Sayfa 21 / 26 İlkİlk ... 11171819202122232425 ... SonSon
Toplam 378 mesajın 301-315 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #301
    Üye
    Nurita Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.06-2016
    Son Giriş
    13.06-2016
    Saat
    22:31
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    1

    Nurita

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba gecen hafta sag kalca protezi ameliyati oldum. Ameliyattan sonra hemen yurutuldum ike degnek ile ikinci gun tek bir degnek ile, ilk 4 gun cok zor ama sonrasi biraz daha kolaylasiyor agrilar agri kesicilerle zaten minimum duzeye indiriliyor. Cok agriniz varsa olmak zorundasiniz zaten baska secenegi yok. 7 gun oldu simdi daha iyiyim 6 gun fizik tedaviye basladim. Insallah daha iyi olacagim. Ve butun ameliyat olan arkadaslarima acil sifalar olacak olanlarada cok dusunmeyin allaha guvenin. Ama en onemlisi iyi bir doktor ve temiz bir hastane 🙏🏻

  2. #302
    Üye
    burcse Avatarı

    Üyelik Tarihi
    28.10-2015
    Son Giriş
    13.07-2016
    Saat
    09:16
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    14

    burcse

    @Nurita

    Nurita nerede kime ameliyat oldun ? Ilk 4 gün zorlu derken ? Bir de de işe sosyal hayata dönüş kaç gün dendi sana ?

  3. #303
    Üye
    Serwan_b Avatarı

    Gerçek Adı
    Ali
    Üyelik Tarihi
    29.06-2014
    Son Giriş
    26.06-2016
    Saat
    09:57
    Yaşadığı Yer
    Diyarbakır
    Mesaj
    17

    Serwan_b

    1,5 ayda tekrar işe başladım ben
    en zoru bence çoraptı eziyetti resmen
    birde yatakta dönememe
    ama 3 .ayda her şey düzeliyor
    bastonlar gidiyor
    çorap çıkıyor
    bacak arasına yastık koyup rahatlıkla yatarsınız

  4. #304
    Üye
    burcse Avatarı

    Üyelik Tarihi
    28.10-2015
    Son Giriş
    13.07-2016
    Saat
    09:16
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    14

    burcse

    Nurita son sorum şu olacak...Sağ kalçanı şu an yine eskisi gibi kullanabiliyor musun ? Yani protezli kalçanla protezsiz olan kalçan arasındaki farklar nelerdir ? Hani bu operasyonu benim gibi ciddi şekilde düşünenler için yardımcı olursun diye soruyorum...Tşkler ...

  5. #305
    Üye
    Angel_1981 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2016
    Son Giriş
    01.10-2016
    Saat
    23:16
    Yaşadığı Yer
    Kirikkale
    Mesaj
    1

    Angel_1981

    Merhaba yasim 34 ocak ayindan beri ayri cekiyorum her iki kalcamdan bende onceden beri varmis kalca kireclenmesi ama hic agrim yokdu hava deyisikliginden ortaya cikdi doktor yapacak birseyin olmadigini soyledi ama elinde sonunda ameliyat sart her iki kalcamda ayni durumda hareklerim gun gecdikce kisitlaniyo cok yurursem yada yuklenirsem agrim oluyo kaliyorum ben simdiden aksama basladim kendim ve cevremdekiler fark ediyo bunu neden simdiden boyle bilmiyorum doktor en vazla 3 sene boyle dayanirsin sonra ameliyat diyo ama bulmaz sanirim o kadar kirikkalede oturuyorum ankarada bana tavsiye edeceginiz iyi doktorlar varmi bide ona gidip gozukmek isdiyorum burdaki yazilar icimi biraz rahatlati korkuyordum ameliyat olmakdan gerci kacinilmaz son ameliyat caresi yok baska herkese cok gecmis olsun beni doktor konusunda bilgilendirsiniz sevinirim

  6. #306
    Üye
    Ester Avatarı

    Gerçek Adı
    Ester
    Üyelik Tarihi
    16.10-2015
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    15:39
    Yaşadığı Yer
    Azerbaycan
    Mesaj
    22

    Ester

    Her kese merhaba arkadashlar. 4 hafta önce total kalca protezi ameliyati oldum. Tam 13 yildir avasküler nekroz yüzünden cehenneme dönen hayatim bitti, yeni bir hayata bashladim. Ameliyatimi Adanada Ozel Ortopedia Hastanesinde Prof. Dr. Emre Togrul yapti. Shu an bastonsuz yürüyorum, chok az aksamam kaldi, kaslar güchlenince o da gecher diyorlar. Ameliyattan önce hich yapamadigim hareketleri yavash yavash yapmaya bashladim. Daha hareket kisitliligi var tabii, ama egzersizler sayesinde gun gechtikce hareketler geri geliyor. Bacagimdaki 2 sm kisalik da yok artik, bacaklarim eshitlendi. Eger gerchekten durumunuz bunu gerektiyorsa hich korkmayin protez ameliyatini olun. 20-25 hatta 30 yila kadar kullanila bilir bu protezler. Bana Zimmer biomet protezi takilmish. O kadar mutluyum ki, ameliyyattan önceki dehshetli agrilardan kurtuldum. Boyum uzadi sanki, daha duzgun bir fizigim var artik. Kalcham yuzunden belim de egilmishti. Durumumla ilgili bir sure sonra yine paylashacagim. Her hangi bir sorunuz olursa seve seve cevaplarim. Allah hepimize shifa versin !

  7. #307
    Üye
    Ramo43 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.04-2016
    Son Giriş
    18.08-2016
    Saat
    01:39
    Yaşadığı Yer
    kütahya
    Mesaj
    3

    Ramo43

    Kalça protezi ameliyatı sonrası iltihaplanma sorunu ile karşılaşan var mı

  8. #308
    Üye
    dumurcan Avatarı

    Gerçek Adı
    SERKAN ŞEN
    Üyelik Tarihi
    31.03-2016
    Son Giriş
    11.11-2016
    Saat
    18:09
    Yaşadığı Yer
    ERZURUM
    Mesaj
    7

    dumurcan

    Ramo43 çok geçmiş olsun, bende olmadı ama inşallah ciddi birşey değildir. İnşallah yardımcı olacak bir çıkar forumdan

  9. #309
    Üye
    Orhan Bican Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.08-2016
    Son Giriş
    07.09-2016
    Saat
    12:55
    Yaşadığı Yer
    Eskişehir
    Mesaj
    2

    Orhan Bican

    22/06/2016 da sol kalçadan özel hastanede protez ameliyatı oldum.bazen protezden tıkırtı geliyor son kontrolde doktorum bastonlarıda bırakabilirsin dedi tek bastonla yürümeye başladığım günün akşamı birazda fazla oturduğum için rahatsızlandım doktorumla görüştüm biraz dinlen dedi 1hafta yavaştan aldım.Tekrar çift bastonla yürümeye başladım.Zannedersem kaslar gelişmeden proteze yük binince rahatsızlanıyorum.Leğen kemiğimde sızı oluyor.Benim hissettiklerimi hisseden tecrübelerini paylaşmak isteyenler bana bilgi verirlerse mü teşekkür olurum.

    Herkesin bünyesi farklı olduğu için iyileşme süreci değişik oluyor.

  10. #310
    Üye
    4040 Avatarı

    Gerçek Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    28.08-2016
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    18:24
    Yaşadığı Yer
    kirsehir
    Mesaj
    1

    4040

    Öncelikleri hepinize geçmiş olsun arkadaşlar benim öğrenmek istedigim ameliyat olan arkadaşlar sürekli hareketli bir ışte çalışma olasılığı ne birde kaç kılı ağır yük taşıma olasiligi var hayvancik yapıyorum tek taraflı kalca çıktığım yas37 ağrılarım artığı için ameliyat olmayı düşünüyorum beni düşündüren ameliyattan sonra işimi yapabilirmiyim

  11. #311

    Hakanilmaz

    Herkese merhaba öncelikle

    Ben de doğuştan çift taraflı kalça çıkığı var 22.08.16 tarihin de yani geçen hafta pazartesi sağ kalçamdan ameliyat oldum seramik protej takıldı bacak boyum 5 Cm uzatıldığı için kasılma ve gerilme çok oluyo ve 8 gündür inanılmaz ağrılar çekiyorum ameliyatım iyi geçti ama ağrım çok çok fazla var sadece daha önce olan arkadaşlar ne kadar durur bu ağrılar bilginiz var mı ?

  12. #312
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @Hakanilmaz

    öncelikle geçmiş olsun o ağrıların olması çok normaldir bendede olmuştu ama 1 ay sonra geçti sende ne kadar sürer bilemem

  13. #313

    Hakanilmaz

    Çok saolun ağrı kesiciler fayda etmiyo çok siddeli ağrılarım var geçmesi için yapmam gereken ne var bi kaç tüyo verebilirmisiniz

  14. #314
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @Hakanilmaz

    bence en iyisi doktoruna danış derim o sana bilgi vercektir

  15. #315

    3806inc

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @hepbera

    Merhaba .ankarada kimlere gittin.
    Konyada Mehmet arazi ye mi gittin ?
    Kemik kesmeden nasıl oldu.sadece asetabulumun içine mi protez taktılar.femur başı kesilmedi mi yani?
    Geçmiş olsun.




Sayfa 21 / 26 İlkİlk ... 11171819202122232425 ... SonSon