SGK havalı minder, akülü sandalye, aktif sandalye vb. ürünlerde alkışlanası iyileştirmeler gerçekleştirdi!
+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 1 / 10 1 2 3 4 5 ... SonSon
Toplam 139 mesajın 1-15 arasındakiler
Mikro işlemcili swing-stance faz kontrollü modüler dizüstü protez yaptıracağım..?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    OnurR Mikro işlemcili swing-stance faz kontrollü modüler dizüstü protez yaptıracağım..?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    Özellikle protez kullanan arkadaşlardan ricamdır..

    Devletin ödemeye başladığı (mikroişlemcili swing-stance faz kontrollü modüler dizüstü protezi) miktarı ölçüsünde 48.000 tl ye iyi bi eklemi olan ptotez yaptırmak istiyorum.. Bu benim 2. protezim olacak 1.de yüzüm gülmedi ama bunda iyi olsun istiyorum yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler..

  2. #2

    teknik-gözü-ile

    OnurR;

    Merhaba
    bu konu ile ilgili birçok protez kullanıcıdan ve Firmalardan cevap alacaksınız. Size birkaç farklı firmanın eklemleri tanıtılacaktır. Mutlaka eklemleri test etme imkanını kullanın ve talep edin hangi firma olursa olsun bu geçerli. Bu denli ödemede size farklı markalar önereceklerdir. Aradaki farkları artılarını ve eksilerini dinleyin. Geçmiş olsun.

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    OnurR

    Teşekkürler; teknik-gözü-ile

  5. #4

    saww

    OnurR;
    Bunun si 10 bin tl yapar!
    10 binin varmı?

  6. #5

    koseharun27

    arkadaşlar devlet protez'de elektronik protezleri ödemeye başladımı?

  7. #6

    teknik-gözü-ile

    Evet ödemeler gerçekleşmeye başladı

  8. #7

    OnurR

    Arkadaşlar katılım payı hakkında bilgisi olan varmı ?

    Ankara SGK asgari ücretin sini ödersin diyo
    Yozgat SGK 48.000 tl'nin sini ödersin diyo
    Ankara bahçeli evlerde asgari ücretin u i diyo

    Tutarlar arasında çok tutarsızlık var

  9. #8

    mevlanauysal

    onur bey siz yaptırcağınız protezin 10 yıl yenileme süresi olduğunu ve bu takılan malzemelerin sadece iki yıl garanti kapsamında olduğunu ve bundan sonraki masraflarında cebinizden çıkacağını biliyormusunuz ?

  10. #9

  11. #10

    halil54

    selam arkadaşlar öncelik le ben de 5 yıldır protez kullanıyorum 2.protezim ve dün protezcim le konuştum devlet artık bu mikro işlemci protezleri karşılıyormuş inşallah herkez için hayılısı olur ..tam detaylarını bilmiyorum acaba bu protezi kaç yıl da deyiştirme hakkımız olcak ...ben birkaç gün içinde işlem lerimi yaptırcam inşallah aksilik çık maz herkey yararlanır

  12. #11

    mevlanauysal

    bu protezleri yenileme süresi 10 yıldır. bu zaman zarfı içerisinde tamir edilip edilmeyeceği muammada. 2 yıl sonra diz ekleminiz herhangi bir sebepten dolayı bozulduğunda kendi cebinizden karşılamanız gerekmektedir.

  13. #12

    OnurR

    Arkadaşlar bu protezin raporunu çıkaran oldumu hiç üniversite hastanesinden normal raporu çıkarıp ankarada onaylatmaya gittiğimde ordan aldığım cevap şu : 3. dereceden bi hastaneye gidip rapordaki imzaları değiştireceksin dediler (3 ortopedici yerine 1.ortopedi,1psikiyatri,1.fizik tedavi)olacak dediler.. gittim hastanenin yazı işlerine ordaki görevli böyle bi raporun çıkarılamayacağını söyledi sonra biraz daha uğraştım ama oran raporu fln dediler ne alaka anlamadım bilen arkadaşlar izlemem gereken yol nedir..

  14. #13

    ermana

    arkadaşlar şuanda protezcim den aldığım bilgiler şöyle;
    mart ayından itibaren tüm protezciler raporları ve faturaları devlete yolluyarak beklemeye geçmişler ancak devlet halen tek bir ödeme dahi yapmamış ve ne yapıcaklarını bilemez durumdalarmış. bir kişiye protez dahi yapılmış ancak devlet ödeme yapmayınca hasta da bu ödemeyi yapamayınca mahkemelik olmuşlar. benim protezcimde 3 hastasının raporlarını yollamış ve ödeme için bekliyor. devlet ilk önde sadece sporculara hatta sadece milli sporculara demiş sonrada milli ibaresini kaldırmış. şuan da da ne yapıcaklarını bilmiyorlar. ancak protezcim büyük ihtimal ödüyecekler ancak biraz süre lazım 1-2 sene filan diyor. türkiye genelinde tek bir ödeme dahi yapıldığında herkez ödemesini alıcaktır diyor. mikro işlemcili dizler 30.000 tl ile 50.000 tl aralığında tabi c leg ler 75.000-80.000 tl civarında c leg granti süresini 2 yıldan 3 yıla çıkarttı ancak mikro işlemci hala 2 sene grantili sadece makanişk olan yerler amatisör filan 3 yıla çıkmış diğer benzerleri de 2 sene grantili zaten. daha sonra ki 8 sene de olan tüm arızalar bakımlar cepten çıkacak.
    c leg ayak bileğinden de ölçüm yaptığı ve yürüyüş esnasında ki bir çok denetlemeden dolayı şarjı 2 gün gidiyor. diğerlerinin ortalama şarjı 5 gün civarı gidiyor.
    mikro işlemcili protez için mobilitenin yüksek olması (k4) gerekiyor. yani bir iş te çalışıyorsanız doktor bu protezi yazabiliyor. ancak emekli iseniz mümkün değil. devletin bu kadar yoğun talep üzerine biraz kafası karıştı ve ek şartlar koşacağa benziyor.
    şu anda tek bir ödeme yapılmasını bekliyoruz. bu ödeme yapıldığı anda bende raporumu çıkarttırıp başvurumu yapıcam.

  15. #14

    OnurR

    Ben böyle bi hükümet görmedim abi...
    Kurumların birbirinden haberi yok resmen,, üniversite hastanesi bu protezin raporunu nasıl çıkaracağını bilmiyor,madem bilmiyosun öğren bizi niye madur ediyosun kardeşim..? Kendimden örnek veriyorum adama gidip soruyorum durumu anlatıyorum biz bilmiyoruz diyo peki nasıl olacak ben bu protezi yaptıracam ne yapmam gerekiyo
    _o zamn resmi yazıyla gelecen
    tamam geleyim dedim çıktım sgk yı aradım biz böyle bi yazı veremeyiz diyo sgk da napmam gerekiyo bu raporu çıkarmak için anlayamadım bi türlü koşuşturmacadan başka bişey yok...

  16. #15

    ermana

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    resmi gazetede ki tebliği çıktı alıp götür pkut bence. bende aracımın mtv den muaf yapabilmek için ancak kanun ilgili bentlerini çıktı alıp okutturmam gerekti yoksa bilmiyorlar hiç bir şey.


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1 / 10 1 2 3 4 5 ... SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye