1-4 Aralık 2016 tarihinde Engelsiz Yaşam Fuarı
Sayfa 13 / 18 İlkİlk ... 391011121314151617 ... SonSon
Toplam 259 mesajın 181-195 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #181
    Üye
    Nazen Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.08-2014
    Son Giriş
    25.11-2016
    Saat
    00:24
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    41

    Nazen

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Bu video da konuşan bey kim? Bilen var mi arkadaşlar.

  2. #182
    Üye
    senemocal Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.11-2014
    Son Giriş
    04.12-2014
    Saat
    15:16
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    4

    senemocal

    Dr. Şafak Karslıoğlu

  3. #183
    Üye
    rusa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.06-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    08:27
    Yaşadığı Yer
    istanbul-ataşehir
    Mesaj
    478

    rusa

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Nazen Mesajı Gör
    Bu video da konuşan bey kim? Bilen var mi arkadaşlar.
    benim ameliyatımı yapan ...
    süper hoca
    MD.Şafak KARSLIOĞLU

  4. #184
    Üye
    tolga1453 Avatarı

    Gerçek Adı
    tolga
    Üyelik Tarihi
    15.09-2014
    Son Giriş
    01.03-2015
    Saat
    01:29
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    9

    tolga1453

    Arkadaşlar forumdan bayadır uzağım kusurabakmayın protezi yaklaşık 15 ile 20 gündür kullanıyorum sanırım hiç bir sorun yaşamadım ağrı sızı yok memnunum kimse anlamadı da sizlere tavsiyem fazla beklemeyin güzel bir araştırma sonunda bu işi halledin insan son derece değişime uğruyor ve özgüven kazanıyor bu arada protezi kullanmaya başladıktan sonra fahri bey aradı nasılsın ağrın sızın var mı bir sıkıntın olursa her zaman bekleriz dedi plansız bir şekilde merkezlerine gittim allah işte insan darda olunca yardım ediyor reco61 üstat protezle ilgili eğer ısrar ediyorsan numaramı vereyim fakat benim protez gözün üstüne yapılan ameliyatsız bir işlem anlatabileceklerim sınırlı fakat elimden geleni yaparım ama ben amatörüm bu işte sana somut bir örnek vereyim benim protezimin göz bebeği sağlam gözüme göre evin aynasında küçük görünüyor fakat protez merkezindeki aynada eşit ayrıca camın önünde bakarsam normal kapının olduğu bölüme geçersem küçük yani ışığa göre değişiyor bunu fahri bey birebir bana gösterdi yani detay bilgi isteyeceksen zamanın olduğu bir gün git aklındaki bütün soruları sor işlem yaptırmana gerekte yok korkma kimse sana oküler protez merkezinde ticari gözle bakmıyor birebir hasta gözüyle bakıyorlar benim analizlerim ve gözlemlerim bu yönde ama ben minnettarım okülere bugün bir çıkardım gözüme baktımda bugüne kadar nasıl gezmişim böyle diye kendi kendime sordum arkadaşlar her zaman giremeyebiliyorum hastane işlerim var bir yakınım kanser arabayla götürüp geliyorum bugün vaktim oldu girdim hepinize sağlıklı günler dilerim

  5. #185

    ıssız ada

    Slm yaylaci 60 bende protez goz ameliyati olcam istanbul haseki egitim ve arastirma hastanesinde protez taktirmak icin onereceginiz biyer varmi

    Kardesim bu akuler goz merkezi nerde bende iyi bir yerde protez yaptirmak istiyorm. 22yasindayim bu islerde biraz hassasimda bilgi verirseniz memnun olurum

  6. #186
    Üye
    Salvaa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.02-2015
    Son Giriş
    17.02-2015
    Saat
    18:02
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    4

    Salvaa

    Arkadaşlar ben 21 yaşındayım 7 Yaşında sağ gözümü kaybettim bir süre sonra alışıyor tabi insan yokluğuna yerine protez taktım geçen seneye kadar hep hazır protez kullandım ama hazır protez çok sulanıyor çok çabuk iltihap kapıyor ve gözün kas hareketlerini de olumsuz etkiliyor yani tam açamıyorsunuz gözünüzü geçen sene araştırmalarım sonucu Göze göre protez yapan yerler araştırdım Ve en sonunda Oküler protez merkeziyle tlf konuştum çok yardımcı oldular sağolsunlar gözümü artık kimse ayırt edemiyor eskisi gibi sulanma da yok ve benim için en önemlisi artık göz kırpabiliyorum kısacası hazır protez tavsiye etmem yaptırmak için de Oküler hem fiyatı hem kalitesiyle mükemmel sayılabilecek bir yer tavsiye ederim

  7. #187
    Üye
    reco61 Avatarı

    Gerçek Adı
    recai
    Üyelik Tarihi
    11.02-2010
    Son Giriş
    01.12-2016
    Saat
    12:40
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    542

    reco61

    oküler göz merkezi ne çok övgü aldı birde ben gidim bakim şuraya

  8. #188
    Üye
    AHMET BEY Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2015
    Son Giriş
    11.07-2016
    Saat
    20:06
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    40

    AHMET BEY

    Değerli arkadaşlarım bende iş kazası geçirdim nisanda protez yapılacak bana da fakat ameliyat gerekiyomu bilmiyorum gözüm küçülüyo foraftaki de bnm bi bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler
    tavsiye edecğiniz bi yer varmı ameliyet konusunda
    bana levent akçay hocayı önerdiler protezde de oküler protezi önerdiler
    biraz bilgi verirseniz ben benden sonra aynı kaderi yaşayan kardeşlerimi aydınlatayım teşekkürler herkese ayrıca geçmiş olsun

  9. #189
    Üye
    nani67 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.09-2013
    Son Giriş
    05.11-2016
    Saat
    01:02
    Yaşadığı Yer
    ZONGULDAK
    Mesaj
    65

    nani67

    Ahmet bey ben 2.5 seneden beri Protez göz kullanıyorum benim protez gözüm alınmadan üzerine yapıldı baya bi ugraşıldı 1.5 hafta kadar ben ankarada imka göz de yaptırdım ilkten büyük gelmişti yazda gidecem tekrar.

  10. #190
    Üye
    AHMET BEY Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2015
    Son Giriş
    11.07-2016
    Saat
    20:06
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    40

    AHMET BEY

    Peki sizde kaza mi gecirdiniz küçülen göze mi yapıldı sizin. bende nisan gibi gideceğim inşallah muayene olacağım okulerde kararimi verdim randevu alman gerekiyordu bilen arkadaşlardan ricam nani67 bu arada tesekkurler

  11. #191
    Üye
    MRKaraburc Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.05-2015
    Son Giriş
    23.06-2015
    Saat
    21:29
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli - Gaziantep
    Mesaj
    2

    MRKaraburc

    Rusa bende protez için Şafak beye gitmiştim fakat daha 15 yaşındaydım o zamanlar. doktor 18 inden sonra yapalım dedi daha önce ışın tedavisi aldıgımdan dolayı yüz simetrim biraz kaymış. şimdi 20 yaşındayım. bu yaz yeni protez taktırmayı düşünüyorum.
    ama Şafak bey ile Fahri bey (Oküler Göz) arasında kaldım hangisi bu işte daha iyi yardımcı olur musunuz forumdaki arkadaşlar?

    Rusa birde kaç operasyon geçirdin kaç tl verdin?

  12. #192
    Üye
    AHMET BEY Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    11.02-2015
    Son Giriş
    11.07-2016
    Saat
    20:06
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    40

    AHMET BEY

    protez yapılacak tek yer bence yaptıralı benim 2 ay oldu bende çok araştırdım gittim kullanıyorum arkadaşlar, hesaplı uygun işçilik 1 numara bende yaptırana kadar endişeliydim fakat kullanıyorum benim gözün üzerine oldu arkadaşlar protez düşünen ler 7 günü oraya harcayacak istanbul aksaray tarafında çapa tıp fakültesinin çapraz karşısında bi yer oküler protez göz mrkezi fahri bey ve ailecek çalışıyorlar

    fiyat konusu muayene sonrası söyleniyor muayene ücreti yok ücret 1500 ve 2500 arasında bence bedava o işçiliklere karşı

  13. #193
    Üye
    rusa Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.06-2010
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    08:27
    Yaşadığı Yer
    istanbul-ataşehir
    Mesaj
    478

    rusa

    Sayin kardesim MRKaraburc
    ben ameliyatımı şafak beyde yaptırdım.
    sorunsuz geçti tek operasyon yapıldı.
    arıdından protez..
    fiyat konusuna gelinçe..
    her amaliyat kişiye göre ve gözün durumuna göre değişir.
    benim ki 9000 bini bulduydu.
    protez dahil.

    fahri bey sadce protez yapıyor.ondenele herhanngi bir diyoloğum olmadı.ama tavsiye ediyorlar.
    ..ben hem amaliyat ardından da amaliyatı yapan doktorun eşi arzu hanıma da protezi yaptırdım.
    bana ameliyatı yapan doktorun ekibi olduğundan daha mantıklı geldi.

  14. #194
    Üye
    MRKaraburc Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.05-2015
    Son Giriş
    23.06-2015
    Saat
    21:29
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli - Gaziantep
    Mesaj
    2

    MRKaraburc

    Anladım çok sağol rusa. bende ameliyat olmam lazım, daha önce gitmiştim Şafak beye ameliyat gerekiyomuş önce sanırım gözün altında çukur var orayı dolduracaklarmış. ama parası cidden tuzluymuş.

  15. #195
    Üye
    sevinc2015 Avatarı

    Gerçek Adı
    sevinc
    Üyelik Tarihi
    05.06-2015
    Son Giriş
    21.10-2015
    Saat
    09:07
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    1

    sevinc2015

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Ameliyatımı 2 ay önce medıkal parkta oldum.Protez göz yaptırmak için kendim araştırdım.Uzman Göz Protez Merkezini tesadüfen internette araştırma yaparken bulmuştum. Sitesindeki yazılar beni bayağı cesaretlendirmişti. Ama yine de bazı tereddütlerim vardı.Protezin renginin sağlam gözümle bu kadar uyumlu olacağını tahmin etmiyordum. Renk, şekil, bakış her şeyi ile çok iyi. Herkese burayı gönülden tavsiye ediyorum. Tereddütler mutlaka olabilir, fakat buraya gelip ortaya çıkan sonucu gördükten sonra hepsi yok oldu,




Sayfa 13 / 18 İlkİlk ... 391011121314151617 ... SonSon