Sayfa 28 / 30 İlkİlk ... 1824252627282930 SonSon
Toplam 447 mesajın 406-420 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #406
    Üye
    HANCER60 Avatarı

    Gerçek Adı
    selami
    Üyelik Tarihi
    05.02-2016
    Son Giriş
    13.06-2016
    Saat
    11:38
    Yaşadığı Yer
    tokat
    Mesaj
    1
    Blog Mesajları
    2

    HANCER60 Üretral Darlık

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    selam arkadaşlar bneım sorunum Üretral Darlık bu hastalıkda ameliyt olupda kurtulan varmı gercı hiç yanma ağrı felan yok sadece amelıya olsam kesın çözumde yok oamelıyat olan arkadaşlar bna yazarsa senırm

  2. #407

    İlkererdem

    Merhaba arkadaşlar,

    Daha önce 4 kere kapalı ameliyat oldum ve 1 seneden fazla kendi kendime dilatasyon yaptım. Ameliyatlardan sonra eğer dilatasyon yapmazsam
    2-3 sonra tekrar daralma meydana geliyordu.
    Her ne kadar internette açık ameliyat hakkında çok fazla hasta geri dönüşü olmasada gözümü kararttım ve bundan bir 7-8 ay önce Fatih Üniversitesi Hastanesinde Prof.Dr. Coşkun Şahin'e açık ameliyat oldum. Şuana kadar hiçbir sıkıntım olmadı.
    Ameliyat sonrası 3 hafta sonda takılı kaldı. Hijyene dikkat ettiğim(bu çok önemli) için dikişler konusunda herhangi bir sıkıntım olmadı.
    10 seneyi aşkındır bu hastalıkla uğraştığım için ameliyat sonrası olacak 1 aylık bir sıkıntı katlanılabilir gözüktü gözüme
    Doktorum Coşkun bey bu ameliyata karar vermemde çok yardımcı oldu bana. Kolay bir karar değil sonuçta...
    Ancak kendisi bu ameliyatı (üretroplasti) sürekli yaptığı ve başarı oranı yüksek olduğu için içim çok rahat girdim ameliyata...

    Sonuç olarak her ameliyatın riski var tabi ama düşününce ömrüm boyunca senede 3-4 sefer kapalı ameliyat olmak ve sürekli narkoz almak
    çok daha riskli geldi bana

    Açık ameliyatla iyileşebilecek hastaların dilatasyonla idare etmeside bence çok riskli. Bu işlem sırasında kişi kendi üretrasına
    bir zarar verebilir ve daha sonra açık ameliyat istediği zaman bu ameliyatı daha da zorlaştırabilir.

    Bu arada benim ameliyatım uç uca birleştirme yöntemiyle oldu.

    Dediğim gibi şimdilik iyiyim. Arada hız testi(üroflowmetri) yaptırıyorum ve sonuçlarıda yıllardır göremediğim sonuçlar...
    (ameliyat öncesi ortalama akım hızı : 3ml/s şuandaki değer: 16ml/s)

    İlerleyen zamanlarda hastalığımla ilgili gelişmeleri buraya yazmaya çalışırım.

    Herkese sağlıklı günler,

    İLKER

  3. #408

    necati yüksek

    Merhabalar .... Tüm arkadaşlara ve özellikle BÜLENT BEY size çok teşekkurler.....
    herkese acil şifalar dilerim.....
    Ben 2012 de böbrek taşı ve sonda zorlaması sonucu idrar darlığım oluştu.2013 ve 2014 yıllarında
    2 kapalı ameliyat oldum . 6 ay geçmeden tazeledi....
    dahada ameliyat olmadım ama şu anda gerek cumhryt ünv gerek hacattepe de kontrollerde 2 yerde darlık var biri kamış boynunda 2cm diğeri mesaneye yakın kontrol merkezinde 4 cm açık ameliyata karar verdim haziranda olacam inşallah...istanbulda
    formdaki arkadaşlardan açık ameliyat olup ta şifa bulan arkadaşlar neden yazmıyorlar acaba....
    ilker erdem arkadaş a geçmş olsun o daha yeni olmuş o paylaşmış teşekkurler..
    tellerini yazsalar iyi olurdu
    gökhan artvin arkadaşın teli var mı ....şu 3 aylık sürede .. Kırk kilit otunun bir faydasını gördü mü acaba...
    Istanbulda açık ameliyatı başarı ile yapan bildiğiniz doktror var mı yardımcı olan herkese teşekkürler
    sayın oturan boğa cebinizi alabilir miyiz....
    özelden soracaklarım var
    herkese acil şifalar
    05462023091
    Konu necati yüksek tarafından değiştirilmiştir (05.03-2016 Saat 21:55 ).

  4. #409
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:41
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @necati yüksek

    Bir üstte @İlkererdem arkadaşımız açık ameliyat deneyimini paylaşmış

  5. #410
    Üye
    asiiii Avatarı

    Gerçek Adı
    dinçer
    Üyelik Tarihi
    18.02-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:17
    Yaşadığı Yer
    bartın
    Mesaj
    85

    asiiii

    Ben 5 ciyi oldum kapalı ameliyat ama yok düzelmedim ben profösörün özeline gittim üstelik adam inat ediyo darlık yok diye ne yapcam şaşırdım. Maddi açıdan gücümde kalmadı büyük şehire gitcek.

  6. #411

    kaderimsee çekerim..

    @OturanBoğa bülent abi üretra da darlık maalesef ben de var. dr traşlayalım dedi ama tanımadığım bir dr du yatmadım hastaneye.

    acaba kataterle yeni bir yol yaptırmak mümkünmüdür? bukonuda fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar.

  7. #412
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:41
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @asiiii
    Darlık yoksa sıkıntı neden kaynaklanıyormuş?

    @kaderimsee çekerim..
    Tıraşlamadan uzak dur. Hiç bir işe yaramaz. Üretradaki darlık çok fecii değilse, dilatasyon katater uygulaması ile üretrayı açık tutmaya çalışmak işe yarayabiliyor.

  8. #413

    kaderimsee çekerim..

    @OturanBoğa abi kaç numara ideal olan? BİRDE kaç gün kalması gerek kendim yapabilirmiyim?

  9. #414
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:41
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @kaderimsee çekerim..

    Dilatasyon uygulaması sabit sonda değil. Sabit sonda da uygulanabilir. Ama kullanımı zordur. Kullanabilirsen, 15 gün sabit sonda takılı kalsa, sonra dilatayona dönülse, daha iyi olur

    Üretral Darlığı açmak için -deliksiz- Dilatasyon Kateter kullanımı

  10. #415

    kaderimsee çekerim..

    @OturanBoğa bilgi için tşk ederim bir tanıdığım dr var. en yakın zaman da yanına gideceğim bakalım dilatasyon mu yoksa sabit sonda mı diyecek?

  11. #416
    Üye
    asiiii Avatarı

    Gerçek Adı
    dinçer
    Üyelik Tarihi
    18.02-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:17
    Yaşadığı Yer
    bartın
    Mesaj
    85

    asiiii

    Abi aynı soruyu bende sordum birşey diyemiyo bana 5 gün önce sonda yerinden çıktı gittim hastaneye ünüversiteye zor taktılar sondayı. Ne yapcam bilmiyorum

  12. #417
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:41
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    @asiiii

    Ya darlık var ya da "yalancı üretra" dediğimiz bir şey vardır. Aksi halde sondanın girmemesini nasıl açıklayabilir ki doktor?

    Kaçlık sonda takılı? Küçükse, onu çıkartıp bi büyüğünü tak. birkaç gün sonra onu da çıkartıp onun da bi büyüğünü tak. Böylece olabilecek en geniş sabit sonda üretrada 2 hafta kadar kalsın. Bu üretranın genişlemesine yardımcı olur. Devamındaki günlerde de TAK uygulamaya çalışığ üetrayı geniş tutmaya çalışabilirsin.

    Eğer bu şekilde çözüm olamıyorsa, üretranın açık ameliyatı denenenebilir. dar yerden kesip üretra birbirine dikilebilir...

  13. #418
    Üye
    asiiii Avatarı

    Gerçek Adı
    dinçer
    Üyelik Tarihi
    18.02-2013
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:17
    Yaşadığı Yer
    bartın
    Mesaj
    85

    asiiii

    Abi dediğim gibi ben bunu yaklaşık 2 yıldır çekiyorum 5 kez ameliyat oldum ama düzelmedi ben BARTINLIYIM burda araştırma yok ZONGULDAK da var orda profösöre gittim oda 3 kez kapalı ameliyat oldum onda o bana her ameliyat sonrası senin de dediğin gibi abi 22 numara sonda taktı soba borusu gibi abi ama genişlemedi abi hoca açık ameliyattan çekiniyo sanırım bende çok ama çok yoruldum abi biraz dinlenmek istiyorum aynı şekilde maddi açıdan da demek istediğim şu abi ( ben büyük şehirde işimi halletmek istiyorum artık ) böle kırsal yerlerde olacak iş değil abi bu tür şeyler bana ürolok önerebilirmisiniz abi çok çok tşk hayırlı akşamlar

  14. #419

    kaderimsee çekerim..

    Bugün üretra darlığı için hastaneye gittim dr sistoskopi ile belli bir yere kadar girebildi sonra ilerleme olmadı. Ameliyat ile darlığı kesip sabit sonda koyacağım dedi. Ben ise düşünelim dedim olmadım ameliyat. Traşlamadan uşak durun denildiğini okudum forumda. Bu durumda ne yapmam lazım arkadaşlar?

  15. #420
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:41
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.033

    OturanBoğa

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @kaderimsee çekerim..

    Daha uygun koşullarda (barsaklar boşken, kasılmalar için Lioresal ve Muscoril gibi kas gevşetici hap almışken, 12 saatte bir Cipro vb. bir antibiyotik kullanıyorken ve o ana dek en az 2 günlük doz alınmışken), daha ince bir kataterler yeniden sabit sonda takmayı deneyebilirsiniz.

    Kaç numara kataterle sabit sonda takmayı denedi? Şu anda sonda yok mu?




Sayfa 28 / 30 İlkİlk ... 1824252627282930 SonSon