1-4 Aralık 2016 tarihinde Engelsiz Yaşam Fuarı
Sayfa 49 / 83 İlkİlk ... 3945464748495051525359 ... SonSon
Toplam 1242 mesajın 721-735 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #721
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Sayin karsiyakali sigorta policesi tazminat limiti 260.000 bin ile sinirlidir.sigorta sirketinizden 260.000 bin tl limini asamazsiniz.sigorta sirketiniz bu tutari odemekle yukumludur.cunku en ust limiti budur.

  2. #722
    Üye
    Zoranlarvar Avatarı

    Gerçek Adı
    Umut
    Üyelik Tarihi
    16.02-2014
    Son Giriş
    08.12-2015
    Saat
    20:21
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    5

    Zoranlarvar ben umut

    Merhaba arkadaslar ben umut bundan 3 sene once trafık kazası gecırdım arac ıcı ben yolcuydum sol femur kırıgım vardı platın takılmadı 3 ay hastanede yatak tedavısı ıle ıyılestım trafık sıgortasından tazmınat alma hakkında bır bılgım yoktu 1 ay once bı hasar danısma aracılıgı ıle boyle bı hakkım oldugunu ogrendım yasadıgım kent te bulunan devlet hastanesınde heyete gırdım %30 engellı raporu alddım fakat raporu ortapedıden degıl de dıyabet ten aldım bu raporla trafık sıgortasından tazmınat alabılırmıyım haklarımı bılmıyorum kaza tutanagım var hastaneden ekızpırız raporu alabılırım kazaya daır % 30 dıyabet aldım raporu yasım 39 bılgısı olan arkadaslar cevap yazarsa sevınırım cunku kaza sonrası ıslerım cok kotuye gıttı maddı anlamda baya sıkıntıya gırdım

  3. #723
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    02.12-2016
    Saat
    23:04
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    Zoranlarvar

    almış olduğunuz % 30 luk raporun trafik kazası nedeniyle oluşup oluşmadığı önemli.diyebetinizin herhalde kazayla bir bağlantısı yoktur, bu nedenle sigorta şirketi raporunuzu kabul etmeyecektir.
    yeni rapor alarak kaza nedeniyle vücudunuzda meydana gelen maluliyetin tesbiti gerekir ve bu maluliyete göre oran verilmesi gerekir.

  4. #724
    Üye
    Zoranlarvar Avatarı

    Gerçek Adı
    Umut
    Üyelik Tarihi
    16.02-2014
    Son Giriş
    08.12-2015
    Saat
    20:21
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    5

    Zoranlarvar ben umut

    Ben umut tesekkur ederım arkadaslar zaman ayırıp msj cevap. Yazdıgınız ıcın ben kaza sonrası yogun strese baglı olarak dıyabet oldum ı yıne de kaza ıle ılgılı ama sıgorta sırketının cıddıye almıyacagını dusundugum. Icın ugrasmayada deymez bır umut ya olursa % 30 rapor dıye bılen arkadaslarıma sorayım ıstedım sagolun

  5. #725
    Üye
    ramazan68 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramzan
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    26.11-2016
    Saat
    01:46
    Yaşadığı Yer
    aksaray
    Mesaj
    136

    ramazan68

    sağ el bilek ile dirsek arasına plak takılmış..şoför yanında idi..herhangi bir tazminat olur mu

  6. #726
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    sayın ramazan bey sanırım bahsetmiş oldugunuz konu şöyle ;yolcu konumunda ve sağ el bilek ile dirsek arasına platin takılmış.evet tazmınat alma hakkı vardır.heyet raporu alındıktan sonra tazmınat hakkı vardır.sağlıklı gunler dılerız.

  7. #727
    Üye
    ramazan68 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramzan
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    26.11-2016
    Saat
    01:46
    Yaşadığı Yer
    aksaray
    Mesaj
    136

    ramazan68

    aynen dediğiniz gibi ama platın demediler plak dediler

  8. #728
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    Sayin ramazan bey heyet raporu alindigi takdirde ki muhtemelen alacaksinizdir, raporda belirtilen oran goz onune alinarak aktuer hesaplamalar yapildiktan sonra sahsin hesap numarasina tazminat aktarilacaktir.

  9. #729
    Üye
    ramazan68 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramzan
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    26.11-2016
    Saat
    01:46
    Yaşadığı Yer
    aksaray
    Mesaj
    136

    ramazan68

    anladım... plak platın farketmez... daha 3 aylık mevzu...nasıl bir yol izleyım.. yoksa 12 ay bekleyim mi

  10. #730
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    12 ay beklemenize gerek yok dosyaniz acilabilir.

  11. #731
    Üye
    ramazan68 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramzan
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    26.11-2016
    Saat
    01:46
    Yaşadığı Yer
    aksaray
    Mesaj
    136

    ramazan68

    t
    mm hemen pazartesi gunu bu işle uğraşıyorm.
    savcılıktan herhangi bir rapor istenmeyecek demi.... şoföre patlamaz sanırsam bu iş..nasıl bir yol izlemeliyim.

  12. #732
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    Dosyaniz incelenmeden bu sorunun cevabini vermemiz dogru olmaz sizleri yanlis yonlendirmek istemeyiz

  13. #733
    Üye
    ramazan68 Avatarı

    Gerçek Adı
    ramzan
    Üyelik Tarihi
    04.04-2013
    Son Giriş
    26.11-2016
    Saat
    01:46
    Yaşadığı Yer
    aksaray
    Mesaj
    136

    ramazan68

    t
    mm ben size raporları atarım..

  14. #734
    Üye
    hasar.destek Avatarı

    Gerçek Adı
    hasardestek
    Üyelik Tarihi
    26.01-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    199

    hasar.destek

    Bizde incelikten sonra size daha ayrintili cevaplar verebiliriz.

  15. #735
    Üye
    Trafik Uzmanı Avatarı

    Gerçek Adı
    İlker SAĞIR
    Üyelik Tarihi
    13.12-2014
    Son Giriş
    06.01-2015
    Saat
    22:21
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    4

    Trafik Uzmanı

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Mustafa bey;
    Öncelikle “trafik” olayının sadece kaza ve tazminat gibi sonuç odaklı ve basite indirgenecek bir olay olmadığını söylemek ve yapacağım birkaç satır açıklama sonucunda uzmanlık gerektirip gerektirmediğinin tekrar düşünülmesi gerektiğini belirtmek istiyorum.
    Sadece 2013 yılında (1.046.048’i maddi hasarlı, 161.306’sı ölümlü ve yaralamalı olmak üzere) 1.207.354 kaza, hastanede tedavi sürecinde hayatını kaybedenler hariç olmak üzere 3.685 ölü ve 274. 829 yaralı olarak karşımıza çıkan trafiğin ülkemizde çok önemli bir yeri olduğunu düşünüyorum.
    Aslında sadece bu rakamlar gösterse bile müsaadenizle trafiğin neden ve hangi açılardan bir uzmanlık işi olduğunu anlatmaya çalışayım.
    Öncelikle neden böyle bir tablo?
    Taşıma ortamındaki dengesizlik, yük ve yolcu taşımalarının ağırlıklı olarak karayolları ile yapılması,
    Karayolu altyapısından kaynaklanan nedenler, Tasarım ve geometri hataları, yetersiz aydınlatma, yatay ve düşey işaretlemelerdeki eksiklikler, kısa görüş mesafeleri, küçük yarı çaplı yatay kurplar, dar ve düşük banketler, tırmanma şeritsiz dik rampalar,
    Trafik yönetimi, denetimi ve uygulamaya ilişkin hususlar, etkin ve sürekli denetimin yapılamaması, denetlemelerin caydırıcılık etkisinin insanımız üzerinde baskı oluşturamaması.
    Sürücü-yaya-yolcu olarak yolu kullananların davranışları, trafikte karşılaşılabilecek riskler konusunda yeterli bilgiye sahip olmamak, trafik eğitimi konusundaki eksiklikler, güvenli trafik bilincinin oluşması konusunda yaşanan sıkıntılar, yolu kullanan insanın yaşı, beden yapısı, görme-işitme-reaksiyon yetenekleri ve psikolojik durumu.
    Taşıtlardan kaynaklanan nedenler, taşıtların teknik muayenelerinde yaşanan sorunlar, aşırı yükleme, teknik şartları uygun olmayan taşıtların trafikte yer almaları, Türkiye’deki taşıt kompozisyonu içinde düşük model taşıtların oranının yüksekliği.
    Hızlı ve plansız şehirleşme, altyapı eksiklikleri, eksik ve hatalı geometrideki yollar ve kavşaklar, otopark problemleri.
    Ve sosyal kayıtsızlık, bu tablonun oluşumuna etki eden önemli unsurlardır.
    Yukarıdaki vahim tablonun düzeltilmesi için öncelikle sosyal sorumluluk kavramını benimseyen ve çıkarılan yasaları titizlikle uygulayan bir toplumla beraber daha etkili bir eğitim, daha iyi bir denetim, daha iyi bir mevzuat, güvenli taşıtlar ve güvenli yol altyapısı gerekmektedir.
    Bütün bunların yanında ülkemizdeki olası kazaları; araç, sürücü ve yaya özellikleri, yol güzergahının sahip olduğu geometrik ve kaplama karakteristikleri ile tasarım kriterleri (yatay ve düşey işaretleme standartları,en kesit, şerit sayısı, banket,kaldırım, bisiklet yolu, kavşak, alt üst geçitler- adalar-yaya geçitleri- sinyalizasyon tesisleri,yol kenarı elamanları,hız azaltma tedbirleri, yaya güvenlik tedbirleri, kurp, yarma, şev, drenaj, sürtünme direnci, aliyman, refüj genişlikleri v.b.) gibi açılarından değerlendirebilecek, kaza kara noktası, trafik sayımı, kaza etüdü, başlangıç-varış etüdü, önce-sonra etüdü v.b. faaliyetleri yapabilecek uzmanlar olmalıdır diyor saygılar sunuyorum.

    “Olmasın Yollarda Ölüm, Kurallardır Trafikte Çözüm.”




Sayfa 49 / 83 İlkİlk ... 3945464748495051525359 ... SonSon

Başlığın Etiketleri