+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 1 / 8 1 2 3 4 5 ... SonSon
Toplam 106 mesajın 1-15 arasındakiler
Kalça çıkığı ameliyatı olacağım. Karar veremiyorum..?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    SEZGİMLE Kalça çıkığı ameliyatı olacağım. Karar veremiyorum..?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Selamlar
    Bana bilgi verirseniz çok mutlu olucam inanın.

    44 Yaşındayım. Doğuştan sağ kalça çıkığı var bacağımda. HİÇ BİR TEDAVİ VE AMELİYAT OLMADIM DAHA ÖNCEDEN. bir süre önce tanıdığımız özel hastahanesi olan bir doktor. Artık kalça çıkığı ameliyatlarının yaılabildiğini ve başarı oranının yksek olduğunu beirtti.
    Ben de bu hastahanenin ortopedi doktoruna muayene oldum. Röntgen ve ayağımın tomoğrafisi çekildi beni ameliyat edebileceğini belitti. 10 cm kıslaık var ayağımda .
    Şimdi ben hem bu umudu değerlendirip ameliyat olmak istiyorum. Ayrıca SSK lı olduğumdan ötürü ücret konusuda kolay diyorlar. Ama bu arada ameliyat olmaktanda daha kötü olabilirim diye de korkuyorum. Bir de çalışıyorum. Ameliyat olduğum zaman uzun süre yatarsam SSK dan maaşımıda alabilir miyim?
    Bu konuda bilgi verirseniz size minnettar kalırım.
    Sevgi ve selamlarımla. ZEHRA

  2. #2

    mehmet1125

    Ben 2007 yılında her iki kalçama total protez taktırdım, şu an eski halime nazaran daha iyiyim. Ameliyat olmadan önce her iki bacağımda da 5-8 cm kısalma oldu, omuriliğimde şekil değişiklikleri başlamıştı, ameliyat sonrası bu sıkıntıların hepsi bitti, sadece; proteze alışma ve uzayan bacakların yeniden güç kazanma problemi ile uğraşıyorsun bu da zaman alıyor. İkinci sorunun cevabı ise; çalıştığım kurumda emekli sandığına bağlıyım, yaklaşık 20 hafta boyunca izinliydim, bu izinlerin hepsi hastane tarafından verilen heyet raporu ile olması nedeniyle maaşınızdan herhangi bir kesinti olmamaktadır. Heyet raporu alınmaz ise maaştan %20 lik bir kısıntı oluyor. 5 günlük izinlerin üzerine hastaneler heyet raporu zaten veriyor, sizin durumunuzda bu sıkıntı olmaz taburcu olurken evrakların hazırlanması bir hafta kadar alıyor. Ameliyatı kışın olmanız halinde yürümenizde kıştan kaynaklanan problemler oluyor. Ama kar kış olmazsa 2. haftanın sonunda koltuk değnekleri ile rahatlıkla 2-3 km yürüyebilirsiniz, işe başlamanız 10 haftayı bulur. Proteze alışmak ise yaklaşık 1,5 yıl sürdüğü söyleniyor, ben şu an 8. ayın içindeyim ve çok az aksayarak yürüyorum, koltuk değneklerini 3. hafta sonunda bıraktım. Ameliyat sonrası kendinize dikkat etmek zorundasınız yaranızın enfeksiyon kapmamasına özen gösterin pansumanları mümkünse hastanede yaptırın. Bir de ameliyat olmanız halinde diş ile ilgili sorunlarınız oldumu, hemen ortapedistinizle görüşün, diş tedavisine gitmeden 2-3 gün önce antibiyotik içmeye başlayın. SSK'nın takılacak protezin ne kadarını ödediğini bilmiyorum ama emekli sandığı tamamını ödüyor. Bir de hatırlatma gereği duydum, ameliyat olacağınız doktoru ve hastane konusunda titiz davranın, devlet hastanesi tercih etmemeniz tavsiye ederim, yazıyı hızla yazdığım ve zamanım olmadığı için karışık bir şekilde yazdım, aklıma gelen her şeyi anlatmaya çalıştım, şimdiden geçmiş olsun
    Not: Yazınızı yeni gördüm. Ameliyat olmanızı şiddetle tavsiye ederim. Marjinal fayda konusunda total protezler üzerine düşen görevi yerine getiriyor.

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    Hasan DURMUŞ

    Şayet doktorlar bu konuda bir sıkıntı çekmeyeceğini söylüyorlarsa hemen olmalısın eskisinden daha iyi olacağından eminim.

    SSK'dan maaşınızı alabilirsiniz raporlu olduğunuz sürelere size ssk'dan
    hasatlık yardımı adı altında para ödenir.
    Sizde bunları aylık olarak çalıştığınız kuruma getirir işlemini yaptırırsanız
    sigorta gün sayınızda işlemiş olur.
    Allah şifalar versin

  5. #4

    SEZGİMLE selam

    Bana göstermiş olduğunuz ilgiye ve dolayısıyla yanıtlarınıza içtenlikle teşekkürler ederim. Size minnetarım. Ayrıca bana ameliyat olduğunuz hastahane ve doktorlarıda yazarsaniz cok sevinirim.

    Sevgilerimle..

  6. #5
    ELİF75
    Misafir Üye

    ELİF75

    sezgimle benimde sonrada sol kalçada çıkıktan kalan sorun vardı. hat safhada kireçleme. 6 nisanda ameliyat oldum. Kısalık kalmadı. Biraz tembel ve nazlı olduğumdan sanırım hocanın dediğinden bir müddet daha geç düzeliyorum. yani 3. haftada şu olur olayı bende 5. haftayı buluyor oda kendimden kaynaklanıyor. 6 ay bitiminde işe başladım kaslarda tembellik ve güçsüzlük olduğundan düşerim korkusu yüzünden dışarda baston alıyorum elime. Evde ve büroda bunuda bir aydır kullanmıyorum. Yanlız ameliyat sonrası bakım çok önemli. Uzun bir müddet bakacak seninle ilgilenecek birileri gerekir daha doğrusu bana öyle oldu.
    Mehmet arkadaşımla tek ters düşüncem kimseye ameliyatı tercih et demem diyemem. Bu birazda senin vücut yapın ameliyat edecek hoca ve hastane ile alakalı. Benim iyi olan başkasına kötü olabilir. Hayat senin olduğu için son kararda senin. Kimseden etkilenme. Özel mesajla bana msn yada telini ulaştırırsan detaylı görüşebiliriz.

  7. #6

    mehmet1125 Doktor ve hastane

    Ben Ankara ve Konya'da bulunan yaklaşık 8 tane ortapedistle görüştüm ve herbirisinin bana söylediği ameliyat ve sonrasında dikkat edilmesi gerektiğiydi. Ben Konya Tıp Fakültesinden Prof. Dr. Mehmet Arzi ile görüştükten sonra ameliyata karar aldım. Kendisi bana birkaç tane hastane ismi verdi. Ben de Başkent hastanesinde ameliyat oldum. Hocanın bana söylediği hastanenin ameliyathanesinin çok iyi olduğu, ameliyat ekibinin çok iyi olduğu yönündeydi. Ameliyat sonrasında hastanede bulunan hemşirelerin çok iyi olduğunu da ben gözlemledim. size tavsiyem doktoru bulduktan sonra ameliyat olacağınız hastaneyi de kendinizin tespit etmesi. Buradaki sorun hocanın o hastane ile anlaşmasının olup olmadığı, eğer varsa hiç bir sıkıntınız olmaz. Yoksa ameliyat olacağınız hastaneyi buluncaya kadar ameliyat olmayın. Çünkü ameliyat hanenin hijyeni bu ameliyatta çok önemli, bunun böyle olduğunu doktorlar zaten ifade ediyorlar. Ama çok dikkat ettikleri bir husus da değil. Bu da doktorların aymazlığı, şimdiden geçmiş olsun.

  8. #7
    ELİF75
    Misafir Üye

    ELİF75

    mehmet gibi bende başkentte oldum. ve dediklerine katılıyorum.

  9. #8

    SEZGİMLE

    cANIMM BANA YANIT VEREN SİZLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM

  10. #9
    Üye
    Gerçek Adı
    salim kaykusuz
    Üyelik Tarihi
    13.09-2005
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:37
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    374
    Blog Mesajları
    1

    salim52

    slm öncelıkle gecmış olsun diyorum 6 ay önce cerrah paşa tıp fakultede kalcalarımda kireclenme sonuucu 20 gün arayla her iki kacadan amalıayat oldum çok memmunum iyi bir dr yaparsa amalıayatını hiç tereddüt etmeyin artık kalca protezi çok başarılı biir amalıyat olunuyor korkulacak hiç bir şeyi yok ben çok rahatladım 20 gün arayla iki kacayada amalıayatla protez taktılar şimdiden gecmış olsun

  11. #10

    sabırsız

    arkadaşlar slmlerımı sunarım evvela ya ben 5 yıl önce bı kaza geçirdim kalçamdas her halde çıkık fln varmıs kalça kırığı ya da kalçadaki sorun kazadan hemen snra belli olmuyormuş bu yuzden doktor bana 6 aylık bı sure verdı 6 ay snrta gıttığımda hemen hemen herşeyım doktorn ağzından dokulen kelımelerle dökuldu gtti diyebılırım butun hayallerım umutlarm doktorm bana beklememı söyledı ben daha 14 yasındaydım o zmn şimdi 20 ye grmwek uzereyım ama dktoerum bana en az 30 yasına gelınce amelıyat olmamı tavsıye ettı yoksa her 10 yılda bır yenılecekmi,ş ama ben bakıorum halıme ya o kdr buyuk bı sorun deıl bır sağlam ınsanın yapabıleceği her işi her hareketı yapabılıorum (bağdaş kurma ve düzgün yürüme dışında )) futbıol bıle oynuyorum bu halımle okul takımına bıle gırdım ya tek sorun yuruduğum zaman kalçam az braz geri gelıor yanı bellı oluyo yuruşümden ben dayanamadım bu sene bana çok kodu ustune gıttım ayağımın ya iii olacak ya iyi olacak baska care yok dedım en sonunda doktorm dayanamdı çunku her gun ama her gun yanına gıdıyordm o aynı şeylerı söylemekten bıkmıstı ama ben duymaktan hiç bııkmadım ille de bır gun değişik bısey dıyecek çünku ben onun bı yerlerde yanıldığını hissetmiştm öykle geciodu içimden onun dediği amelıyat yaşlılarda olur hanı yaslanınca kalça kendiğliğinden kırılır yaa ama benımkı sadecve sert bı tramvanın etkısıyle zedelenmiş ve su an da kireçlenme tutmus hala da kırpp kırrpppp dıye sesler çıkıor ve ben ustune gıttım en sonunda dayanamadı benı fakulteye uzman bır profesörun yanına gönderdı bı kağıta bıseyelr yazaraktan elıme tutusrdu selamımı söyle hocama durumu anlat bunu ver dedı . ben de röntgenlerımı aldım doğruu fakulteye gttm hocayı buldum röntgenlerı gösterdım baktı baktı i baktı kendınden oldukça emın ama çok emin bi şekılde '' seni gönderen doktor nıye amelıyatını yapmadı da bana gönderdi bılmıor mu?'' ben guldum braz umutlanmıştım bu adam bişeyler bılıor dedım.. ve sonra dudaklarını dişlerıuyle sıkıstırırak hııııı FARE var dedi ... ve o da bır kağıta bıseyler yazarak tekrar gıt o doktorunun yanına bunu ver ona.. dedi... kağıtı sıkı sıkı katladım cebıme kodum elım de cebımdeydı hanı cebımde mılyarlar olsa bıle bu kdr korkuyla tasımazdım.. kaybolmasın dıye devletı yok edecek gızlı bır belge gıbı sıkı sıkı sakladım ve doktora zar zor yetiştım hemen kağıtı elıne verdım ... hocanız size gönderdı ..dedım . o da baktı okudu ..NİYE O YAPMADI.. DEDİ neyi? dedim. emelıyatı dedi
    iyi ya o sorunu buldu FARE mı ne dedı siz de amelıyatı yapın eğer bı sorun olmayacaksa .... bana dedi ki: bak ben bu yasta senı aöelıyat yapmam.. ama niye dedım ya benım kalçam kırık deıl kırık olsa yuruyemem sımdı top oynamazdım.. yok dedi ben yapmam git ona o yapsn .... çok öfkelı bı skeıldı yıne fakulteye gıttım...prof. dedim doktor emelıyatı sizin yapmanızı önerdi? siz ne düşüğnüyosunuz ? tmm dedıp.tesi velini al gel... tabı ben şüphelıydm emelıyata gıren bendım dedım kı? sayın hocam bı tehlıkesı var mı ? yok dedı olsa bıle en azından tedavısı var kalçanda bı kemın kırığı jkalmıs ve içinde gezior işte bız tıpta buna fare dıyoz ben onu çıkaracam kalçanın bozulan yuzeyıbnı düzeklltecem inşlh bı ay snra kalkarsın ayağı ................. işte ardan 3 ay gecmek uzere ama ben hala gıtmedım tam emın olmak ıstıyorum çünku bıseyler kaybedılınce bazen gerı gelmeyebılıor tıpkı ölum gıbı deıl mı? sizler bu konuda ne düşünüyosunuz allah rızası için bana yardımcı olur musunuz lutfennn ALLAH RAZI OLSUN

  12. #11

    zeycancinar merhaba

    bende de doğuştan kalça çıkığı var. sol bacak 3,5 cm kısa
    küçükken ameliyat ihmal edilmiş şimdi ise doktorlar tavsiye etmiyor. sakatlığımdan kaynaklanan hiçbir sağlık problemim yok ama 26 yaşındayım. bu yaşıma kadar aksamanın ezikliğini yaşadım. tabiki şükrediyorum. ama aksamadan yürümek istiyorum artık.
    doktorlar sol bacak kemiğin gelişmediğini bunun ameliyat riskini artıracağını üstelik ameliyatın çok erken olduğunu ameliyat sonrası sağlığımın şimdiki sağlığımda daha kötü olacağını söylüyorlar.
    yine de ameliyat olmak istiyorum ama korkuyorum da. evet yalnız değilim.

    teşekkür ederim

  13. #12

    ONE MINUTE

    benimde arkadaşımda çift taraflı kalça çıkığı vardı 42 yşd..yaklaşık 1 ay önce ist. cerrahpaşada amlyt. oldu..çok başarılı geçti,,sigortalı olduğu halde yatarken çıkarken ve malzeme parası 4.500.tl alındı..şimdi ağrılarıda azaldı,egzeriz yapıyoki güçlensin..diğer ayağınıda galiba 2 ay sonra yapıcaklar..korkucak bişey yok..

  14. #13

    mehmetkandakoglu

    mrhb öncelikle geçmiş olsun bende arkadaşların dediğine katılıyorum ama doktoru iyi araştır kib

  15. #14

    nurci

    mrb. ben 24 yaşındayım doğuştan gelen kalça çıkıklığım var. ameliyat ya da başka bir şey yapmadım 18 yaşımda doktorum bana gelişme aşamasında olduğundan ameliyat yapamayız ancak 20 yaşından sonra ameliyat olursun demişti. Ben ameliyattan çok korkuyorum sakat kalırsam diye ama yaş ilerleyince ağrılar çoğalır diyorlar ameliyatı şimdi mi olayım yoksa daha zamanı var mı lütfen yardımcı olun

  16. #15

    dubelci

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    slm arkadaşlar bendede 32 yaşındayım
    sag bacagımda 10 cm kısalık var agrılarım çok arttı dayanamıyorum 3 çocugum var onlarla bileilgilenemiyorum korkuyorum ama amaliyaten olmak istiyorum yozgatta doktora gittim ilac verdi ama faydası yok matti durumumuzda iyi deyil amaliyat olsam nekadar para oderim ssk mız var arkadaslar sizden ricam beni bilgilendirirseniz sevinirim kib sevgiler


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1 / 8 1 2 3 4 5 ... SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye