Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1

    bLaCkRaCe Direksiyon sınavını geçersem ehliyetimi kaç gün sonra alabilirim?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Mart ayında direksiyon sınavına giricem. Hayırlısıyla sınavı geçersem hangi işlemleri yapmam gerekecek ve kaç gün sonra ehliyetimi alacam ?
    Deneyimi olan arkadaşlar cevap verirseniz sevinirim.

  2. #2
    Üye
    fatsev Avatarı

    Gerçek Adı
    fatma
    Üyelik Tarihi
    29.11-2010
    Son Giriş
    10.04-2015
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    25

    fatsev

    Ben milli eğitimde memurum ve bu işlere bakıyorum. Siz direksiyon sınavına haftasonu gireceksiniz. Eğer sürücü kursunuz pratikse sertifikaları hazırlayıp salı günü bağlı olduğu milli eğitim müdürlüğüne teslim eder. İki günde milli müdürlüğünden çıkar. İki günde de emniyetten çıkar. Yani en geç 2 haftada ehliyet cebinizde.... Hayırlara vesile olsun.... Araba kullanmak çok güzel.

  3. #3
    Üye
    forsa Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercü
    Üyelik Tarihi
    04.06-2005
    Son Giriş
    24.04-2015
    Saat
    17:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    233

    forsa

    Bu hafta dreksiyon sınavına girdim .. B den h cevirilecek .. Fatma hanım sertifikayı aldıgımız sürücü kursu nereye bağlı ise ehliyeti ordan mı almalıyız? prodüsür nedir
    sertifikadan sonra işlemler istanbul için biraz daha uzun süre bilirmi?
    teşekürler

  4. #4

    bLaCkRaCe

    Aman 2 ay demeyin 2 hafta deyin : )

  5. #5
    Üye
    fatsev Avatarı

    Gerçek Adı
    fatma
    Üyelik Tarihi
    29.11-2010
    Son Giriş
    10.04-2015
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    25

    fatsev

    Dosya hazırlamak diye bişe yok, siz kursa kayıt olurken dosya zaten hazır oluyor, yazılı sınavına girmeden milli eğitimden ön inceleme için görvli personel gider, yazılı sınava greceklerin dosyasını inceler, dosyaları tek tek inceler, dosyası hazır olmayan aday sınava giremez.

    Sayın forsa, sertifikanız bağlı olunan milli eğitimden onaylandıktan sonra kurstan alacağınız dosya ile birlikte emniyete gidiyorsunuz. İstanbul çok kalabalık olduğundan sizin işiniz daha uzun sürebilir.

  6. #6
    Üye
    forsa Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercü
    Üyelik Tarihi
    04.06-2005
    Son Giriş
    24.04-2015
    Saat
    17:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    233

    forsa

    teşekür ederim.

  7. #7
    Üye
    ibrahim03 Avatarı

    Gerçek Adı
    ibrahim
    Üyelik Tarihi
    06.08-2013
    Son Giriş
    06.08-2013
    Saat
    23:46
    Yaşadığı Yer
    afyonkarahisar
    Mesaj
    1

    ibrahim03 ehliyet alma

    arkadaşlar ben ehliyet alıcam herşeyi hallettim ama emniyeti yetiştiremedim emniyeti hallettikten sonra yarım günde alabilirmiyim ehliyetimi bilgili arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.

  8. #8
    Üye
    fatsev Avatarı

    Gerçek Adı
    fatma
    Üyelik Tarihi
    29.11-2010
    Son Giriş
    10.04-2015
    Saat
    15:59
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    25

    fatsev

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    Meyra Türkiye: Tekerlekli sandalye vb. tüm ürünler Almanya satış fiyatı ile Türkiye'de.
    İbrahim bey, ehliyetinizi yarım günde almanız emniyette işlerin yoğunluğuna bağlı, kalabalık değilse hemen veriyorlar, ama kalabalıksa bikaç günü bulabilir. Bu arada,ehliyetiniz hayırlı olsun....