TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Toplam 7 mesajın 1-7 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    oldboy2 Avatarı

    Gerçek Adı
    burak
    Üyelik Tarihi
    30.04-2019
    Son Giriş
    16.12-2019
    Saat
    16:14
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba.evde 3 kişi yaşıyoruz.annem emekli 1100 maaşı var.kardeşim burs almaya başlıcak sanırım 500 tl.birde babama yakın zamanda nafaka davası açıcak 300 filanda ordan gelir olur tahminim.bunun dışında bir gelirimiz yok ev kira.deneyimli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.

  2. #2
    Üye
    Serkan1436 Avatarı

    Gerçek Adı
    SeRKaN
    Üyelik Tarihi
    12.05-2018
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    154
    Alınan Beğeniler
    49
    Verilen Beğeniler
    92

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Detaylı bigi verirseniz daha iyi yardımcı olunabilir. 2022 den kim faydalanıyor, annenizle mi babanızla mi kalacaksınız, alınacak burs geri ödemeli mi v.s
    Konu Serkan1436 tarafından değiştirilmiştir (19.08-2019 Saat 02:55 ).

  3. #3
    Üye
    -mka Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.08-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Adana
    Mesaj
    4.163
    Alınan Beğeniler
    1.001
    Verilen Beğeniler
    1.051

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @oldboy2
    burda nafakayı annenzı mı alcak yoksa engellı olan mı?engelli olan olursa nafaka aldıg için o na 2022 bağlanmaz 42.soruda cevabı var

    Soru 42: Nafaka alan bir kişi 2022 sayılı Kanun kapsamındaki aylıklardan faydalanabilir mi?
    Herhangi bir tutarda nafaka alan kişi 2022 sayılı Kanun kapsamındaki aylıklardan faydalanamaz.
    Soru 58: 2022 sayılı Kanun kapsamında verilen aylıklara başvuruda bulunan kişinin hanesine ait şnt yardımları ve burslar muhtaçlığın hesaplanmasında dikkate alınmakta mıdır?
    Evet dikkate alınmaktadır.
    Soru 59: 2022 sayılı Kanun kapsamında verilen aylıklara başvuruda bulunan kişinin hanesine ait burslar ve vakıflardan alınan nakdi yardımlar muhtaçlığın hesaplanmasına dâhil edilmekte midir?
    Evet, dâhil edilmektedir.

    @Serkan1436

    2022 de her ne ad adı altında olursa olsun tüm gelırler hesaba dahil eidliyo.bursların dahil edilmedıgnı nerde okudun yönetmelıkde değişiklik oldugnu duymadım olduysa ne zaman oldgunu yazarmısın. yanlış bilgi vermeme engel olur o açıdan soruyom

  4. #4
    Üye
    Serkan1436 Avatarı

    Gerçek Adı
    SeRKaN
    Üyelik Tarihi
    12.05-2018
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    154
    Alınan Beğeniler
    49
    Verilen Beğeniler
    92

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @-mka
    Aslında forumda da daha önce pek çok kez tartışma konusu olmuş burslar, tespit edilmesi kolay olmamakla birlikte burslardan ötürü sosyal yardımların kesildiğine dair bir örnek te bulunmamaktadır.
    Şuradaki açıklamada geri ödemeli burslardan ötürü sosyal yardımın kesilmeyeceği, karşılıksız burslardan ötürü ise kesilebileceği yazıyor.

    Ancak Evde Bakım Aylığı Soybis kullanım izin formunda;
    K. Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü
    26. Burs ve Kredi Bilgisinin sorgulanması mevcut olup sorgulanması için izin veriyorum şeklinde imza atılıyor.

  5. #5
    Üye
    oldboy2 Avatarı

    Gerçek Adı
    burak
    Üyelik Tarihi
    30.04-2019
    Son Giriş
    16.12-2019
    Saat
    16:14
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    2020 maaşını ben alıcam.annem emekli nafaka almıyor.kardeşim öğrenci olduğundan dolayı nafaka alıcak.yani durum şu benim gelirim sıfır.annemijn 1100 tl emekli maaşı var.kardeşimse 500tl burs alıcak ve nafaka davası açıcak babama 200 300 tl verirler diye tahmin ediyorum.ev kira.bu durumda faydalanabilirmiyim ben 2020 aylığından ?

    editör abimiz yanlış editlemiş başlığı.annem babam boşanalı 3 sene oluyor.asıl başlık yazdığım gelirlerle , yani annemin emekli maaşı , kardeşimin bursu , kardeşimin alıcağı nafaka , bunlarla 2020 aylığı alabilirmiyim olucak.gelen arkadaşlar yanlış anlamasın diye açıklıyorum.

  6. #6
    Üye
    -mka Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.08-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Adana
    Mesaj
    4.163
    Alınan Beğeniler
    1.001
    Verilen Beğeniler
    1.051

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Serkan1436
    bu burs konusunda net cevap veremıcem sebep şu memurlar farklı farklı yorumluyo olur der güvendırrık arkadası olmaz ,olmaz derik ama olur.öyle memurlar var kı yönetmelıği yorumlayamıyor başları agrımasın dıe kolaya kacıor.
    @oldboy2
    kardeş burda engellı olan sensın bursu alacak olan kardeşin nafakayı kım alacak .
    memurlar nasıl yorumlar bılemem ama bence şansını dene başvur kaybedek bişyin yok.ne deyikler ağamdan at isterim verirse biner gelirim vermezse döner gelirim
    şimdi anne maaşı 1100 + burs 500 + nafaka 300 : 1900 edio.evde 3 kişisiniz 1900 ü 3 e bölünce 2022 maaşı olmaz ama yardımına kira yetişir.kırada oldgunuz için gelir hesabında emsal kira bedeli düşülür.siz 100 liralık bı evde ıkamet edıyor olsanız bile 1900 -100 :1800 / 3 : 600 eder.gelır sınırı 609 bu durumda bile 9 lira ile kurtarırsınız ama dedğim gibi memurlara gelecek heyete bağlı işiniz.deneyın bakalım nasıl yorumlayacaklar.
    not: emsal kira bedelini heyet belırler sizin kıradayız dmenız yeterlı.o cıvarda benzer evler kac tl kıralık ıse o baz alınır

  7. #7
    Üye
    Serkan1436 Avatarı

    Gerçek Adı
    SeRKaN
    Üyelik Tarihi
    12.05-2018
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    154
    Alınan Beğeniler
    49
    Verilen Beğeniler
    92

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @-mka
    Haklısın kardeşim. Ben de mesajı değiştirdim zaten.