+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Toplam 11 mesajın 1-11 arasındakiler
Limb girdle musküler distrofi ile ilgili bilgi paylaşımı..?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    HALİT Limb girdle musküler distrofi ile ilgili bilgi paylaşımı..?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Bu forma üye olan kardeşlerim içinde limb girdle musküler distrofi (progresif musküler distrofi) olan var mı
    varsa onunla tanışmak isterim ki birbirimize yardımcı olalım birbirimizle bilgilerimizi paylaşalım.....

    Saygılarımla

  2. #2

    eylül hazan

    merhaba
    ben sema erdem bana 1972 yılında konulan teşhis progresif müsküler distrofi gırdle. iyi günler

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    durhasan

    s.a arkadaşlar bana konulan teşhis progresif müsküler distrofi + govs 2 kardeşiz amcamın da 2 oglu

  5. #4

    arkeoloi_01

    selamlar benimde teşhisimde progresif müsküler distrofi yazıyor

  6. #5

    leman 01 slm

    hepimizde pregrasif müsküler distrofi deniliyor. limgiridge yani lgmd ,düşşenne ,becker diye ayrılıyor. lgmd de kendi arasında çeşitlere ayrılıyorr. rkeoloji

  7. #6

    HALİT

    peki arkadaşlar bu hastalığınızla ilgili bilgi verebilirmisiniz mesela oturduğunuz yerden direk mi kalkıyorsunuz yoksa bi yerlerden destek alarak mı destek almadan kalkabiliyormusunuz hastalığınızdan biraz bahsederseniz aynı hastalıktan mı değilmi anlarız.
    SAYGILARIMLA....

  8. #7

    ZEYNEP BEDİZ

    Merhaba.Bana da 7 ay önce limb girdle musküler teşhisi kondu.Bu konuda bana da yardımcı olabilrmisinz ?

  9. #8

    kubilay atar gama sragilikanopati

    kas güçsüzlüğü yaşıyorum her gecen gün kötüye gidiyorum

  10. #9

    LGMDBKRMD

    arkadaşlar meraba; BU HASTALIKTA İÇİNİZDE EN TECRÜBELİ BENİM SANIRIM ilk olarak hastalığı futbol kulübüne giderken anladım!24 kişilik bir gurupta tempolu koşarken en arkada kalmak la hissettim! daha sonra 22 yaşlarda koşma özelliğimi kaybettim akabinde kas hastalığı (LGMD)müsküler distrofi olduğumu öğrendim.. ve zamanla buna göere hayatımı yönlendirmeyi!!!şu an 26 yaşımdayım hala zorda olsa kendi başıma herşeyi yapıyom! tutunarak! araba kullana biliyosanız bunu son ana kadar yapın!! çünkü herşeyi daha kolay hallediyoz!! şu an %94 raporum var.. ve 2250 gün ssk var! malulen emeklilik için uğraşıyom! muhtemelen allahın izniyle olcam!! hastalık ilerde hangi aşamaya gelceğini bilmiyom!!! ama ne olursa olsun herşey beyinde bitiyor arkadaşlar!!! size bir örnek vereyim! sadece oturun ve kalkarken sağ kolunuzdan destek alın!! ve sağ kolunuza konsantire olun!! sadece kalkcağınıza inanınnnnnn!!! size beyin gücüyle ilgili yaşanmış bir olayı paylaşayım!!!

    anlatılana göre x kişisi bir tren istasyonunda derin dorundurcu kabinlerinin tamirinde çalışan bir ustadır. işini iyi yapan biridir fakat hayatta hep kötümser düşünen bir kimsedir. herşeyden etkilenir evhamlanır v.s. x kişisi bir gun mesaisinin bitmesine yakın bir dondurucu kabinine girer. bu sırada kabinin kapısı kapanır. mesai bitimi olduğu için sesini duyan olmamıştır. bu sırada x kişisi birden öleceğini düşünmeye başlar, kimsenin yardım etmeye gelmeyeceğini çünkü mesainin bittiğini düşünür. kabinde donacağını düşünmeye başlar sonra sesinin kısıldıgını hisseder ve bi mektup yazar iş arkadaşlarına. donuyorum ayaklarımı hissetmiyorum, kimseye sesimi duyuramadım diye. ertesi gün mesai başlayınca iş arkadaşları derin dondurucu kabinini acarlar bide ne görsünler arkadaşlarının cansız bedeni karşılarındadır. mektubu okurlar ve hayret ederler. sonra x kişisini otopsiye gönderirler ve otopsi raporu nu görünce iyice şaşkınlıkları artar. cünkü otopsi raporunda donarak öldüğünün tesbit edildiği yazıyordur. ama ilginç olanı derin dondurucu kabininin çalışmıyor yani bozuk olmasıdır.

    Bence beyin gücünü kimse küçümsemesin arkadaşlar

  11. #10

    Ahmet Akkuş

    Merhaba Arkadaşlar.
    Bana da 1978 yılında Ege Üniversitesi nde Progresif Müsküler Distrofi tehşisi kondu.
    Hiçbir resmi veya özel bir yerde çalışmadım.

  12. #11

    murat220

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    35 yaşındayım 2003 yılında limb girdle müsküler distrofi teşhisi konuldu. Merdiven çıkarken ellerimle destek oluyorum. Son 1 yıldır eğildikten sonra deasteksiz doğrulamadığımı farkettim. Diğer limb girdle olan arkadaşlar kaç yaşında ve güç durumları nasıl yazarsanız sevinirim.


 

Başlığın Etiketleri

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye