Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123
Toplam 39 mesajın 31-39 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    gürcan726 Avatarı

    Gerçek Adı
    gürcan
    Üyelik Tarihi
    14.06-2013
    Son Giriş
    20.05-2015
    Saat
    23:48
    Yaşadığı Yer
    tekirdağ
    Mesaj
    14
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    yok bende meraklıyım

  2. #32
    Üye
    selocan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    22.09-2014
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    İZMİR - TÜRKİYE
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Slm arkadaşlar Herkese İyi Bayramlar,

    Ben rapor ve Ehliyeti Halletim Cebime alacağım arabanın Bir kısmını da koydum Ama Halen Kararsızlığım sürüyor Fiat Premio Conformatik Hız sabitleme EPS ARS vs var 39- TL Diyorlar Caddy Conforline ise 46 TL gerekli aparat ve sigorta hariç fiyatları bunlar Çok karsız kaldım ve bu işi halletmem gerekli 1 hafta içinde.

    Lütfen görüşlerinizi yazınız

    Birde ben şimdi almasam 1 yıl sonra alsam raporumu yenilmem gereklimi ve H sınıfı ehliyet ile Normal Araç Kullanabilir miyim bu süre zarfında

  3. #33
    Üye
    --erhan-- Avatarı

    Gerçek Adı
    Erhan Aydınalp
    Üyelik Tarihi
    01.11-2011
    Son Giriş
    04.07-2016
    Saat
    04:31
    Yaşadığı Yer
    mardin
    Mesaj
    176
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

  4. #34
    Üye
    selocan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    22.09-2014
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    İZMİR - TÜRKİYE
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    fiat premio ve cadd confortline arasında kaldım 3-5 bin tl fark var

    iki kelam yazın tecrübesi olanlar

  5. #35
    Üye
    EnemyHunter Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    21.05-2011
    Son Giriş
    01.12-2017
    Saat
    15:31
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    331
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    volkswagen alın kafanız rahat olsun 5 sene sonrada rahat satarsınız

  6. #36
    Üye
    forsa Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercü
    Üyelik Tarihi
    04.06-2005
    Son Giriş
    13.12-2017
    Saat
    15:42
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    263
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Selocan otomatigi sorunlu olan wv geç ötv indirimi deyip adamın yüzüne bakmıyorlar pazarlık yok.
    istersen wv dsg sorunları diye arat yada ben göndereyim
    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Arkadaşlar Selamlar,

    Bildiğiniz üzere, VW-Audi, DSG/S-tronic (direct shift gearbox) ürün gamı altında sattığı, DQ200 kodlu 7 ileri kuru kavramalı şanzımanı, problemli olarak nitelendirip, dünya çapında belli ülkelerde, kullanıcıların baskısı ve örgütlenmesi sonucu geri çağırmak durumunda kaldı.

    Bu ülkeler:

    -Çin; Kullanıcılardan gelen artan şikayetler üzerine, Çin Devlet Televizyonunda konunun yer alması ve Çin Genel Kalite kontrol İşletmesinin desteği ile oluşan baskı sonucu, VW'in yaklaşık 400.000 aracını geri çağırmak durumunda kaldı. VW-Audi'nin, en büyük pazar olarak gördüğü Çin'de bu darbeyi alması, 2018'de dünyada 1 numaralı araba üreticisi olmayı hedefleyen marka için büyük bir darbe oldu. Şanzımanın garanti süresi, standart olan 2 seneden, 10 seneye çıkarıldı Çin'de 6 ileri DSG ile ilgili de, problemler ve şikayetler olmuştur, ama bu konumuzun dışındadır.

    -Japonya; 91.000 araç, aynı problemden dolayı geri çağrıldı.VW yetkilisinin Japonya için verdiği raporda DSG'nin arıza sebebinin, dur kalk trafiğin, rutubetin ve hava kirliliğinin çok olduğu Asya/Uzak Doğu ülkelerinde, DSG'nin bu kötü şartlara uyum sağlayamamasına dayandırılması da, (Japonya için kastedilen, malum radyasyon olayı) , işi daha da traji komik bir yöne çekmektedir

    -Singapur; 6.000 araç.

    -İsveç; İsveç'te, DSG sorunundan dolayı, Passat Ecofuel DSG'nin, taxi olarak kullanılması, tamamen yasaklanmış durumdadır

    -USA; 2009 yılında 2 kez geri çağırma olmuş. Biri 53.000 adet, diğeri 13.500 adet araç için. Garanti süresi 10 sene

    -Rusya; Garanti süresi 10 sene. Rusça'yı yeni öğrenmeye başladığım için, Rus forum ve kaynaklarından fazla bilgi alamadım.

    -Avustralya VW, Rusya, Çin ve USA gibi ülkelerde uygulanan geri çağırma prosedürünü, bu ülkeye uygulamama konusunda direnmiş, ama garantiyi 5 seneye çıkarmak durumda kalmıştır.


    Şanzımanın en sorunlu olan parçası olarak bilinen Mechatronik (mekatronik), yani kısa açıklama ile şanzıman beyninin, aşırı ısınmadan dolayı, elektrikli valfleri ve TCM (Transmission Control Module) modülü arızalanıyor.

    TCM arızası genellikle 40 derece Celcius (evet bildiğimiz kırk derece) sıcaklığı aştığında, "18222 P1814 Pressure Control Valve 1 (N215), Open / Short to Ground" arıza kodu ile ekrana yansıyor.


    Arızanın bazı / belli başlı semptomları:


    -Göstergede yanıp sönen PRNDS ve akabinde N'ye geçmesi (Neutral, yani boş vites). Bu arıza, şanzıman sıcaklık müşürüyle ilgili de olabiliyor.

    -Kalkışlarda, 1'e sert geçiş. Bu arıza, bilgisayara bağlanarak (VCDS kablosu ile) kalibrasyon yapılıp, günü kurtarabiliyor, fakat arıza tekrar ediyor.

    -3'ten 2'ye, 2'den 1'e zor geçiş ve bu geçişlerin akabinde ses gelmesi.

    -2. viteste sallantı/titreme hissi.

    -Vites geçişlerinde silkeleme/sallantı.

    -1300-2000 RPM arası güç kaybı.


    Bir diğer yaygın problem; Isınan kavrama problemi. Bu da şanzımanın diğer sorunu. Sıkışık trafikte ısınma meydana geliyor ve zamanla problem çıkarıyor. Sonuç: değişim

    Yukarıda gördüğünüz gibi, VW'in kendisinin bile DSG/Stronic ürününü kusurlu görmesine ve bu araçları geri çağırmasına rağmen;

    Garanti süreleri dolan araçlar için, iyi niyet garantisi adı altında belli kolaylıklar uygulanmakta, fakat kullanıcıya işçilik vs. gibi ek ücretler çıkarılmakta. Müşterilerin sinir kat sayısına göre, bu ücretler azaltılmakta veya alınmamaktadır (illa bir kötü yüzünüzü göstereceksiniz, ağlamayana meme yok)

    Bu parçalar, her ne kadar sık sık arıza verse de, teknik sebeplerden dolayı (her araç için ayrı kodlanması vs. bla bla) stoklarda bulundurulmuyor. Mağdur müşteriler ise, uzun süreler araçsız kalabiliyor. İkame araç ise ahbap çavuş ilişkileri ile sağlanıyor.

    Türkiye yetkili Distribütörü, konuyla ilgili vurdum duymazlığına devam etmekte ve vukuatlarına her gün yenisini eklemekte. 2 yıl standart garanti üzerine +2 yıl uzatılmış garantiyi, yüksek ücretler karşılığında alabiliyorsunuz, ama ikinci el aracınızı satarken, telefonda ilk sorunun "boya değişen parça var mı?" olduğu bir ülkede, kayıtlarında bu kadar arıza, parça değişimi bulunan bir araç, yamalı bohça muamelesi görebiliyor maalesef (Bu kısmı benim için önemli değil)

    Ayrıca Almanya'da da, 7 ileri şanzıman ile ilgili şikayetler fazlası ile mevcuttur. Vw-Audi Grubu, Almanya'da henüz bir geri çağırma uygulamadı. Ama kullanıcılar, bizim burada ve diğer forumlarda/platformlarda yaptığımız gibi, sosyal gruplar üzerinden anketler yapmaya ve örgütlenmeye başladı.

    Aynı şekilde İngiltere, yüzlerce sayfa DSG problemi ile forumlar dolup taşıyor. İnsanlar artık sorunlarını, imzalarına taşımış durumda.

    Bu şanzımanın (DQ200) kullanıldığı araçları aşağıda belirtiyorum:

    (+250 torklu motorlar hariç)

    -Polo

    -Golf

    -Scirocco

    -Jetta

    -Eos

    -Passat

    -Touran

    -Audi A3, TT

    -Seat Ibiza, León, Altea and Toledo

    -Škoda Octavia, Superb


    Biz bu araçlara, yukarıda bahsi geçen ülkelerden 2 kat fazla para ödememize rağmen, neden hala dünyaya gözümüzü kapamakta ısrar ediyoruz?

    Daha önce 3 adet VW-Audi - DSG/S-tronic araç kullanmama ve sorun yaşamamış olmama rağmen, bu araçlara güvenmiyorum, benim aracım sağlam, bir şeycikler olmaz, sağlamdır demek, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığıdır. Tünelin sonu b.m..k bir yere çıkar haberiniz olsun.

    Araçlarına bu kadar fazla paralar ödeyen Türk insanı, bence daha iyi davranılmayı hak ediyor. Benim amacım araçların değerini düşürmek ve/veya sahiplerine oh olsun falan demek değil. Bilakis araçların sağlama alınması, distribütörlerin hizaya gelmesi, insanların rahat etmesidir.

    Ayrıca VW-Audi'yi, kerize yatma politikasından, ülkelere göre çifte standart uygulamasından ve "tutturabildiğime" yaklaşımından dolayı kınıyorum

    Saygılar,

    Kaynaklardan bazıları:

    BBC News - Volkswagen recalls 384,181 vehicles in China

    http://www.reuters.com/...n-idUSBRE9480CJ20130509

    Direct-Shift Gearbox - Wikipedia, the free encyclopedia

    Daha fazla kaynak isteyen arkadaşlara pm den daha fazla kaynak sağlayabilirim. Ama arama motorunuzu kullanarak, biraz da İngilizce yardımıyla istediğiniz kadar kaynak bulabilirsiniz.

    4ae4515a078af - Caddy mi Fiat Piremio mu Toyota coralla mı Auris-Verso mu?

    DQ200 DSG Control ECU - Caddy mi Fiat Piremio mu Toyota coralla mı Auris-Verso mu?

    DSG 592x3611 - Caddy mi Fiat Piremio mu Toyota coralla mı Auris-Verso mu?


    Alıntıdır bu makale
    alıcagın araç ya tam otomatik olmalı yada cvt.. Mekanikleştirilmiş şanzıman olmamalı insanlar sana örnek verir ken otomatik vitesden yola cıkarak degilde düz vitesden örnek veriyor olabilir
    örnek de vereyim alırsın almazsın bilmem
    1-BMW 116D ed Mazotlu 8 ileri şehir içinde 4.3 lt
    2-kia ceed mazotlu 7 litre
    3-hundai i30 7 litre kia ile aynı fabrikada üretiliyor
    4-honda civik 8- 10 litre şehir içi
    5-honda jazz cvt 7.3 litre ortalaması gösteriyor Benim kullandıgım

    birkaçtanedaha varsa onu bilmiyorum umarım faydalı olur..

  7. #37
    Üye
    selocan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    22.09-2014
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    İZMİR - TÜRKİYE
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    fiat premio aldım 105 hp 1.6 dizel en full

  8. #38
    Üye
    <MEHMET> Avatarı

    Gerçek Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    30.10-2013
    Son Giriş
    10.05-2014
    Saat
    08:26
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    154
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    hayrılı olsun Allah kaza bela göstermesin.

  9. #39
    Üye
    selocan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.09-2008
    Son Giriş
    22.09-2014
    Saat
    15:21
    Yaşadığı Yer
    İZMİR - TÜRKİYE
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Sağol Kardeş allah c.c sanada nasip etsin 0 modellerini




Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123