şimdi şöyle bi sorum var... ben yalnız yaşıyom ve engelli maaşı alıyom vakıflar müdürlüğünden bulunduğumuz mahallede toki kentsel dönüşüm yapacak büyük bi ihtimalle bunun kararını almışlar. biz bi kaç kardeşiz ablam başka yerde oturuyo ikematgahı başka yerde. yani ama tokinin olası kentsel dönüşüm olayı yüzünden yani pay almak gayesiyle ikematgahını benim oturduğum eve almak istiyo. amacı ikematgahını oturduğum yere almak ama yine eski adresindede oturmaya devam etmek istiyo.
ablamın eşi sigortalı çalışıyo mesleği kunduracılık sorum şu ablam ikematgahını benim oturduğum eve alsa benim aldığım engelli maaşım bu durumdan etkilenir mi yada gerçekten taşınsa benim durumum ne olur?
bana hiç bi faydası yok ablamın eşi sigortalı çalışıyo ablamın iki çocuğuda var