlu işe yarıyorsak... Ne aldınız, resim bekliyoruz![]()
@StratoS size teşekkür etmeyi unuttum aslında, bu başlıkta yazdıklarınız yardımcı oldu, forumdaki yazıları da değerlendirerek araç seçtim. 1 kişi daha vardı, yazdıkları fikir verdi -ismini unuttum şimdi- geriye dönük sayfaları okumam gerekir. Buraya yazanlara topluca teşekkür edeyim en iyisiMart ayında işlemlerim bitti, çok uğraştırsa da değdi seçimimden memnunum çok.
@Sema
Öyle mi... Rica ederiz, ne mutlu işe yarıyorsak... Ne aldınız, resim bekliyoruz![]()
@StratoS, ne demek butik özellikler teessüf ederimAracın ön koltuğuna oturduğumda aramızda bir aşk doğsun diye beklemiyorum sonuçta
tabi ki sağına soluna, ergonomisine, donanımına bakıyorum, herşeyden önce bir bilenden de (abim oluyor kastedilen bilir kişi) fikir alırım...
@selda*
Tamam, ben yanlış anlamışım, kusura bakmayın![]()
@StratoS,![]()
2019 Mart sonu BMW X1 aldım, dizel otomatik, X-Line paketi.
Sanırım artık alınmıyor hangi bayiiden aldınız?
@nightmare
Hayırlısı olsunLimite çektiler değil mi? Bence çok iyi olmuş.
Eğer bayilere yapışırsak inanın limite çekilmeyecek araç yoktur yeterki net fiyatı limit altında olsun. BMW3 vakası gibi millet uyandırılmadan yapılıyor artık bayiler bu işi.
247.000 tl
@UmuT_CaN, teşekkürler nerdeyse ev parası![]()
son 2 ayda araç alan arkadaşlar aldıkları aracın fiyatını- markasını- ne kadar indirim olduğunu - yazarlarsa iyi olacak
bu arada sahibinden com da engelli plakalı araçlar var bu araç sahipleri sanki aldıkları fiyattan fazla söylüyolar gibi geldi bana
@okidokiaga
Maalesef fırsatçılık yapılıyor.
@selda*
Umutcan belirtmiş, 247.000 TL umuyorum yıl sonunda 300.000 TL civarı olacak ve engelliler için daha geniş yelpazede araçlar alınabilecek. ( 7 kişilik vb.)
Selamlar,
Yeni SUV haberleri gelmeye devam ediyor. Engelli arkadaşların ilgisini çekebilir diye paylaşmak istedim.
Mazda
Biliyorsunuz, SUV çephesinde Mazda Türkiye'de CX-3 ve CX-5 satıyor. CX-3 B segmenti, CX-5 ise D segmenti olarak konumlandırılıyor.
Dolayısıyla, bu markayı ve SUV araçları soran engelli arkadaşlara öneride bulunamıyordum. (CX-3 ufak kalıyordu, CX-5 de 2.0 benzinli motor sebebiyle hem limit üstüydü, hemde ekonomik değildi.)
Şimdi 2020 Mazda CX-30 lansmanını yaptı ve C SUV segmentine giriş yaptı.
CX-3 ve CX-5 arasındaki boşluğu dolduracak CX-30, 4395 mm uzunluğunda, 1795 mm genişliğinde ve 1540 mm yüksekliğinde. Aks mesafesi 2655 mm uzunluğunda ve Skyactiv mimarisini paylaştığı Mazda3 ile aynı.
CX-30, daha ince C sütunları, daha fazla yerden yükseklik ve bol miktarda plastik kaplama (bazıları için çok fazla) gibi bazı ayırt edici tasarım özelliklerine sahip olmasının yanı sıra, stili yeni Mazda3 hatchback modelinden yoğun şekilde etkileniyor.
Bu benzerlik özellikle gösterge kümesi tasarımı ve teknolojilerle içeride de devam ediyor. Otomobilde 8.8 inç ekranlı Mazda Connect multimedya sistemi, navigasyon, Apple CarPlay ve Android Auto özellikleriyle birlikte yer alıyor.
CX-30 arkadaki yolcular için geniş diz ve kafa boşluğu ve 430 litrelik bir bagaj kapasitesi sunuyor. Otomobil üreticisi, bagajda aynı anda büyük bir bebek arabası ve bir bavul yerleştirmek için yeterli alan olduğunu söylüyor.
Motor serisi de yine Mazda3 'ü yansıtıyor. CX-30 Avrupa’da aynı Skyactiv-G, Skyactiv-D ve Skyactiv-X motorları, her ikisi de altı vitesli Skyactiv-MT manuel veya altı ileri Skyactiv-Drive otomatik şanzımanlarla birlikte sunacak.
Güvenlik cephesinde, Mazda CX-30'da i-Activsense paketi, akıllı fren desteği, uzun far kontrolü, kör nokta izleme, arkadan geçen trafik uyarısı, şeritten ayrılma uyarısı, şerit tutma yardımı, trafik işareti tanıma, akıllı hız yardımı, sürücü dikkat uyarısı ve uyarlanabilir hız sabitleyici gibi bir dizi yenilik var.
Kaynak: Ototeknikveri