Sayfa 13 / 15 İlkİlk ... 39101112131415 SonSon
Toplam 212 mesajın 181-195 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #181

    hakanfizik

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    bende anneme rapor almak için geçen hafta süreci başlattım. annem akciğer kanseri son evre, onkoloji %80 verdi. Hipertansiyon var kardiyoloji %10 verdi. Psikolojiso bozuk malum bu üreçte ameliyat kemoterapi falan alt üst etti, gittik psikiyatriye iki doktor ayrı ayrı bi sürü soru sorup görüştüler, sonuç ilaç verecez 6 ay kullansın düzelebilirmiş rapor oranı hiç vermediler. dedimki bakın bu hastanın belkide o kadar ömrü yok siz bu durumda olsanız psikolojininizin normal olması doğru olurmu bişey diyemediler her neyse sonra fizik tedaviye gittik onlarda bir sürü mr ve ilaç verdiler 15 gün sonraya kaldı yani bu bölüm. şimdi annemde kadın hastalıklarında büyük bi kist var birde troidde nodül var oralardanda rapor verirlermiki acaba? görünen o ki %90 ı tamamlayamayacaz. keşke annem hiç hasta olmasaydıda bizde bu süreçlere girip uğraşmasaydık, hem maddi hem manevi olarak çok yıprandık. Allah tüm hastalara şifa versin yakınlarına sabır versin. ayrıca işini bilmeyen doktorlara düşürmesin.

  2. #182
    Üye
    mysilver Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.12-2007
    Son Giriş
    04.05-2016
    Saat
    12:51
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    1

    mysilver

    Allah yardımcın olsun

    İstemez kardeşim raporun sürekli olduğu için istemez

  3. #183
    Üye
    Harput23 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.04-2016
    Son Giriş
    14.07-2016
    Saat
    22:24
    Yaşadığı Yer
    Elazığ
    Mesaj
    6

    Harput23

    Selâmün aleyküm herkese bnim bi sorun olacak: Kardeşimin üzerine 5 yil önce araç aldık ve şimdi degistirmek istiyoruz yani 0 araba almak istiyoruz. Aracı siparis ettik geldi ama Kardeşim 18 den büyük olduğu için vasilik isteniyor. Vasilik te hem sarmak hem almak içinmiş biliyosunuzdur sizlerde.Hastaneden rapor aldık sonra mahkeme gün verdi 17 Mayıs a şimdi 17 sinden duruşmadan sonra nasıl bi süreç başlayacak. Özürlü aracımızı nasıl satışa çıkaracaklar musterimiz var ama bu işlemler nasıl sürüyor fazla uzun sürermi aracı satmak ve yenisini almak. Tsekkurler şimdiden

  4. #184

    bizbize

    Harput23 Anneniz veya babanız yaşıyorsa aile mahkemesine velayet davası açmak daha avantajlı olabiliyor.Bazı hakimler velayette ek izne gerek görmüyor veya izin veriyor.Anne baba yoksa yada velayet yeterlilikleri yoksa sulh mahkemesine vesayet davası açılacak (ki açmışsınız galiba) ondan sonra satış ve alım için kesin hakimden ek karar istiyorlar.Bu da hakimden hakime değişiyor, kolay yada zor oluyor.

  5. #185
    Üye
    Harput23 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.04-2016
    Son Giriş
    14.07-2016
    Saat
    22:24
    Yaşadığı Yer
    Elazığ
    Mesaj
    6

    Harput23

    İnşaAllah kolay olur. Evet annem ve babam yaşıyor ancak hakim dedi annen ve babanın gelmesi sıkıntı olur yani hastayı yanlız birakmasınlar sen ol dedi ben oldum yani hakime hanım iyi birine benziyo. Kardeşimin 96 ropuru var ve süreklilik ibaresi var yani ek kararda bi sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Ortada bi Sahtekarlık yok çok şükür Rabbim de nasip etmesin. Çok sağolun ilginiz için

  6. #186

    Yiğitimmm

    Merhabalar... ÖTV İndirimli araç alma konusunda motor hacmi sınırlaması var mı? Bu konuda bir çok farklı görüş var. En son konuştuğum bir bayi 2000cc motor hacminde araç alabileceğimizi söyledi. Ben yanlış bilmiyorsam 1600cc ile sınırlı. Bu konu hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Kolay gelsin hepinize

  7. #187

    papatya45

    Merhabalar bende down sendromlu kardesim adina arac almak istedim ancak noterde dahil her islemi hallettim fakat manisa trafikte takildik ek karar gerekiyormus aracin kasko sigortasini dahi yaptirmistim bir ornek gonderebilirmisiniz daha cok soraxagim soru var ben muhendis olarak kamuda calisiyorum kredi cektim tum masraflarini ben karsiliyorum ikametim ayri umarim rast gider islerimiz mail adresim papatyapapaya@yahoo.com simdiden tesekkurlerr

  8. #188
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    13.11-2016
    Saat
    15:32
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    7.507

    Ufukalp

    @Yiğitimmm
    Otomobiller için geçerli motor silindir hacmi sınırı 1600 cc dir.
    @papatya45
    Vesayet makamı olan sulh hukuk hakimliğinden araç alım izni içeren ek karar talep edeceksiniz, hakimin insiyatifinde bu verebilir de reddedebilir de.
    Aklınızda olsun aracı satmak istediğinizde de aynı izni almak zorundasınız, satış izni verilse de parayı tamamen siz vermiş olsanız da satıştan elde edilen para kısıtlı adına açılacak bir hesapta bloke edilecek ve siz bu parayı hakimden izin almadıkça kullanamayacaksınız. Hakim de kısıtlının menfaatine olmayan durumlar için kullanma izni vermeyecek.
    Bunu şunun için anlatıyorum; bir çok kişi ilerde bu durumlarla karşılaştığında aracı aldığına alacağına pişman olabiliyor.

  9. #189
    Üye
    Zeet Avatarı

    Gerçek Adı
    ERDAL
    Üyelik Tarihi
    04.05-2016
    Son Giriş
    04.05-2016
    Saat
    11:49
    Yaşadığı Yer
    ANKARA
    Mesaj
    2

    Zeet

    @renatoturk Vermiş olduğunuz bu değerli ve faydalı bilgiler için çok teşekkür ederim.

  10. #190

    Yiğitimmm

    teşekkür ederim

  11. #191
    Üye
    beyazıd Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.11-2015
    Son Giriş
    24.05-2016
    Saat
    10:57
    Yaşadığı Yer
    Adıyaman
    Mesaj
    5

    beyazıd

    @renatoturk kardeşim merhaba,

    Sana danışmak istediğim bir konu olacak. Engelli ehliyeti ile araç alımında lpg bir araç aldığında da prosedür benzin ve dizeldeki gibi mi İşliyor. İkinci olarak da benzinli bir araç alıp sonradan lpg taktırdığınız da prosedür nasıldır acaba.. Şimdiden teşekkürler...

  12. #192

    Yiğitimmm

    Merhabalar... ÖTV indirimli araç almak için işlemlere başladık. Mahkemeye vasi tayini için babam başvurdu ve hakim onay kararını verdi. Ancak bize herhangi bir yerel gazete de vasi atandığına dair 15 gün süre ile ilan verilmesi gerektiği söylendi.
    İlan süresi bittikten sonra da 15 gün itiraz süresinin bitimi beklenecekmiş. Bu süreler bittikten sonra hakim kararını verecekmiş.

    Bu konu hakkında bilgisi almak istiyorum. Bu ilan olayı ne kadar doğrudur emin olamadım. Çünkü bu ilan olayını bize direk hakim değilde katip söyledi. Biz de daha önce bu konu hakkında hiç örneğini duymadık dedik. Ancak prosedür bu şekilde dedi ve ilan vermemiz gerektiği söylendi.

    Yaptığım araştırmalarda vasilik kararının verilmesi için herhangi bir ilandan bahsedildiğine rastlamadım. Bu süreçte ben nasıl bir yol izlemeliyim bilgilerinizi bekliyorum. Kolaylıklar diliyorum.

  13. #193
    Üye
    mertinyus Avatarı

    Gerçek Adı
    MERT
    Üyelik Tarihi
    24.06-2016
    Son Giriş
    28.06-2016
    Saat
    07:50
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    1

    mertinyus

    Herkese merhabalar,
    Arkadaşlar anneannem için %90 engelli raporu (%60 kısmı demans) aldık. Araba için bayiiye başvurduk notere yönlendirdi ve noter vasi kararı istedi ardından Sulh Hukuk Mahkemesine başvurduk annemin üzerine vasi kararı çıkarttık araba ardından tekrar notere başvurduğumuzda ek karar istedi mahkeme kalemine durumu tekrardan belirttiğimizde hakim ek kararı onaylamadı. Sitede ve internette okuduklarıma dayanarak hakimlerin kimisinin onayladığını kimisinin onaylamadığını öğrendim ve bu işin nasıl bir hukuki yolu vardır öğrenmek istiyorum. Bir kanun vardır ve herkese aynı kanun geçerlidir. Kimi hakimin onaylayıp kimisinin onaylamaması nasıl bir şeydir. Konu hakkında detaylı bilgisi olan arkadaşlar cevaplandırabilirler mi lütfen (

  14. #194
    Üye
    murat6134 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.04-2016
    Son Giriş
    09.11-2016
    Saat
    02:31
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    39

    murat6134

    Sayın oturanboga annemin üstüne engelli bir araç almak istiyoruz annemin engelli raporu 95 2022 engelli maaş almakda engelli otv ındırımlı araca başvursak maaşı kesilir mi yoksa alçağımız araç gelir olarak sayılır mı alçağımız aracın Gerçek fiyatı 46bin TL otv indirimi yapıldımı 31 bin TL geliyor annemin üç aylık maaşı sadece var birde benim emekli maaşım var 1000 TL cevaplarsanız sevinirim saygılarımla murat çilingir

  15. #195
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    13.11-2016
    Saat
    15:32
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    7.507

    Ufukalp

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @mertinyus
    Elbette bir kanun var, ancak bu kanun bu konudaki nihai kararı tamamen hakimin inisiyatifine bırakmış, bu sebeple hakim onaylayabilir de reddedebilir de, bu tamamen yasal yani. Hakimin inisiyatifinde olduğundan üst mahkeme de pek işe yaramaz.
    Hakim, bu araç alımında kısıtlının her hangi bir menfaati görülmemiştir deyip reddettiğinde artık yapacak bir şey yok gibi.
    @murat6134
    Araç aldığınızda kuruma bildireceksiniz, yeniden bir değerlendirme yapacaklar. Aldığınız aracın kasko değerinin 1/120 i yıllık gelir olarak hane gelirinize eklenecek ve gelir testiniz tekrarlanacaktır.
    Gelir üst limitini aşmamışsanız aylığınız devam eder.
    Bir de beyan ettiğiniz gelir ile araç fiyatını karşılaştırır ve bu gelirle o aracın alınabileceğine ikna olmazlarsa herşeyi tekrar didik didik ederler.




Sayfa 13 / 15 İlkİlk ... 39101112131415 SonSon

LinkBacks (?)

  1. 06.05-2015, 10:00
  2. 06.05-2015, 00:35

Başlığın Etiketleri