Sunrise Quickie akülü, Quickie aktif ve Breezy manuel sandalyelerde lansmana özel büyük indirim kampanyası!
+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 3 / 10 İlkİlk 1 2 3 4 5 6 7 ... SonSon
Toplam 149 mesajın 31-45 arasındakiler
Osteomyelit kemik enfeksiyonu ve tedavisi..?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #31

    umut

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    ergül;

    Arkadaşım, ben biraz araştırdım;kronik osteomyelit tedavisi görenlerin ancak %20 si tam olarak iyileşebiliyor(muş)diğer kişilerde hastalık tekrar ortaya çıkabiliyor(muş)..Bakteri;vücuda yerleştiği zaman ameliyatta olsan,eğer bakteri olan kemik iyi temizlenmezse,yani toplu iğne başı kadar bile bir parçası kalırsa zamanla yeniden çoğalıyor..Yani kısaca;Verilen antibiyotik sadece yumuşak dokuya(etli bölgeye) etki ettiği için bakteri kemikte tekrar çoğalıyor,(yani kullandığın antibiyotiğin kemiğe pek bir faydası olmuyor)...Anlayacağınız;meşakkatli bir iş!Tedavi süresince sigara veya alkol kullanmanı önermiyor hiç bir doktor,yeme-içmene dikkat edeceksin...Size şu veya bu doktor demek yanlış olur, önemli olan ilaçlarını saatinde almak ve sigara-alkolden uzak durmak..

    gönül yarası;

    Bak öyle yaparsanız sizde iyileşmezsiniz...Kronik rahatsızlıklarda en önemli tedavi inanmaktır...

  2. #32
    Yasaklı Üye
    Gerçek Adı
    MURAT ÖZTÜRK
    Üyelik Tarihi
    07.10-2009
    Son Giriş
    04.08-2014
    Saat
    18:37
    Yaşadığı Yer
    ÇANKIRI
    Mesaj
    140
    Twitter Hesabım

    MuratÖZTÜRK

    Merhabalar herkese geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin.Benimde sol ayağımın altında 7 yıldır yara var gazi üniversitesinde flep ve cerrahi debridman ameliyatları oldum 7 yıldır antibiyotik kullanıyorum tavsiye edebileceğiniz plastik cerrahi ve ortopedi tedavisi görebileceğim hastane var mı.Şimdiden teşekkür eder acil şifalar dilerim

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    Akülü sandalyelerin en iyileri, en iyi fiyatlarla alisveris.engelliler.biz'de Akülü sandalyelerin günlük kullanıma uygun modelleri çeşit ve fiyat seçenekleri ile alisveris.engelliler.biz'de Aktif sandalyeler en klas ve en iyi seçeneklerle alisveris.engelliler.biz'de Manuel sandalyelerin gündelik kullanıma uygun onlarca seçeneği alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye için sayısız rampa seçeneği alisveris.engelliler.biz'de Engelli çocukların yürümesi ve mobilizasyonu için gerekli onlarca ürün alisveris.engelliler.biz'de
  4. #33

    ergül

    UMUT arkadaşım yardımların için teşekkrler...dediğin gibi inanacak sabırlı olacağız.ALLAH büyüktür...ben kardeşim için uğraşıyorum.3 yıldır bu illetle uğraşıyor ne yapacağımızı bilmiyoruz doğru dürüst doktor yok,,, ve 3 yıldır çalışımıyor rapor alamıyoruz hiçbir yardım yok bakalım nereye kadar gideceğiz ne yapacagız.....

  5. #34

    kuman

    ben daha önce yazmıştım. Ben de stresli bir dönem yaşadım.Açlık şekerim stresten oldu 150.Şu an bugun 9. ay doldu ameliyat sonrası. 9.aydır Allaha şükür ne verisel (Crp,ESR), ne de akıntı v.s. bir sorun yok çok şükür. (Heralde bitmiştir di mi?) Ben de bu işde kemiği kazıdılar,temizlediler.Dirsekte idi.Dr.ameliyat öncesi demişti ki, ölü kemiği kazıyacağım,eğerki olekranon denilen eklem komple ölmüşse de yie kazırım ve dirseğini dondurmak zorunda kalabiliriz demişti. Bazı doktorlar ise, yap flebi bitir işi derken.Galiba sanırım anlıyorum ki, bu işte mesele "kemikten kan gelene kadar (ölü kemikten kan gelmez) kemiği temizlemek arkadaşın dediği gibi önem taşıyor. Eğer ki mikroplu kemik tam temizlenmesse, (kemikten kan gelene kadar kazınmassa, mu illet habire yeniliyor demek ki.) .Allah yardımcı olsun herkese. Evet bu hastalıkta bağışıklık çok önemli.Şu pislik sigarayı (ben 25 sene içtim bir haltı yok bu sigaranın.Hep bir halt var sanıyonuz) bırakmanız temel şart. Östemliyetit olan adam, bir yana, güçlü olak isteyen herkes sigara içmemeli.Bağışıklığı yüksek tutmak için. Ayrıca varsa böyle bir şey, geciktirmek en kötüsü.Çünkü tüm kemiği sarabilir de belki, eğer ki vucut sınırlayıp engellemesse (tabi burda da bağışıklık çalışıyor.Güçlü ,bağışık vucut mikrobu hapsediyor.). Yani eni sonu hep bağışıklığı güçlü tutmak.Herkese geçmiş olsun.+++++++++

  6. #35

    gönülyarası

    24.11.2010 tarihinde ameliyat oldum,
    kemiği kazıdılar ve traşladılar,ayağımda birazcık kemikden dolayı şekil bozukluğuda vardı pansuman yapılırken gördüm şimdi çok daha güzel olmuş.
    inş tekrarlamaz iyileşir diye ümit ediyorum,yalnız ayağımda his olmadığı için ağrım sızım oluyormu onu bilmiyorum ama illaki vardır,ameliyatda genel anestezi yapmadılar belden uyuşturdular fakat şuanda belim çok kötü ağrıyor vede acıyor.15 gün sonra dikişler alınacak üzerinede ozamana kadarda basma dediler.20 gün rapor verildi.
    gelişme olursa paylaşırım tekrar,
    cümleten herkese geçmiş olsun rabbim şifalar versin şifalarını bizden esirgemesin.

  7. #36

    umut

    gönülyarası;

    Belden aşağı uyuşturmalarda bel ağrısı olur ve bir süre sonra kendiliğinden geçer...Geçmiş olsun..

  8. #37

    gönülyarası

    Bugün itibari ile çok şükür iyiyim belimdeki ağrı acıda yok,ilerleyen saatlerde pansuman yapılacak bakalım yara ne alemde ,
    tşk ederim herkese geçmiş olsun

  9. #38

    ergül

    GÖNÜLYARASI;
    geçmiş olsun UMARIM DAHA İYİ OLURSUN....
    ACABA SEN NERDE OLDUN AMELİYATI hangi doktor tavsiye edebileceğin kimse varmı bize....
    ben kardeşimi ankaraya getireyim diyorum burada DR HAKAN KINIK varmış.ibni sina yada numunede şimdi hatırlamıyorum....bide ona göstereyim en son kartalda ramatoloji doktoru demet ataman var ona götürmüştüm o bi ilaç verdi baya ağır bi ilaç şimdi onu kullanıyor ağzında yaralar çıktı ilacı kestik bi hafta sonra tekrar başladı şimdi kullanıyor ocakta bitecek ona bi daha götreceğim sonra bi gelişme olmazsa ankarada dr hakan kınık a getireceğim özel yerine bakalım ne olacak...AÇIKCASI BENDE NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM DOKTOR YOK ÇARESİZLİK VE BİLĞİSİZLİK ÇOK KÖTÜ ŞEY...YİNE DE ALLAH BÜYÜKTÜR...ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN

    BİRDE ARKADAŞLAR BANA FİKİR VEREBİLECEK VAR MI :
    benim kardeşim 3 yıldır kronik osteomyelit evde devamlı yatıyor..Çalışamıyorda kendi başına gidip iş aramış beni aradı çalışayım mı diye... evdeyim sıkılıyorum dedi...a
    acaba ben kredi çekip ona küçük bi bakkal dukkanı acsam 10 yıl bağkurdan sigorta yatırsam emekli olma şansı var mı dır.....ne yapabilirim....

  10. #39

    gönülyarası

    teşekkür ederim ergül,
    şuanda çok şükür iyiyim gerçi bunu zaman gösterecek şuanda daha dikişler bile alınmadı ve üzerine bile basmıyorum,
    ama yaraya bakarak söylüyorum çok güzel vede güzel başarılı yapmışlar diyebilirim.benim ayak bileğimin donuk olmasından dolayı ayağımda hafifde olsa eğrilik vardı ve kemik çıkıntısı vardı zaten sürekli oraya basıyordum yarada orada oluşmuştu,o bölgedeki kemiği alıp orasınıda traşladılarbelden altını uyuşturdukları için yaptıklarını hissediyorsun duyuyorsun,ameliyat bitdiğinde inşaat bitdimi diye sormuştum
    ben Ankara Atatürk Eğitim Araştırma Hastanesi 1.ortopedi bölümünde oldum doktorum hastane başhekimi kendisi girmedi ama onun hastası olman yetiyor zaten şuda varki her hastaya eşit davranıyorlar tamam farklı davranılıyor ama fifti fifti oluyor oda.
    nekadar çok araştırırsan okadar çok b... çıkıyor o işin,sana şu doktora git diye tavsiyede bulunamam çünkü başarılı geçmediği zaman vicdan azabı çekmek istemem ikincisi ben kendimde güvenmiyorumki artık doktorlara sana sizlere nasıl önerebileyim,ben kendimde doktorların içinde olduğum halde güvenemiyorum onlara önce Allah'a sonrada kendime güvendim girdim inş da başarılı geçmiştir.
    hakan kınık'a gelince bugün cuma yoksa iyi kayardım buradan kendisine ama böyle bir yerdende sövmek zaten yakışmaz insan olan birisine,bana bu osteomyelit denen pisliği Ankara İbn-i Sina Hastanesi bulaştırdı doktorumda o şerefsiz anasını eşşekler kovalayısaca hakan kınıkdı hiç helal sütü emmemiş o çocuğu yine mubarek gün yazdırdınya bana inş patron uyarmaz
    doktorluğuna diyeceğim yok ama insan değil bol bol paranı alır seni tanımaz bile.benim canım yandı o adi herifden kimsenin yanmasını istemem ha gidecem gözükecem diyorsan siz bilirsiniz,inş ilgilenir yardımcı olur,
    kardeşinin ağzındaki aft yarasına gelincede bende 8 aydır kullanıyorum ilaç bendede var bol bol karbonatla gargara yapsın fırçalasın dişlerini faydasını görecektir,
    geçmiş olsun

  11. #40

    kuman

    Gönül yarası sana ameliyat sonrası antibiyotik verdiler mi, 3 ay v.s. ya da her ne kadar süre ise.Ve kültürde ne çıkmış mikrop? Ben 9 ayı doldurdup, bekliyom inşallah 12 ay problem çıkmassa inşallah yırtarım diye 3 ay daha. 2-3 ayda bir de crp-sedimantasyon ve WBC (Hemogram yaptırıyom) enfeksiyon için bunlara bakıyorlar zaten. Şu 3 ay geçse de, dalya desem inşallah.not:O arada soru soran arkadaşlara; bu kemik enfeksiyonu olayında kültür alınıp ona göre mikrop hangi ilaca dayanıklı ya da dayanıksız labaratuarda saptanmadan o anntibiyotik bu antibiyotik verelim yaklaşımı (hani derler ya markette, abi don kalmamış,gömlek versek olmaz mı diye;işte aynen böyle saçma bir şeydir bu.).MEsela Cerrahpaşada kesin biliyorum, k
    hastadan kültür alınır
    , enfeksiyon hastalıkları labaratuarına gönderilir.Orada mikrop adı ne belli olur, altta da test yapılmıştır, hangi ilaçlar ile bu şerefsiz mikroplar yok edilir diye. Bilirsiniz ki,, siz ilaç kullanımı tam uyarsanız, kemik de adam gibi kaznımış ise, tekrarlama olayı çok düşüktür. Tabi fosur fosur sigara ,puro v.s. içip, rakıyı dibine değdirip, dinç ve bağışık olmassanız sihir beklemeyin.Çünkü kemikde accık kalsa da kemikin etrafındaki canlı kemikler bir iç torba yapıp, o mikropları vucut içi paket yapıp durduraibilirler. ama bağışıklıgını düşürene yapcak bir şey yok. Ama esas sorun şu, iyi gelcek diye asla, onun bunun dediği antibiyorik almayın.Neden mi, eger kazara bu ilaçlardan karaciğer ver böbreğinizin değerleri yukselirse, daha sonrasında sizdfen alınacak kültüre göre ilaç verme şansı da kalmayabilir. O yuzden bu dediğimi yapabilecek tam kurumlaşmış (teşekküllü) hastaneleri tercih edin ve bunu isteyin. (Kemiğe bulaşmış enfeksiyon var ise, mutlaka kemiğin kazıtılması gerekir.Yoksa hiç bir işe yaramaz,bu tür tedaviler krem tedavisidir. 1-2 ay rahat edersin. Bir ilacı da kaybetmiş olursun. Herkese Allah şifa verdin,geçmiş olsun.

    devam-2; Ona buna ilaç soran arkadaşlara: Lütfen ahmetin kullandıgı antibiyotik mehmete ya da nejlaya yarar sanmayın.Her mikrop herkesde farklı ilaçlara tepki verir. Çünkü direnç gelişiyor mikroplarda. Bir de ilaç kullanma suresi var. Akut ya da kronik ostemliyetite göre, kültür sonucuna göre enfeksiyon labaratuarının (Cerrahpaşada bu iş böyle yapılıyor diye biliyorum.Doğrusu da bu) o mikrobu bir yere koyup uzerinde, ilaçları denemesi söz konusu.Buna göre deniyor ki, a hastasındaki mikrobu aşağıdaki ilaçlar (ya da belki de tek bir ilaç olabilir de olmayabilir de) kullanılır,işe yarayaiblir diye tahilil sonucu çıkıyor. ama dedigim gibi kemik enfeksiyonu var ise, kemik kazınıp temizlenmeden bu ilaçlar da fayda sağlamayabilir.(Bence çok mikrop varsa (mm2'de 105 mi idi ) kemik ameliyatla temizlenmeden bir işe yaramayabilir de diyolar. Yani dediğim şu ki, kafanıza göre antibiyotik asla kullanmayın, kesinlikle mikrobu ve fayda olacak ilacın tahlilini isteyin ve mumkunse kemik kazıtma/temizletme yaptırın ki, 15 gun , 1-2 ay sonra "nolacak benim halim" diye geri gelmeyin.İnanın en kötüsü budur.Kuralcı olun, ve isteyin.(Çünkü bu can,patylıcan değil) Saygılar

  12. #41

    gönülyarası

    kültür alınmadı sadece o bölgedeki kemiği aldılar geri kalan kan tahlillerini crp yi enfeksiyon doktorumla görüşeceğim çarşamba günü gideceğim yanına bakalım ne diyecek...

  13. #42

    kuman

    Peki temzilenen yerden kültür alıp bunu tahlile gönderip,tahlilde var ise, olası mikroba göre antibiyortik vermediler mi?Antibiyotik vermediler mi hiç? (Demek ki komple temşizlediler belki de orayı?) saygılar not:şu an antibiyortik kullanıyormusun?crp,wbc ve sedimantasyon degerleini paylaşırsan seviniriz.?

  14. #43

    gönülyarası

    evet o bölgedeki kemiği aldılar kapanmayan yarayı çıkartıp dikdiklerini söylediler.görünüşde güzel gözüküyor önceden şekil bozukluğuda vardı o kemikden dolayı ayağım şimdi eski yani sağlam ayak pozisyonuna döndü.geçen hafta çarşamba günü crp ye baktırdım aile hekimliğinde biraz yüksek çıktı 1.69 ama normalindede bende hep böyle çıkıyordu ilaç sadece 10 luk augumentin vermişlerdi ama ben 5 - 6 kutu içtim 3x1 augumentin daha önceden roxin kullandım 2x1 şimdi bitdi ilaçlar çarşamba günü enfeksiyon doktorumla görüşeceğim bakalım o ne diyecek büyük ihtimalle kan alacak ona göre söyleyecek tedaviyi.

  15. #44

    kuman

    Tek başına crp gösterge değil. Ve galiba crp 1.69'da bir şey değil. 3-4 v.b. de önemsiz.Zaten anormal aralık 0.00-3 ya da 5.00 aralıgı gibi bir şey sanıyorum. Deniliyor ki, yukarı değerler önemli. Yoksa dizini bir yere vursan bile Crp dedigin degerleri alabiliyormuş. Sanırım enfeksiyon doktorun crp+sedimantasyon+lokosit (wbc galiba) değerlerine bakacak.Esasen o bu antibiyotigi boll kullanmak maharet degil.Maharet , alınan parçadan labaratuarı parça götürülüp,oradan çıkacak mikrobu öldürecek oldugu test ile saptanan ilacı saat ve asla gün sekmeden kullanmaktır. Yani diğer arkadaşalra da dahil diyorum ki, eger içtiğiniz antibiyotiğe duyarlı değil ise, kullandığınız ilaç boşuna karacviğer,böbrek ve vucudu yıpratmış oluruz. Bunu aslında doktorların söylemesi gerekir. Ama biz vatandaş olarak da "blimsel kuralcı tıp sağlık hizmeti" istemek hakkına sahib olmalıyız.saygılar

  16. #45

    osman39

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    gönül yarası öncelikle geçmiş olsun ve allah şıfalar versin diyorum.tek crp sonucuna kafanı takma
    esas olan sedim zaten ve ayrıca crp wrc ve sedim birlikte değerlendirilir.bundan sonra lutfen kendıne dikkat et ve vücudunun direncını sağlam tut


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 3 / 10 İlkİlk 1 2 3 4 5 6 7 ... SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye