Sayfa 1 / 3 123 SonSon
Toplam 38 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1

    HOROZKENTLİ Kifoz-Skolyoz ameliyatından sonra boy uzaması oluyor mu?

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar bişey daha sorucam;muayene amaçlı gittiğim doktor ameliyattan sonra,boyumun uzayacağını söyledi.böyle bişey gerçekten varmı...?
    şimdiden teşekkür ederim...

  2. #2

    skolyozkız

    geçmiş olsun öncelikle evet böyle bişey gerçekten var . bende skolyoz ameliyatı oldum ve boyum 3cm uzadı.

  3. #3

    sedline

    Merhaba,

    Evet dereceye göre boy kaybını hesaplamak mumkun ameliyatdan sonra nekadar uzayacağı biliniyor bende 10 cm uzadı :-)) tablodan derecene bakıp hesaplıyabilirsin http://www.skolyoz-forum.com/joomla/...read-t_12.html

    Çok Geçmiş Olsun

  4. #4

    PINAR

    ben 13 cm kadar uzadım vede ameliyatın güzel yönünden birisi dah

  5. #5
    Üye
    Hasanben Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.08-2007
    Son Giriş
    02.10-2013
    Saat
    13:09
    Yaşadığı Yer
    Egenin İncisi
    Mesaj
    97

    Hasanben

    tabi ki oluyor bende baya uzamıştım

  6. #6

    cemis57

    evet böyle bişey var benimde ameliyetten sonra 5 cm uzamıştı

  7. #7
    Üye
    sultans Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.03-2007
    Son Giriş
    04.10-2016
    Saat
    15:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    60

    sultans

    tabikide var ben 4 cm uzamıştım

  8. #8
    Üye
    GAMZE LEE Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.03-2008
    Son Giriş
    31.03-2009
    Saat
    23:08
    Yaşadığı Yer
    KOCAELİ
    Mesaj
    27

    GAMZE LEE

    iyide ben niye uzamadım yada benmi hatırlamıyorum
    ameliyat olalı3.5 yıl oldu ama ben 3 yıl öncede 153 düm hala öyleyim ama benim kemiklerim yerleşmişti.kaburga kemiklerim sağ tarafa doğru çıkntı oluşturduğundan galiba.doktorlar öle bişi demişti.yani ben %55 olmama rağmen ameliyat sonrası uzamadım

  9. #9
    Üye
    Hasanben Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.08-2007
    Son Giriş
    02.10-2013
    Saat
    13:09
    Yaşadığı Yer
    Egenin İncisi
    Mesaj
    97

    Hasanben

    neyazıkki uzamassın artık bende ameliyattan sora UZADIM O KAdar

  10. #10
    Üye
    donence Avatarı

    Gerçek Adı
    hadis döndü
    Üyelik Tarihi
    12.11-2007
    Son Giriş
    02.09-2016
    Saat
    09:46
    Yaşadığı Yer
    kayseri
    Mesaj
    677

    donence

    AMELİYAT SONRASI UZAMA BENDEDE OLMUŞTU.
    GENELDE OLUYO DİYE BİLİYORUM

  11. #11
    Üye
    aylin20 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.04-2007
    Son Giriş
    29.09-2010
    Saat
    12:26
    Yaşadığı Yer
    denizli
    Mesaj
    36

    aylin20

    bende amelıyattan sonra uzadım öce babamdan kısa ıken amelıyat sonrası babama gecmısımama kac cm uzadım bılmıom.hatta sonrada uzadım boyda kısıtlama olmadı

  12. #12

    ekromez

    bana doktorlar uzama olmayacağını söylüyorlar sizlerin arasında en fazla uzama meydana gelen hanginiz acaba kaç cm uzadınız

  13. #13
    Üye
    kucuk serce Avatarı

    Gerçek Adı
    deniz
    Üyelik Tarihi
    08.11-2008
    Son Giriş
    23.11-2015
    Saat
    10:00
    Yaşadığı Yer
    niğde
    Mesaj
    61

    kucuk serce

    evet ameliyattan sonra bi boy uzaması olduğu gerçek... çünkü ameliyat sırasında koyulan metal çubuklar ve diğer platinler boyu uzatıyormuş. öyle söylendi yani

  14. #14

    FATMA ASLAN

    slmlar,
    ben yaklasık 1,5 sene önce skolyoz amelıyatı oldum amelıyatım cok basarılı gectı ve boyum 10 cm uzadı.Amelıyattan sonra gozlerınıze inanamıyorsunuzEvet boyle bişey gercekten var. hoşcakalın

  15. #15

    ReY-MyStErıO-619

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    evet bende 2,5 hafta önce ameliyat oldum boyum 1,49 ken 1,56 oldum 7 santim uzadım




Sayfa 1 / 3 123 SonSon