Herkese merhabalar, arkadaşlar 2 sene önce %84 rapor aldım sürekli ms hastasıyım ve ayaklarım tamamen tutmuyor yani hiç kalkamıyorum yatalak olarak.

Şimdi kardeşim için başka bir hastaneden heyet raporu almak istiyorum %90 olması için, tekrardan doktorları tek tek dolaşacakmıyım?

Bir de bu sürede raporum daha devam ederken yani heyete girdiğim ay 2022+evde bakım maaşım herhangi bir zarar görmez değil mi?

Ayrıca sürekli rapor süreliye düşürmezler değil mi? Sürekli kullandığım ilaçlarım falan belli.
@Kalem abla sen ve @Ufukalp abi senin bir bilgin varmıdır?