Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
Toplam 27 mesajın 16-27 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    EsRaNaS Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.11-2005
    Son Giriş
    12.06-2010
    Saat
    13:45
    Yaşadığı Yer
    bUrSa Ve HaTaY
    Mesaj
    779

    EsRaNaS

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    PELİNCİĞİM AYNI SORUN BENDEDE VAR AMA BENDEKİ TAM TERSİ.ONLAR BANA NE DERSE İÇİME ATIYORUM SENİN GİBİ PATLAYAMIYORUM.E TABİ SENİN AİLENE PATLAMAN YANLIŞ AMA BELLİ SÜRE SONRA İNSAN DAYANAMIYABİLİYORUM HAK VERİYORUM AMA AİLEN SUÇLUYSA TABİ.

  2. #17

    paolamaldini

    önceleri bende öle yapardım aileme karşı agresiftim ama zamanla düzellttim galiba nazımız onlara geçiyor

  3. #18
    Askıda Üyelik
    LaiLa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Kalbimin attığı yerdeyim..
    Mesaj
    5.559
    Blog Mesajları
    6

    LaiLa

    ÖNCELERİ BENDE AİLEME ÇOK AGRESİF DAVRANIRDIM SONRADAN YAPTIĞIMIN YANLIŞ OLDUĞUNU KAVRAMAYA BAŞLADIM ARTIK ÇOK SİNİRLENMEMEYE ÇALIŞIYORUM MÜMKÜN OLDUĞUNCA.SİNİRLENMEYE BAŞLADIĞIMDA BULUNDUĞUM YERİ TERK EDİYORUM SUSMAK İÇİN ORADA KALIRSAM DAYANAMAYIP ONLARA CEVAP VEREBİLECEĞİMİ BİLİYORUM.KENDİMDE OLUMSUZ BİŞEY DUYUP ÜZÜLMEK İSTEMEDİĞİM İÇİN ÖYLE BİR YOL BULDUM.TAM BİR ÇÖZÜM DEĞİL BİLİYORUM AMA EN AZINDAN DAHA MESAFELİ OLUYORUZ BİRBİRİMİZE.KIRICI OLMAMAK ADINA. 8)

  4. #19

    gülsen

    arkadaslar yazdiklarinizi okudum yaslarinizi bilmiyorum ama benim yasim büyük sanirsam bende hep agrilarim oldugu zamanlar hep rahmetli anneme yüklenirdim kadincagizi cok üzdüm pismanim oda aglardi kizim senin böyle olmani istemezdim diye sükür benim cocuklarim olunca anladim kiymetini ama is isten gecti .kiymetimi bilen beni seven annemmis yas kac olursa olsun annenin yerini hic kimse tutamaz.
    ne olur annelerinizi üzmeyin zaten onlar bizim SIKINTIMIz yüzünden üzülüyorlar.

  5. #20
    Üye
    pelin1988 Avatarı

    Gerçek Adı
    Pelin
    Üyelik Tarihi
    25.11-2006
    Son Giriş
    28.03-2014
    Saat
    10:13
    Yaşadığı Yer
    eskişehir
    Mesaj
    96

    pelin1988

    benim zaten yazıyor 1988 yani 19 yaşındayım
    iki yıl evde bunalım takıl takıl insan böyle oluyor arkadaşlar malesef
    şimdi açık öğretimde okumaya başladım derneğe üye oldum yeni çeşitli insanlarla tanıştım ekisinden daha iyiyim pek muhatap olmuyorum kızdığım zaman genelde odama çekilip cama çıkıp kendimi yatıştırıyorum 8)

  6. #21
    Üye
    sevinç Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.05-2007
    Son Giriş
    09.10-2009
    Saat
    17:21
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    20

    sevinç

    KREDİLERİ SINIRSIZZZZZZZZ


    ARKADAŞLAR ANLADIM Kİ HEPİMİZİN ORTAK NANKÖRLÜĞÜ FAKAT NİYE BUNUN BİLİNCİNDE OLMAMIZA RAĞMEN ÖNÜNE GEÇEMİYORUZ.NEDEN ONLARA DAHA HOŞGÖRÜLÜ DAVRANAMIYORUZ EVET PENGUEN BU KONUDA HAKLISIN BİLİYORUZKİ KREDİLERİ SINIR SIZZZZ.ONLAR BİZİ ASLA YALNIZ BIRAKMAZLAR ,KIRILIRLAR GÜCENİRLER AMA BİZİM İÇİN HEP EN İYİSİNİ İSTERLER YA BİZ ONLAR İÇİN???????????

  7. #22
    Üye
    sevinç Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.05-2007
    Son Giriş
    09.10-2009
    Saat
    17:21
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    20

    sevinç

    LEYLACIM BEN BAZEN KENDİMİ ÖYLE KÖTÜ BİR DURUMA SOKUYORUMKİ.ARTIK KENDİME HAKİM OLAMAZ HALE GELDİĞİMİ GÖRÜNCE PSİKOLOGTAN DESTEK ALMAYA BAŞLADIM.OYSA Kİ ARTIK İYİLEŞİYORUM.ARTIK KENDİ KENDİME YÜRÜMEYE BAŞLAMIŞTIM ..AMA YİNE DE NANKÖRÜZ....

  8. #23
    Üye
    senol_buyukavcilar Avatarı

    Gerçek Adı
    şenol büyükavcılar
    Üyelik Tarihi
    02.02-2007
    Son Giriş
    03.08-2014
    Saat
    15:33
    Yaşadığı Yer
    kırklareli
    Mesaj
    92

    senol_buyukavcilar

    PELİN AYNI OLAY BENDEDE VAR NAZIMISIN GEÇTİĞİ İNSANLARA ÇOK DAHA FAZLA KIRIÇI OLUYOZ AMA BİZ ENGELLİLER ÇOK DUYGUSAL OLDUĞUMUZ İÇİN SAPLA SAMANI HAYIRAMIYOZ VE BU YÜZDEN BAŞIMA GELMEYEN KALMADI DOLANDIRINMAK DAHİL...

    AMA MAYMUN GÖZÜNÜ AÇTI BENİ ÜZENE BEN İKİ KATINI YAPIYOM..

    BİZİ ÇIKARSIZ SEVEN TEK AİLEMİZ UNUTMAYIN ONLARI ÜZMEK HİÇ BİR DERDİMİZE İYİ GELMİYO...

  9. #24
    Üye
    Mediha Avatarı

    Gerçek Adı
    mediha
    Üyelik Tarihi
    01.03-2004
    Son Giriş
    18.11-2016
    Saat
    21:33
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    917
    Blog Mesajları
    14

    Mediha

    Maalesef bende öyle işin stresi biriktirdiğim sorunlar gelip evde çıkartıyorum acısını.. Ama ne yaparsınız sözümüz nazımız ailemize geçiyor. Yinede onlar bizi anlıyor ve anlayışla karşılıyorlar..

  10. #25
    Üye
    ugurozaltin Avatarı

    Gerçek Adı
    Uğur Özaltın
    Üyelik Tarihi
    01.07-2005
    Son Giriş
    25.07-2010
    Saat
    19:02
    Yaşadığı Yer
    Manisa
    Mesaj
    117

    ugurozaltin Re: [Aile] Birikiyor birikiyor, aileme patlıyorum...

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: pelin1988

    Sizce bunu nasıl aşabilirim?Bu olayı yaşayan tek ben miyim hep merak etmişimdir?Değerli görüşlerinizi bekliyorum bu konuda arkadaşlarım...SAYGILAR pelin
    bu durumu çok arkadaşım ve bende yaşamaktayız ve hiç hoşumuza gitmesede çok yanlış olduğunu bilsekte maalesef durumdan kurtulamıyoruz.

    bunda aile fertlerinin çifte standart uygulamalarıda çok etkili oluyor bence.bunlar birikiyor ve bir kıvılcımda patlama oluyor.

    mesela
    ben
    amca dayı hepsinden aldık payı ATASÖZÜNÜ gayet içerikli olarak çok derinden kazıklar yiyerek yaşadım.annem de babam da kendi kardeşlerinden çok çektiler onlara çok aldandılar ve bizim haklarımızı ama bilirek ama bilmeyerek amca dayılara heba ettiler.

    anne babalar sağlam çocuklaruylada engelli çocuklarını bir tutamıyorlar ve sağlam sakat kardeşinii korur bakar fikriyle sağlam kardeşlerin kusurları hep örtülüyor başarısızlıklarında hep susuluyor ve sağlam kardeşlerde bu durumu çok güzel istismar edebiliyorlar

    yani sözün kısası bizlerde bedavaya dolmuyoruz ve bu riyakarlıklar beni sinir ediyor

  11. #26

    İçimdekiDeniz

    Ben yeni engelli oldum kısa bi sürede hayatım hiç tahmin etmediğim yerlere sürüklendi.Okulu bıraktım bütün sosyal hayaım kısacası bitti.Ailemin yüzüne bakmak bile istemiyordum.Öyle bi ruh halim vardı ki,anlatamam.Bunu kimseye yansıtmamaya çalışıyordum.Hep özel ilgi bekliyordum,kimse bişey demesin de benle konuşsun derdim.Bİ süre sonra kendimi sınırladım.Kimse yanımda yoksa ben üzülmemeliyim onlar üzülmeli ki benim gibi birisinin yanında değiller.Kendimce çabalamaya çalıştım avukatı olsun,makine mühendisi olsun çok insanla tanıştım.Ve hep onaların mesleği ile bilgi aldım çevremdekiler beni gördüğünde ağlamaları gelirdi böyle bi çocuk engelli diye.Kısacası kendini biraz geliştirme çabasına girdin mi? herşeyi unutursun.SAdece özel ilgi bekleme kimseden en önemli husus burda bitiyor.

    KArdeşine gelince sen akıllı birisine benziyorsun yazdıklarına bakılırsa,kardeşine öyle bi ilgi alanı bulki senden kopamasın hep senle iletişmi olsun.Senden bişey alamadığını görünce sana saygısı kalmıyordur.
    Komik yazılar bul kavra kardeşine güzel bişelde anlat çaktırmadan bak bakalım nasıl senden etkileniyor.Eğer istersen sana daha çok bu konularda yardım edebilirim.Yaşadılarımız biraz benziyor o yüzden biliyorum.

  12. #27
    Üye
    saliha Avatarı

    Gerçek Adı
    saliha
    Üyelik Tarihi
    12.10-2006
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    izmir, kütahya
    Mesaj
    44

    saliha

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    içimde biriktirdiklerimin hepsini paylaşamıyorum ailemle. onlar zaten benim üzüntümle üzülüyolar daha fazla onları üzmek istemiyorum anlatarak.içine kapanık biri olarak ben dertlerimi başkasınada anlatamıyorum.gözyaşlarım geceleri içimdeki dertleri alıp götürür benden.




Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12