+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 1 / 3 1 2 3 SonSon
Toplam 34 mesajın 1-15 arasındakiler
Kadrolu Öğretmen olarak atandım. Vergi indirimi almam gerekiyor mu?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    E®KAN Kadrolu Öğretmen olarak atandım. Vergi indirimi almam gerekiyor mu?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    Arkadaşlar ben kamu işçisi olarak çalışıyorum,
    vergi indirimi belgesi olmadan erken emekli olamazsın dediler. iki kere rapor aldım ve oranlar düşürüldü. Bende vergi dairesine itiraz ettim.

    Geçen gün yazı geldi ve beni hakem hastaneye sevk ettiler. dün gece ise atamalar açıklandı ve öğretmen karosuna kadrolu yerleştirilmişim. soruma gelince;

    1- Özürlü memurların vergi indirimi belgesi almaları gerekiyor mu ?
    eğer gerekmiyorsa hakem hastaneye gitmeme gerek kalmadı çünkü memur oluyorum.

    2- Eğer yine bu belgeyi almam gerekiyorsa, rapor Ankara'dan geldiğinde ben memur olmuş olacağım ve eski kurumda çalışmıyor olacağım. Belge de talep eden eski iş yerime gelecek, bu durumda raporum geçerli olacak mı, çünkü vergi dairesi raporu milli eğitim bakanlığına değil de il özel idaresine yazmış olacak.

    Bilgisi olan yazarsa sevinirim teşekkürler....

  2. #2

    garraro

    arkadaşlar heyet raporu alıyorsunuz;bu raporu alırken heyete söyleyin vergi indirimi için diye;çünkü onun maddeleri var onları yazmaları gerekiyor rapora.raporu aldıktan sonra,tabii özür oranınız yazıyor,bağlı bulunduğunuz mal müdürlüğüne yada maliyeye dilekçe ile müracaat ediyorsunuz,raporunuzu da veriyprsunuz.
    daha sonra cevap bekliyorsunuz.
    ben de öğretmenin,%88 raporum vardı,1.dereceden vergi indirimi alıyorum şuan.
    not:süreç biraz yavaş işliyor,ankaradan onay verilmesi uzun sürebilir.

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    E®KAN

    atoksal hocam, memur olan öğretmenlerin demi vergi indirimi için rapor alıp heyete girmesi lazım ?
    benim bildiğim özürlü memur olur olmaz erken emekliliği hak ediyorsun...

  5. #4

    BaY_Cin

    Erkan;

    Sen görevine başla ve vergi inidirimi için tekrardan müracaat et . . Eski başvurun öyle kalsın sen sıfırdan devlet memuru olarak tekrar müracaat et . .

    Bence vergi indirimi için müracaat edecekler raporu önceden çıkartmasınlar çünkü defterdarlık-malmüdürlükleri illa tekrardan aldırıyolar böyle bi prensip edinmişler kendilerine o yüzden iki iş olmasın siz müracaatınızı edin onlar her halükarda hastaneye sevk edecekler zeten sizi.

  6. #5

    OturanBoğa

    Varolan süreçten umudun yoksa, süreci işletme. Bırak öyle kalsın...

    Memurların emekliliği için vergi indirim alması kesinlikle gerekmiyor. Alsan da almasan da kural gereği 5510 sayılı yasaya göre memur olduğun için, emeklilik zamanın geldiğinde yeni bir rapor alıp kuruma vermek zorunda kalacaksın. Yani şimdiden bir şey yapmana gerek yok...
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  7. #6

    Anti Oksidan

    atamaya esas raporla vergi indirimini de erken emekliliği de atandığınız kurum hallediyor...
    ama dediğim gibi atamaya esas rapor özlük dosyanızda olacak...
    sizi hangi rapora ve neye göre atadı milli eğitim müdürlüğü, bu dosyanızda olduktan sonra yeniden rapor gerekmez...

  8. #7

    murat_16

    aslınde benım %80 sureklı ış gormez raporum var ve malulı emaklıyım, ama bu rapor olmas dıyorlar çunkı problm benım sol kolum olması! ama bu %80 sadece kolum ıçın verılmış oran deyıl yanı ıktane rahatsızlığım var. 2ay once araba bayısıne 50.000 tl. cıvarınde para odedım ötv ındırımlı ve şu çıkacek raporu beklıyom.

    evet h- sınıfı ehlıyetı var, ehlıyete oto. vıtes araç yazıyor

  9. #8

    Anti Oksidan

    özürlü devlet memurlarının vergi indirimini çalıştığı kurumların mutemetleri halleder...
    meb sınavına başvuru yaparken verdiğiniz rapor atamaya esas raporunuzdur...
    atanmanız halinde özlük dosyanıza "atamaya esas rapor" olarak eklenir...
    yeni bir rapor ve yeni bir vergi indirim belgesi istenmez....
    işlemleri atandığınız okulun mutemedi halledecektir, detayları onunla konuşursunuz..

  10. #9

    Anti Oksidan

    ilk defa devlet memuru olarak atanacak arkadaşlar prosedürü bilmiyorsunuz, yanlış bilgi vermeyin...

    YAGMUR ANK; yukarıdaki son mesajımı okuyun..

  11. #10

    hasankrmn

    Avni abi 2003 yılında mebte göreve başladım.Engelli olarak başvurdum ve engelli raporum vardı.Fakat vergi indiriminden faydalanmıyorum.Gerek duymadım.Ama eğer faydalanmak istersem ;
    Maliyeye başvurmam gerekiyor,Maliye beni hastanye sevk ediyor.Hastaneden alacağım rapor maliyeye gidiyor.Ve bu rapora göre vergi indirimden faydalanıyorum.
    Ben en son bu şekilde biliyordum.Sonra bir değişiklik olduysa bilemem.

  12. #11

    BaY_Cin

    Anti;

    Kapı gibi Devlet Hastanesi Heyet Raporumla sakat olduğum için özürlü kadrosundan devlet memuru olarak göreve başladım yanlış hatırlamıyosam başladıktan 6 ay sonra filandı vergi muafiyeti için başvuruda bulundum bağlı bulunduğum defterdarlık yeni bir rapor alman gerekiyo diye tekrardan rapor çıkarttırmıştı o zamanlar o kadar açıklamama rağmen başka bir il devlet hastanesi raporu olduğu için olmazmışmış vs vs . .

    Aynen o şekilde devam ediyo Hasan hocam

  13. #12

    Anti Oksidan

    atamaya esas rapora göre mutemet gerekli işlemi yapar...


    kurum maliyeye gönderdi..
    orası yeni rapor istedi..
    baltazara göre rapor oranı düştü..
    rapor oranı düşünce özürlü devlet memurluğunuz da düştü..
    olur mu öyle şey...

    devletin rapora göre atamasının ne anlamı kaldı o zaman???

    ilk defa devlet memuru olarak atananlarda atamaya esas rapor dikkate alınır ve ona göre işlem yapılır...

  14. #13

    MESTAN

    Ya arkadaşlar benmi yanlış anlamıyorum konuyu vatandaş memur oldu diye vergi indirim belgesi alma zorunluluğu yokmu yani?
    Peki memur olmayan vatandaşın sucu ne?

  15. #14

    hasankrmn

    Avni abi özürlü devlet memurluğunun sakatlık oranı ile alakası yokki.Sakatsanız özürlü kadrosundan başlarsınız zaten.Oranın değişmesi sadece vergi indirimini etkiler...Kendimden yola çıkarak söylüyorum.Vergi indirmi almak zorunlu değil.Eğerki vergi indiriminden yararlanmak istiyorsa kişi.Maliyeye başvuruyor...Ben vergi indiriminden yararlanmıyorum.Kurum muhtemeti kendiliğinden yapsaydı benimde yapardı.

    Not:Benim söylediklerimi dikkate almayın arkadaşlar bu bölümün yetkilisi Antioksidandır.Ben gözden kaçan bir durum varsa diye yazıyorum.Avni abi öyle diyorsa öyledir.

  16. #15

    Anti Oksidan

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    estağfirullah hocam...
    bu bölümün yetkilisi ben değilim...
    sadece doğru bildiğimi yazıyorum...
    sen de senin doğrularını yazıyorsun...

    yarın çalıştığım yerdeki mutemetle bu konuyu konuşacağım...


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1 / 3 1 2 3 SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye