Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    hüseyin32 Avatarı

    Gerçek Adı
    Hüseyin Güllü
    Üyelik Tarihi
    28.12-2010
    Son Giriş
    28.08-2015
    Saat
    13:10
    Yaşadığı Yer
    Isparta
    Mesaj
    60
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Değerli arkadaşlar bu özürlü aylığını kimler alabiliyo. Çevreden bana özürlü aylığı alsana falan diyolar. Benim bildiğim kadarıyla bu aylığı sadece kendisine bakamayacak durumda olanlar alabiliyo. Ama ben kendi işimi kendim görüyorum. Doğuştan kalp hastasıyım. 2 defa ameliyat oldum. %55 raporum var. Raporu 15.12.2010 tarihinde aldım. Maddi durumumuzda çok iyi sayılmaz sadece babam asgari ücretle çalışıyo. Ben ağır işlerde çalışamıyorum. Bana göre olan işlerdede genelde bayan eleman tercih edildiği için iş bulamıyorum. 2011 ocak-şubat aylarında toplam 13 gün sigortam var. Şuan hiçbiryerde çalışmıyorum. Bende o aylığı alabilir miyim? Verdiğiniz bildiler için şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    Üye
    Capricorn Avatarı

    Gerçek Adı
    Akın
    Üyelik Tarihi
    11.06-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    15:20
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    13.026
    Alınan Beğeniler
    21
    Verilen Beğeniler
    14
    Blog Mesajları
    65

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Yüzde 40 ve üzeri özürlü raporuna sahip kişiler,
    Evlerine giren toplam gelir evde yaşan kişisine bölündüğünde kişi başı düşen gelir 100 TL'yi geçmeyen kişiler,
    Ve herhangi bir işte aktif sigortalı olarak çalışmayan kişiler,

    2022 özürlü aylığından aşağıdaki bağlantıda görecekleri evrakları tamamlayıp başvurularıını yaparak yararlanabilirler..

    http://www.engelliler.biz/forum/2022...-ve-surec.html