Sayfa 13 / 26 İlkİlk ... 39101112131415161723 ... SonSon
Toplam 378 mesajın 181-195 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #181
    Üye
    hatice75 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.10-2008
    Son Giriş
    22.09-2016
    Saat
    18:00
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    179

    hatice75

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Slm arkadaşlar öncelikle hepinize geçmiş olsun allah şifa versin inşallah tek taraflı kalça çıkığı ameliyatında en fazla kaç santim uzatabiliyolar teşekkürler

  2. #182
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @hatice75

    şimdiki kısalık kaç cm 'se o kadar uzatma yapılır

  3. #183
    Üye
    hatice75 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.10-2008
    Son Giriş
    22.09-2016
    Saat
    18:00
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    179

    hatice75

    Şimdiki kisalik8 santim

  4. #184
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @hatice75

    o zaman doktor bacaklarını birbirine eşitler merak etme

  5. #185
    Üye
    WOLFBOUN Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.04-2015
    Son Giriş
    13.01-2016
    Saat
    11:07
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    5

    WOLFBOUN

    Arkadaşlar tekrar merhaba. Baştan söyliyim çok uzun yazdım durumu olmayan okumasın

    Bu forum sayfasında kalça protezi hakkında inanılmaz güzellemeler yapılıyor fakat gerçekler bu kadar tozpembe değil!!

    Kalça protezi ameliyatı olalı neredeyse 5 ay oldu. (şunu belirtmekte yarar var ameliyatı en iyi bilinen hocalardan birinde ve en iyilerden bilinen bir hastanede oldum) Ameliyat akabinde bu forum sayfasında bazı bilgiler ve ameliyat sonrası tecrübelerimi paylaşmıştım. Şimdi de son durumum ve ameliyatla ilgili ek bilgiler vermek istiyorum ki yalan yanlış bilgi yayanların önüne geçelim. Önce kendimden bahsedeyim şimdilik istirahat ağrım falan kalmadı ama yürürken az bir ağrım var ve yürüyüşüm tam oturmadı. Çeşitli hareketlerim var fizyoterapi hekimi sonbahara kadar kasların kuvvetlenir yürümen tamamen düzelir dedi. Ameliyat öncesi bacağımda 4 cm kısalık farkı vardı ameliyatla 2 cm e indi, 2 cmlik kısalığın hissedilmeyecek bir kısalık olduğunu ortopedist ve fizyoterapistler bahsediyor. Benim durumum böyle şimdi gelelim burada abartılan şeylere. Bir kere bacağınız yok 8 cm uzar yok 10 cm uzar diye bir şey yok en kral doktora gidin ameliyatla bacağınızı 3 cm e kadar uzatabiliriz der onu bile garanti etmez. Hele bir de motor sinirleriniz de izin vermezse 1 cm bile uzayamayabilir bacağınız.

    Ameliyat akabinde ağrılarınız tamamen azalmaz. Diz ağrısı ve kalça ağrısı 6-7 ay belki daha uzun bir süre devam edebilir. Ameliyat sonrası daha önce yapamadığınız hareketleri rahatça yapmaya başlarsınız mesela çorabınızı rahatça giyersiniz artık. Çömelme falan çok rahat yapabilirsiniz. Lakin bazı kompleks hareketler bağdaş kurma gibi halen yapamıyorum mesela. Demem o ki hareket kısıtlılığınız az da olsa olacaktır. (bunu genç yaşta bir hasta olarak söylüyorum yaşım 28) Gene bazı arkadaşlar aksama konusunda biraz fazla ümitvari konuşmuş. Öncelikle ameliyat sonrası fizik tedavi almanız şart. Bence ameliyat olmadan önce de kalça ile ilgili fizik tedavi almada fayda var çünkü ameliyat başarısını artırdığını doktorlar söylüyor. İyi bir fizik tedaviyle yürüyüşünüz düzelir.
    Kalça protezi olan hastalara bilhassa tek kalçadan ameliyat olan hastalara yürürken dikkatli bakarsanız kalçalarını fazla sallarlar. (teşbihte hata olmaz ) Fizik tedavi hareketleriyle kalça güçlendiğinden bu kalça sallama azalacaktır. Kas gücü zayıf olan hastalarda trendelenburg yürüyüşü oluşacaktır ki ben bundan biraz muzdaribim.

    Ameliyat olan bazı hastalar protezi kemik içinde hissedebilirler bu his zamanla azalıyormuş telaşa gerek yok.

    Yani arkadaşlar bu ameliyat kısa sürüyor ama etkisi uzun sürüyor. Doktorların sadece 1 saati alan ameliyat sizin hayatınızı etkiliyor. Burun ameliyatı sonrasında burun neredeyse 1 yılda tam otururken vücudun bütün ağırlığını taşıyan kalçada ameliyat etkisi uzun sürecektir illaki. Burada anlatıldığı gibi yok efendim 10 cm bacağınız uzar yok ameliyattan 2 hafta sonra scuba diving yapıyorum yok ameliyat oldum nirvanaya erdim gibi laflar kesinlikle safsatadır itibar etmeyin.

  6. #186
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    kardeşime katılıyorum ama senin hala ağrın varsa doktor iyi ameliyat edememiştir seni

  7. #187

    ersev35

    Selam arkadaşlar.bende ameliyat sürecini yazmak istedim faydası olur belki?2 yıl araştırmalarım sonucunda İzmirde özel bi hastanede iyi bi cerrahta ameliyatıma karar verdim ve 5 ay önce sol ayağından ve 3 buçuk ay öncede sağ ayağındaki kısalıktan olmak üzere çift taraflı protezli oldum yaşım 34 ve 3-4 ay boyunca zorlu bi sürecimiz var ve ewde bi yardımcımız ya da size bakabilecek birileri muhakkak olmalı sonrasında da ewimi kendime göre dizayn ettim mutfakta yerde ya da yukarda olan eşyalarımı yetişebilceğim kesinlikle eğilmiyceğim ve uzanmıycağım şekilde ayarladım.bulaşıklarımı makinaya yerleştirirken sandalyeye oturarak yerleştirdim,yemek yaparken de bar sandalyesi aldım ve oturarak yaptım özel tuvalet kullanım çünkü kesinlikle alaturka tuvalet yasak ve ara yastığımıda hala kullanıyorum sağıma ya da soluma dönerken de arada yastıkla döndüm ve ilk ameliyat olduğm günlerde dizme ayak arasında uyuşmam oldu çok korktum doktorum kas kesiği olduğunu 2 ay içinde geçeceğini söyledi ve öylede oldu şu anki durumum çift bastonla dışarda gezebiliyorum ilk zamanlarda çıkmak istemesemde bastonlarada alıştım ve fizik tedawiye başladm fizyoterapist ilebastonsuz yürüyüşler yapıyorum ve ewdede bastonsuz yürümeye çalışıyorum önceden olan kısalığım 4-5 cm idi şu andaki ise 3 cm yani birebir eşitlenmedi;(

  8. #188
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @ersev35

    öncelikle geçmiş olsun kısalık konusunu doktoruna sor o halledecektir

  9. #189

    ersev35

    Teşekkür ederim ama.

    Teieklürler

    Bi daha ameliyat olucak kadar güçlü değilim varsında eşitlenmesin

  10. #190
    Üye
    hergele1905 Avatarı

    Gerçek Adı
    ümit öztürk
    Üyelik Tarihi
    03.01-2013
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    00:14
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    256

    hergele1905

    @ersev35

    orası senin bilceğin iş ama bana kalsa ben olurdum

  11. #191

    Filiz_filizz

    Kalca protezi sonrasi kasikta cekme asilma normalmi yoksa protezimde sorunmu var 14 gun oldu geceleri uyuyamiyorum

  12. #192

    menetli kalça parotezi amaliyati

    Selam mutluyum basarili bi amaliyat gecirmis oolmana sevindim Allah sevincini daim kilsin. Benimde kalca protezi amaliyati olmam gerekiyor yalniz bazi mesajlari okuduktan sonra gaygili olmaya basladim senin amaliyattan sonra agrın sızın olmamiş bende senin gibi ayni sevince sahip olmak isterim nerde hangi doktora amaliyat oldun bilmek isterim ve su anda ki gelismelerden bi haber verirmisin. Tesekkurler.

  13. #193

    menetli

    Selam lefkoşa hersey normale dondu demissin senin adina sevindim Allah daim etsin. hareket kısıtlamarın ne derece ogrenebilir miyim.

  14. #194

    hilaldastan

    Merhaba arkadaşlar bende 15 haziranda kalçama protez takıldı. İlk hafta adım atma konusunda biraz zorlandım ama şimdi iyiyim, ALLAH'ın izniyle herşey güzel gidiyor. Benim ameliyatımı yapan doktorum HALİL İBRAHİM BEKLER LÜTFİ KIRDAR DEVLET HASTANESİNDE AMELİYAT OLDUM. Ama şimdi doktorum orda çalışmıyor. Kocaeli izmit medical parkta çalışıyor .


    Bizler aynı kaderi paylaşan birbirimizin acısını anlayan insanlarız yukardaki yazım birilerinize faydası inşallah bulunur.

    Herkese geçmiş olsun , iyi akşamlar.

  15. #195

    mafus53

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Herkese gecmis olsun..annem 60 yasinda ve sol kalcasinda doğuştan kalca cikikligi var..yükü de bu yaşına kadar sag tarafa verdigi icin saglam kalcasindan dün ameliyat oldu protez takildi..bugün ayaga kaldirirlarsa büyük tuvaletini yapmasinda sakinca olur mu? Ve bu ağrılar dayanilmaz şiddette mi olacak ve ne kadAr surecek?




Sayfa 13 / 26 İlkİlk ... 39101112131415161723 ... SonSon