Sayfa 30 / 30 İlkİlk ... 202627282930
Toplam 447 mesajın 436-447 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #436
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:27
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @Hazeyin


    Yaban mersini mesane enfeksiyonları için kullanılan bir bitkidir. Üretral darlığa dair bir etkisi olabileceğini sanmam. Ama bir zararı da olmayacaktır. Deneyin derim.

  2. #437
    Üye
    Hazeyin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.06-2016
    Son Giriş
    26.08-2016
    Saat
    15:06
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    10

    Hazeyin

    Anladım abi çok sağ ol teşekkür ederim peki abi bu darlık problemi komple ortadan kaldırmak için açık ameliyat mı olması gerek bu ameliyat için yaş kaç olması gerek bilgin var mı abi benim yaşım 29 Bir de daha evleneli bir sene oldu açık ameliyat olursam ilerde çocuk yapma ihtimalin de sıkıntı olur mu bilgin var mı abi okudun mu bir yerden

    Şimdiden yardımın için çok sağ ol abi hayırlı akşamlar
    @OturanBoğa

  3. #438
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:27
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @Hazeyin

    Bildiğim tek yöntem açık ameliyatla darlığın bi şekilde by-pass edilmesi.

    Bu ameliyat için yaş şartı var mı, bilmiyorum.

    Bu ameliyatın çocuk ile alakası olması mümkün değil. Değil mi @MeTePe

  4. #439
    Üye
    Hazeyin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.06-2016
    Son Giriş
    26.08-2016
    Saat
    15:06
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    10

    Hazeyin

    Anladım abi çok saol hayırlı akşamlar abim

  5. #440

    orkidenin kokusu

    Allahım sifa versin cümleten yasayan bilir bu zorlugu

  6. #441
    Üye
    MeTePe Avatarı

    Gerçek Adı
    Hastalık Sormayın
    Üyelik Tarihi
    24.02-2010
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    14:41
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    3.857
    Blog Mesajları
    1

    MeTePe

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: OturanBoğa Mesajı Gör

    Bu ameliyatın çocuk ile alakası olması mümkün değil. Değil mi
    Çocukla pek alakası yok. Tek olasılık ameliyat sonrası komplikasyonlara bağlı seminifer kanalların tıkanması gibi sorun yaşanabilir ki, bunu çok çeşitli yöntemlerle aşmak mümkün.

  7. #442
    Üye
    Hazeyin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.06-2016
    Son Giriş
    26.08-2016
    Saat
    15:06
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    10

    Hazeyin

    Anladım abi Allah razı olsun Rabb'im hepimize şifa versin
    @METEpr @OturanBoğa

  8. #443
    Üye
    batuhan320 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.07-2016
    Son Giriş
    04.10-2016
    Saat
    18:18
    Yaşadığı Yer
    Tekirdağ
    Mesaj
    3

    batuhan320

    @OturanBoğa
    Tekrardan merhaba ameliyat olali 1 aydan biraz fazla oldu ve 1 hafta oncesine kadar hersey mukemmeldi.
    Su an idrarimi normal bir sekilde yapmama ragmen idraririm geldigini eskisi gibi hissedemiyorum cok hafif bir his ve birazda agri oluyo boyle hissettigim zaman tuvalete cikiyorum ve normal bir sekilde idraririmi yapabiliyorum bunu sebebi ne olabilir ?

  9. #444
    Üye
    Tamam Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.05-2016
    Son Giriş
    28.10-2016
    Saat
    21:10
    Yaşadığı Yer
    Kayseri
    Mesaj
    3

    Tamam

    Üretra darlığından dolayı kapalı ameliyat oldum.(balonla dilatasyon yapıldı). Ameliyat sonrası doktor tak sonda kullanmamı önerdi. 8 aydır falan haftada bir iki kere 18f kendinden jelli sonda kullandım. (Homecath plusve hislip plus markalar kullandım).Son 1 aydır Darlık olan bölgeyi geçip mesaneye ulaşamıyorum. Doktorla görüştüm 16f sondaya geçecem.

    Not: eğer idrarınızı kendiniz yapabiliyorsanız yani tek sıkıntınız üretra darlığıysa dilatasyon sondasını tavsiye ederim: Üretral Darlığı açmak için -deliksiz- Dilatasyon Kateter kullanımı

    İlk etapta açık ameliyatı doktor bana önermemişti. İlerde çocuk sahibi olmak istersin heralde falan demişti. Ben bu laftan açık ameliyatın çocuk için engel olacağını anladım ama yinede birkaç uzman doktora daha sormak lazım.

  10. #445
    Üye
    sinan034 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.11-2016
    Son Giriş
    19.11-2016
    Saat
    08:19
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1

    sinan034

    Merhaba arkadaşlar.

    İnternette görüp hemen üye oldum siteye.

    Benim sorunum bundan yaklaşık 2 hafta önce başladı. Önce yanma başladı idrar yaparken. Bazı tavsiyeler alıp bol su içtim aynı gün sık tuvalete çıktım haliyle yanma azaldı hatta geçti gibiydi. Ama 1-2 gün sonra idrarımda azalma oldu çatallı ve ip şeklinde yapabiliyorum son 1 haftadır ve yanmada yeniden başladı. Herhangi bir sık idrara çıkma ağrı sızı yok. Sadece idrar yaparken sıkıntı var.

    Birde penisimin ucunda hafif kabuk gibi bir şeyler oluştu ve buda yapışmaya neden oluyor. 1-2 saatte sürekli yapışıyor. Elle müdahele etmem gerekiyor biraz da sıcak su yardımıyla hemen açılıyor. Ama sürekli tekrarlıyor. Bu neden olabilir sizce.

    Henüz doktora gitmedim ama önümüzdeki hafta gideceğim mecburen.

  11. #446
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:27
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @sinan034

    Muhtemeldir ki mesane enfeksiyonu olmuştur.

  12. #447
    Üye
    serkan aydemir Avatarı

    Gerçek Adı
    serkan
    Üyelik Tarihi
    01.05-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    15:13
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    17

    serkan aydemir

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bende var ameliyat oluyor Sun tekrarlıyor tekrar darlık hissettiğin de gidiyorsun metal aletlerle açıyorlar yani ilk 6 ay ayda bir kesin.




Sayfa 30 / 30 İlkİlk ... 202627282930