Sayfa 2 / 83 İlkİlk 1234561252 ... SonSon
Toplam 1242 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba adaşım
    resimler üzerinden incelettik derken kim inceledi. lastik şirketimi inceledi.
    ah keşke birinizin aklına gelseydi kazadan sonra lastiği muhafaza etmek.inan çok işinize yarardı.her şey bizden yana derken neyi kastediyon.
    lastik elde olmayınca şirket hatasını kabul etmez.
    yinede tanıdığın bir avukat varsa danış derim.

  2. #17

    çelebi

    Kardeşim ben 1987'de trafik kazası geçirdim,minibüste yolcu idim araç giderken arka tekeri çıktı ve devrildi bizde engelliler sınıfına katıldım,1988 de engelli raporu almıştım hastane evraklarına ulaşmak o tarihte yapılan maddi harcamalarımızı faturalandımak çok zor,o zaman annemden dolayı ssk lı idim kaza yeri devlet hastanesine yakın olduğu oraya götürmüşler ozaman bile hastane biz ssk lı olduğumuz için bizden para talep etmişti

  3. #18
    Üye
    ottomans5526 Avatarı

    Gerçek Adı
    memet
    Üyelik Tarihi
    01.02-2012
    Son Giriş
    22.11-2014
    Saat
    10:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    24

    ottomans5526

    kazazede bizimanneyle baba trafik kazasi gecirdi 2 ay once annemin sag parmakları kesildi yanık dan dolayı karsi taraf %100 suclu bende aslı gibidir kaza raporu geldi hastanelerle ilgili epikrizler falan hersey var bende kazadan sonraki olan ameliyatlar islemler v.s yanlız beim takildigim konu bu sigoradan alınacak tazminat bide karsi taraftan alabiliyomuşuz bu islemlerde bana adli tıp raparu gereklimi zannedersem olmaması lazım adli tıp karsi taraftaki adama maddi manevi tazminat acıldıgında gerekiyomus diye biliyorum ama senbilgilisin bu sigortalaran tazminat davalarinda gerek varmi onu bş yazarsan sevinirim bide babamdan vekalet almama gerek varmi bu islemler icin bi bilgilebndirirsen sevinirim ...memet

  4. #19

    t9-t10-t11

    merhaba tek taraflı kaza geçirdim araç bana ait fakat ben yolcu konumundaydım bizde alabiliyrmuyuz tazminat

  5. #20
    Üye
    muratyavuz Avatarı

    Gerçek Adı
    Murat
    Üyelik Tarihi
    14.10-2005
    Son Giriş
    02.05-2014
    Saat
    10:54
    Yaşadığı Yer
    Kırıkkale
    Mesaj
    182

    muratyavuz

    Güzel bir konuya değindin teşekkür ederim

  6. #21
    Üye
    on-off Avatarı

    Gerçek Adı
    Muhammed Bilal
    Üyelik Tarihi
    22.12-2009
    Son Giriş
    08.10-2016
    Saat
    17:07
    Yaşadığı Yer
    afyonkarahisar
    Mesaj
    115

    on-off

    araç içi tek taraflı kazalarda sürücüye herhangibi hak tanındımı kanun değişikliği varmı ? yoksa hala eski kanunlar geçerlimi illa birine zarar verincemi tazmınat alabılıyoruz

  7. #22
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    sayın ottomans
    öncelikle geçmiş olsun
    kazanız nasıl olmuştu.tek taraflımı, yoksa çift taraflımı.kazayı tam olarak bilirsek ne gibi hakların var onu daha rahat konuşabiliriz.

  8. #23
    Üye
    ottomans5526 Avatarı

    Gerçek Adı
    memet
    Üyelik Tarihi
    01.02-2012
    Son Giriş
    22.11-2014
    Saat
    10:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    24

    ottomans5526

    karsı taraftan gelen arac bizim araca kafadan girdi bizim arac yandı biz kendi seridimizdeyiz dam serit ihlali yaptıtutanaktada zaten tum kusur adamda bizde zaten su anda sadece adamın sigortasından alabılıyomusuz tazmınat tum kusur onda oldugundan annemin parmakları kesıldı sag el bız burumda ne kadar tazmınat alırız ortalama yada ne kadar almalıyız ben baş vurucam eger az tazmınat oderlerse ona gore itiraz edelim bilginiz varsa paylasırsanız sevınırım

  9. #24
    Üye
    ottomans5526 Avatarı

    Gerçek Adı
    memet
    Üyelik Tarihi
    01.02-2012
    Son Giriş
    22.11-2014
    Saat
    10:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    24

    ottomans5526

    karsı taraftan gelen arac bizim araca kafadan girdi bizim arac yandı biz kendi seridimizdeyiz dam serit ihlali yaptıtutanaktada zaten tum kusur adamda bizde zaten su anda sadece adamın sigortasından alabılıyomusuz tazmınat tum kusur onda oldugundan annemin parmakları kesıldı sag el bız burumda ne kadar tazmınat alırız ortalama yada ne kadar almalıyız ben baş vurucam eger az tazmınat oderlerse ona gore itiraz edelim bilginiz varsa paylasırsanız sevınırım

  10. #25
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    evet karşı arabanın sigortasından malüliyetiniz ölçüsünde tazminat alabilirsiniz ayrıca karşı aracın şöförüne ve ruhsat sahibi ne maddi ve manevi tazminat davası açabilirsiniz.öncelikle annenizin malüliyet oranı belli olması için tam teşekküllü bir devlet veya üniversite hastanesinden rapor almanız gerekiyor.babanızda yaralandıysa onun içinde alacaksınız.sigorta şirketleri genelde olay tarihinden 1 yıl sonra alınmış raporları kabul ediyorlar.sigorta şirketine dava açmadan anlaşma yoluyla tazminat alabileceğiniz gibi anlaşamazsanız eğer dava yoluylada tazminat isteyebilirsiniz.dava açarsanız eğer mutlaka bir avukatla hareket etmenizde çok fayda vardır.

  11. #26
    Üye
    ottomans5526 Avatarı

    Gerçek Adı
    memet
    Üyelik Tarihi
    01.02-2012
    Son Giriş
    22.11-2014
    Saat
    10:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    24

    ottomans5526

    babamın sol ayagında 3 tane kırık var sadece onun icinde alabılıyomuyuz karsı tarafın sıgortasından tazmınat? bide ben kendim gorustum bugun sigorta sirketiyle karşı tarafın hastayla ilgili rapor istediler bu tahmınım heyet raporu kaza raporu karşı tarafın sıgorta policesi bunları ayarlarım tamada benım merak ettigim bunu ben kendim takip edicem bu tazmınat ortlama ne kadar olmalı merak ettigim bu ben gerekirse itiraz edebiliyim açıkcası avukata vermekte istemiyom

  12. #27
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    şu anda alacağınız tazminat miktarını belirlemek olanaksız.
    öncelikle anneniz ve babanız için ayrı ayrı malüliyet tesbit raporu almanız gerekecek.
    bu konuyu açarken detaylı bir şekilde hepsini yazmıştım.tazminat hesaplanırken yaş ve gelir durumu çok önemlidir.
    karşı sürücüden davacı olmadınızmı.kamu davası açılmıştır.karsı tarafla anlaşma yolunamı gittiniz.

  13. #28
    Üye
    ottomans5526 Avatarı

    Gerçek Adı
    memet
    Üyelik Tarihi
    01.02-2012
    Son Giriş
    22.11-2014
    Saat
    10:19
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    24

    ottomans5526

    kamu davası var şu an devam ediyo 2 ci kez babayla annemin ifadelerini aldılar bugun savcı istemis herhlade gecen sefer hastanede almıslardı bu 2 ci ifadeleri oldu biz karşı tarafla uzlaşma yolunu kabul etmedik cunki adamlar suclu olduklaı halde 3 ay gectı kazanın ustunden 1 kere bile aramadılar uzlasma yolunu kabul etmedik karşı tarafıda bu sigortadan tazmınat aldıktan sonra maddi nanevi tazmınat aaçılacak onun icin zaten avukat bulucam erzurumdan adamın ikamet yeri orası bu sigorta tazmınat isini kendim hallediyim diyorum burdan baslıkta demıssınız aslında kolay gozukuyo

  14. #29
    Üye
    danışman Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet emir
    Üyelik Tarihi
    05.03-2012
    Son Giriş
    01.10-2012
    Saat
    13:42
    Yaşadığı Yer
    bayburt
    Mesaj
    15

    danışman

    değerli arkadaşlar trafik kazalarıyla ilgili her türlü konuda sizlere yardımcı olabilirim. isterseniz msj olarak buraya yazabilir isterseniz xxx nolu telefon dan bana ulaşabilirsiniz.

  15. #30
    Üye
    kazazede Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    25.04-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2.259

    kazazede

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    danışman;

    nasıl yardımcı olacaksan yaz buraya
    burası takipçilerin reklamını yapacağı ve para kazanacağı yer değildir.
    bildiğin bir şey varsa yazarsın.




Sayfa 2 / 83 İlkİlk 1234561252 ... SonSon

Başlığın Etiketleri