Engelliler.Biz 4-7 Aralık tarihlerinde Engelsiz Yaşam Fuarı'nda
+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 1 / 2 1 2 SonSon
Toplam 20 mesajın 1-15 arasındakiler
22 yaşındayım, 40 derece skolyozum olmuş, ne yapmam gerek?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    AlcHeRa 22 yaşındayım, 40 derece skolyozum olmuş, ne yapmam gerek?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    40 derece skolyuzum olmuş yaşım 22 ne yapmam gerekir sizce korse taksam düzelirmi bunu ben nasıl düzeltecem askerlige 2 senem kaldı..askerlik muaf olurmu..biri bana akıl verebilirmi lütfen....şimdiden tşkler....

  2. #2

    İdyopatik Skolyoz

    slm alchera benımde skolyozum 41...we ben amelıyat olmayı dusunuyorum hazıranda...korse yı pek faydalı bulmuorum ama bak bu benım kendı görusum..bence bı doktor a danıs..daha dorusu bı kac doktora...askerlık konusunda bı bılgım yok...bunu sanırım erkek skolyozların yazması gerekıor bence wakıt kaybetmeden ii bı kac doktor a danıs..muayene ol.we egzersız yap..bol bol da yüz...kemıklerın gelısımını tamamlamıs sanırım 22 yas bunu gözterıor gıbı...bu yusden korse ne kadar yararlı olabılır bılmıorum ama...sen bılırsın...sen fasla kafaya takmamaya bak...moralını yuksek tut..

    herkese ii geceler we saglıklı bır gun dılegıyle.. :wink:

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    Akülü sandalyelerin en iyileri, en iyi fiyatlarla alisveris.engelliler.biz'de Akülü sandalyelerin günlük kullanıma uygun modelleri çeşit ve fiyat seçenekleri ile alisveris.engelliler.biz'de Aktif sandalyeler en klas ve en iyi seçeneklerle alisveris.engelliler.biz'de Manuel sandalyelerin gündelik kullanıma uygun onlarca seçeneği alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye için sayısız rampa seçeneği alisveris.engelliler.biz'de Engelli çocukların yürümesi ve mobilizasyonu için gerekli onlarca ürün alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    AlcHeRa

    damla_ikizi tşk ederim yorumun için valla kafaya takmamak istiyorum ama agrılar srüyor bi doktora başvurdum egzersiz yap dedi bol bol yüz dedi..egzersizi yapıoyrumm..yüzme işi artık yazın olur...kemik gelişimi tamamlandı mı bilmiyom ..yaşıtlarımdan farklı bi yapıya sahibim minyon tipli biri oldugumdan küçük gibi bişiyim yanii anca 19 yaşında gözüküyom..

  5. #4

    İdyopatik Skolyoz

    bende 18 yasındayım ama 20 gösterıom walla sen sanslısın alchero..bana ne egzersız werdıler ne de yüz dedıler..ben kendı cabalarımla örendım yüzmenın we egzersızın ii oldugunu...nese artık yaz gelsınde yüzerız...!!!

    herkese saglıklı gunler.. :wink:

  6. #5

    AlcHeRa

    bakalım egzersizleri yapıozda ne olacak bende bilmyom..hiç ümidim yok ama yine yapıom işte.belki diye ...bi tane spincore diye bi korsa varmış onu kullanan düzeliyomuş..bi hekime göstercem kendimi bakalım o ne diyecek olmazsa alacam o korseyii..yaada marmarise yüzmeye gitcem anasını satim..:d

    herkese saglıklı günler dilerhastalıgı kafaya takmamalarını temenni ederim..

  7. #6

    İdyopatik Skolyoz

    alchera umıtsız olma yaaa...walla ne hastalıgı olan ınsanlar iilesıor..deılkı skolyozlular iilesmıycek!!!! allah öle buyuk kı...!!!

    gıt bakalım ya marmarıs iidir bende ızmir e gıtcem ıns...

    korse taraftarı bırı deılım ama yınede bı doktora danıs bakalım ne dıcek??belkı korse werır ama belkı de gerek görmez...hayırlısı arkadasım ne dıyım..

    herkese saglıklı gunler.iigeceler... :roll:

  8. #7

  9. #8

    AlcHeRa

    pınar ameliyat ol demesi kolay ben çalışan bi insanım..1 sene kendime geleem o ameliyatı olunca anca spor yapıorum ve damlaya dedigim için marmarise gidip yüzecem anasını satimm:d ege sahilleri bekleyin nann beni ben geliyomm.:d

    benle msn de vırvır edip hastalık hakkında bilgi verecekler eklesin..hastalıgı matraga alıpp eglenceli bol vakitler geçiririz..

    herkese iyi günler..

    ha bu arada bana 5 mesaj atın kimseye mesaj atamıyom yhaw..mümkünse plsss

  10. #9

    cemis57

    öncelikle geçmiş olsun Alchera? bende skolyoz hastasıyım ameliyat olalı 5 sene oldu?ameliyat olmadan önce benimde 40 dereceydi skolyozum? "1 sene kendime gelemem demişsin" bu ameliyat kolay bi ameliyat değil ama bence bu kadar korkma 1 seneyi bulmuyo ameliyattan genel anlamıyla toparlanması? tabiki kendini koruyosun ediyosun ama bu 1 seneyi bulmuyo? mesela benim dediğim gibi 5 sene oldu ama ben hala kendimi koruyorum. gayet iyiyim? eğer ilerleme varsa yani eğilme devam ediyorsa bence bir an önce ameliyat ol derim? hoşçakal...

  11. #10

    AlcHeRa

    ilerleme olup olmadıgını bilmiyorum..ne yapacagımıda bilmiyorum doktorum eger ameliyat demediyse bi bildigi vardır elbet 3 ay sonra tekrar gidecem..bakalım o zmn belli olur ne olacagı ..egzersizime devam ediyorum..sabahları işe koşarak gidiyorum...biraz nefes darlıgı çekiyorum ama..inat edip ben koşmaya devam ediyorum..allah inşallah saglıgıma kavuşmama izin verir ve kendime gelirim..ameliyat en son ve en kolay iş..

  12. #11

    simsim bilinçsizlik örneği:))

    aslında tam emin olamadım şaka mı yapıyosun yoksa ciddi misin diye ama yazmadan edemeyeceğim.
    bu hastalık maalesef ilerliyo tabi herkeste farklı ilerleme açısı ama maalesef ilerliyo.tamam neşeli olalım kafaya takmayalım ama gereken tedbirleri de alalım.alchero ya da her neyse sana tavsiyem çok iyi araştır ve kendine iyi bir doktor bul.bende senin yaşındayken 40 dereceydi ama 28imde 80 üstüne çıkmıştı.bunları neden mi yazıyorum senin gözünü korkutmak için değil tabiki de ama bu hastalık dalga geçmeye gelmiyo ve maalesef birsürü saçma sapan doktor var ve hepsi farklı görüşlere sahip.bu siteye üye olup da senin fikirlerini okuyacak birsürü insan var bu nedenle bilinçli olmamız gerek.onları yanlış yönlendirmemeliyiz öyle değil mi.
    sen şimdilik iyisin ve bu moralle de eminim hep iyi olacaksın allah ömrün boyunca mutluluk ve sağlık versin ama bence sen bu işi biraz daha ciddiye al ve bulunduğun şehirdeki en iyi doktor kimse onu araştır bul ve en azından fizik tedaviye başla.koşmanın pek faydalı olacağını sanmıyorum.bu hastalıkla ilgili birçok güzel hareket var.koşmak yerine kemiklerinin flexibilite sini artıracak spor hareketlerini yapmanı tavsiye ederim.
    darılmak gücenmek yok bak . kendine iyi bak.sormak istediğin birşey olursa veya bir yardıma ihtiyacın olursa burdayızzz.

  13. #12

    AlcHeRa

    yhaa şunu okuyunca şok ettin beni moralimi sıfırın altına indirdin helal valla.neyse bi fizik tedaviye gidicem zaten.. ama egiklik düzeliyo bunuda sölemeden edemiyecem..agrım yok..eskisinden kötü bi egiklikte yok..artık benim kendi görüşüm öle mi bilmiom ama dış çevremde aynen öle diyo düzelmiş diyoo.bilinçsizliklikle alakası yok bence...demekkkii bişiler oluyoki yapıoz..yinede tşk ederim yorumun için..allah herkese yardım etsin..muhtaş etmesin cümle müslüüman ailelerinin kandillerini kutlarım..hayatı seviyorum ve düz olrak sevmeye devam edecegim ve düzelecegimm allahın izniyle..

  14. #13

    simsim

    yok öyle darılmaca gücenmece.neden moralin bozuldukiii.dost acı söyler.bu hastalıkla kafa bulalım eğlenelim hayata hep gülümseyerek bakalım ama keşke senin yaşında biri de benim kafama vursaydı da ameliyat olsaydım.bu yaşımda oldum,öldüm geldim.sen gençsin.fizik tedaviyle kurtul ameliyat olma diye uğraşıyoruz kardeşiiiim)hadi bakalım yaz geliyo bol bol yüz eğriliğin artmaz korkma ama sen spor yap burdan da bize haberlerini vermeye devam et.benim bu konudaki hassasiyetimin nedeni senin yaşlarında bu hastalığın tedavisinin daha kolay olması.hem de eğriliğin de az kolayca kurtulursun ama ilerleyen yaşlarda daha zor oluyo.herkes bilinçlensin kimse acı çekmesin diye uğraşıyoz.ben ameliyat oldum 80 dereceydi eğrilik belkide daha fazla.şimdi 20 dereceye kadar düştü.evet zor bir dönemdi ama 4 ay geçti ve şimdi iyiyim.ben bile 4 ayda iyileştiysem senin yaşında biri 2 ayda normal hayata döner korkma.ama fizik tedaviyle kurtulucam dersen de sen bu moralle bence düzenli yüzme ve fizik tedavi hareketleriyle de sıyrılırsın bu işten.unutmadan eğer imkanın varsa kışın da yüzmeni tavsiye ederim.inan ağrılara birebir.offf bu mesajdan sonra da moralim sıfır dersen hala ben darılıcam vallahi)

  15. #14

    saddd

    eğiklikl düzeliyo demişsin arkadasım dr bana düzelmez dedi rontgen çektırdınmı hiç hakıkaten düzeliomu

  16. #15

    AlcHeRa

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    ömürümde alltıgım en iyi moral oldu bu egzersizime deam neşem yerimde moralim mükkemmell..iyiyim yanii.agrılarım oluo agrı oldugu zaman hemen egzersiz yapıorum be geçiyor..düzelme oluyor evett.ama farkına varan dışş çevreler genellde ben ufak degişiklikler görüyüorum azmediyorum ve ameliyat olmadn düzelecegim allahıma ve kendimin bunu yapacagıma inanıyorum..senin halinede üzüldümm inş.daha iyi olursunn..allah şifanı versin..kışın yüzmeden bahsetmişsinde burda yüzecek yer yok anca yazın olur akçakoca sahilinde yüzerimm temmuz gibide marmarise akacam orda devam edecem..benim doktorda düzelmez dedii..çok biliyo zaten keriz gibi bişi..herşeyi olumsuz yaklaşıyoo..saadd bu lafım sanaa her doktora inanma..sen kenine inan kendine güvenn baçarırsın..allahın izniyle... :roll:


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1 / 2 1 2 SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye