Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    serka335 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.05-2012
    Son Giriş
    19.09-2016
    Saat
    18:11
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    118
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    slm arkadaşlar engelli kadrusun da bir kurumsal şirkette çalışıyorum 22 yaşındayım aldıgım para asgari üçret babam emekli benim üstüme bişe yok birde alırsam ileride emekli oldugumda sorun olurmu

  2. #2
    Üye
    _SEP_ Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.12-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    449
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Malesef kardeşim bu maaş sizin için değil çalışmasanız dahi yaşadığınız evdeki gelirler yaşınız kaç olursa olsun sizinmiş gibi kabul ediliyor.
    Yanlız engellilik oranınız kaçtır ve işe girdiğnizde engelli kadrosundan mı girdiniz?
    Bu durum lehinizedir %40 ve üzeri bir rahatsızlığınız var ise ve çalıştığınız işyerinden bir belge isteyerek vergi indirimi müractı yapınız ve kabul edilmesi halinde en kötü 15 yıllık sigortalılık süresi geçirmeniz ve 3600 yani 10 senelik prim yatırmanız halinde emeklilik hakkı kazanırsınız.