alisveris.engelliler.biz | Tekerlekli sandalye, akülü sandalye, çocuk ürünleri vb. tüm şey Engelliler.Biz alışveriş sitemizde
+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Sayfa 1 / 2 1 2 SonSon
Toplam 20 mesajın 1-15 arasındakiler
Evde Bakım aylığında kişi başına düşen gelir sınırının kalkacağı doğru mu?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    atildertli Evde Bakım aylığında kişi başına düşen gelir sınırının kalkacağı doğru mu?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    cuma evde bakım aylığı için başvuruya gittim annemle gelirimiz 50 tl geçti diye ret edildi.ordaki görevli bana dediki 1 ay sabret yasa çıkmak üzereymiş sınır kalkcak dedi.bilmem doğrumu

  2. #2

    death_king

    sence?

    öyle birşey olsaydı ilk burada yazardı..

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3

    mahmutyılmaz

    emeklilik için primmi ödenecekmiş bu bakım sigortası emeklilik içinmi

  5. #4

    ögretmen-

    arkadaşlar bence gelir sınırı kalkması için sürekli devletle ilgili kurumlara meil atın çalışma yapın bu çok haksızlık.
    bakıma muhtaç kişeye asgari ücret veriliyor. ama gelir hesabında asgari ücretin üçde 2 ni baz alıyolar. çok saçma. en azından kişibaşına gelir kriteri asgari ücret olsun

  6. #5

    mahmutyılmaz

    ssk primi mi mesela annem bana bakıyor primini devlet mi ödeyecek emekli olabilirmi böyle annem bana baktığı için sigorta primimi ödenecek

  7. #6

    sevil özsoydan Evde Bakım Aylığı ve 2022 maaşı için gelir şartı kaldırılsın

    Arkadaşlar herkese iyi günler diliyorum,facede adını başlıkta verdiğim bir sayfa açıldı desteklemeyi öneriyorum.
    (Özürlü maaşı ve evde bakım parası için gelir şartı kaldırılsın)

  8. #7

    ataka34

    neden kaldırılsın?onu açıkla bakım parasının anlamı ne kardeşim
    bırakın bu bakım parasını gerçek ihtiyacı olanlar alsın..bırakın bakım parasınıda süistimal etmeyin...yeşil kartta olduğu gibi,bir zamanlar bu ülkede mersedesle yeşilkart almaya gidenler vardı...burada her engelli bakım parasına muhtaçmış giibi yansıtırsanız....gerçek ihtiyacı olupta alamayanların haklarını gasp etmiş olursunuz...

  9. #8

    dua

    bakım parasını ağır engelli hastası olan herkes almalı.bu konuda da haset düşünmesek olmaz sanki.siz ağır bir engelli hasta ile uğraşmanın manevi zorluğunu anlayamadan maddi boyutuyla ilgileniyorsunuz.yıpranan ve bu sıkıntıyla depresyon yaşayan ailelerin durumunu anlamıyorsunuz.umarım tez zamanda gelir kriteri kalkar ve ağır engelli hastası olan her aile bunu alır.çünkü bunu hakediyorlar..

    yeşil kartla bu durumu nasıl kıyaslarsınız siz anlamadım.evde hastası varmış gibi gösteren olursa,yada düşük rapor oranını yüksek gösteren olursa haklı olabilirsiniz.ama devlet bu konuda çok hassas.umarım suistimal edilmez.bunun dışında hayır almasınlar demek bence hasetlik olur.çünkü herkes aynı sıkıntıyı yaşıyor

  10. #9

    Durakoglu

    Eğerki birde evde bakım ücreti maaşı yatmamışsa tek telefon açacağımız yer shçek ve açıyoruz denilen cevap ise şu..arkadaşım bu aldığınız maaş deyil zamanı belli deyil demezmi sanki cebinden ve sadaka verir gibi.. buda yanlış. bu ücreti bana bikere bağladın ise adres değiştirdiğimde neden kesiyorsun başka ülkeye veya şehiremi gidiyorum alt tarafı bir mahhalleden bir mahhaleye gidiyoruz..buda yanlış..bu memurların bakıma muhtaç özürlü kıriteri çok yanlış..
    örneğin şöyle olursa çok kolay bağlanıyor..elin yüzün pis sümüklü olacak af edersiniz..oturduğun halı koltuk vs yırtık sökük olmalı hatta evin koktumu birde tamamdır.. halbuki insanlar tertemizdir ama gerçek anlamda yoksuldur..tabi buda yanlış..

  11. #10

    ezgili dünyam

    Görüyorum ki, halen bazı kişiler bakım ücreti ile muhtaç aylığını birbirine karıştırıyorlar, hatta dahada ileri giderek saçmalıyorlar. Arkadaşlar bakım ücreti engelliye bakan kişiye verilen ücrettir ve bu onun emeğinin karşılığıdır azda olsa. Allah yavrularımıza uzun ömür versin onlar bizim canlarımız ama devlet herkese gelir şartı aramadan bu parayı ödesin. Başbakanımız ilköğretim kitapları ücretsiz olacak, öğrencinin zengini fakiri olmaz dedi bir zamanlar. Bizde diyoruz ki, ağır engellinin de zengini fakiri olmaz. Zaten zengin derken kişi başına düşen bu komik rakama göremi belirleniyor sizce, yani 10 lira üstü olsa zengin sayılıyor. Sizce mantık varmı burada.

    Biz engelli çocuk aileleri, belkide hayata malup başlamış çocuklarımıza daha iyi koşullarda bir yaşam sağlamak için, daha hazla gelirimiz olsun istiyoruz. Zaten aldığımız parayı kendimiz için değil çocuklarımız için harcıyoruz. Bugün bankada işim vardı ve 17 yaşındaki down sendromlu kızım ve 10 yaşındaki oğlumu evde bırakmak zorunda kaldım, telefonla takip ettim evdeki durumu ve sırf 10 dakika daha erken gelebilmek için taksi tuttum. Normalde 17 yaşında sağlıklı bir kızım olsa ben niye 10 dakika için taksi parası ödeyeyeyim, neden 17 yaşındaki kızımı 10 yaşındaki kardesine emanet edeyim. Evet ne olursa olsun, bizim hayatımız ağır engelli çocuklarımız olduğu için çok şeyden sınırlanlanmış durumda. Her yere çocuğunu götüremiyorsun ve emanet edecek kişi bulmakta çoğu zaman zor oluyor. Zaten param olsa bakıcı tutardım, ağır engelli konumunda olan kişiye bakacak olan bakıcı da, öyle bebek bakım ücreti olarak çalışmıyor, bu konunun da altını çizeyim. Nedense bu konu gündeme gelince anında yeşil kart konusu beliriyor, yada trilyonluk zenginler örnek gösteriliyor. Bırakın allah aşkına, o trilyonluk zenginler zaten parayı götürmüş, aman türlü düzenbazlıkla alacak diye, geliri 50 lira aşan kişinin hakkındanmı vazgeçilsin. Doğru ya 50 lira daha fazla diye o kişide zengin oluyor. Birde eşlerinden anlaşmalı ayrılıp, baba maaşı alanları düşünün bakalım, onların devlete verdikleri zarar yanında bakıcı parası nasıl komik bir rakam oluyor. Bence bir kişi evlenmesini biliyorsa hayata hazır demektir, ayrıldığı zamanda, zaten baba maaşı almamalı. Yani anlaşmalı ayrılık bile olmasa genede almamalı. Ben böyle düşünüyorum...............

  12. #11

  13. #12

    ceren81 slm

    evde bakım ucretlerıyle ılgılı aıle gelır durumuna bakılma olayı kaldırılacak denmıstı,kanun onaylandımı???

  14. #13
    Yasaklı Üye
    Gerçek Adı
    selahattin
    Üyelik Tarihi
    03.08-2007
    Son Giriş
    20.08-2014
    Saat
    03:07
    Yaşadığı Yer
    FETHİYE
    Mesaj
    563

    sen/duyar

    evde bakım ücreti öylesine suistimal ediliyor ki; adam diyaliz hastası ve diabet.. bir bacağı yok gözleri de az görüyor. Adam iyi bir kamu işinden yüksek emekli olmuş.evi kirada dükkanı malı-mülkü herşeyi var :nasılsa bakım parsaı alabiliyor ...alsın sorun yok .Amma ve lakin torunlarını nüfusunda göstermiş olağan bir durum .Bakıcısı karısı 1000 km ileri de evinde keyif yapıyor bu zavallı adam da yanında hemşerileri ilan kendine göre biraz daha iyi durumda bir bayan ya da arkadaşlara takılarak idare ediyor .yanın da kader arkadaşı olan bayanın da % 90 özürü var ama bakım parası alamıyor, 2022 maaşı alıyor. ..İşte asıl garabet burada ;adam var yemezlik yapıyor ,yani çay parası bile çıkmıyor cebinden takılıyor öylesine iyi ki kaldığı yerde elelktrik, su, yatak,üç öğün yemek beleş ....Ya moruk !!!! ihtiyacı olan sana yardımcı olan yanındakilere bir çayın nasip olsun değil mi yaa... Eşi bakım paralarını biriktirip umreye gitti Allah sevabını gani gani vesin de ,... sen de tanıdığım hacı anneneler hacı dayılar gibi millet malını götürüp hiçbir hayır yapmadan hava atmak için yanlış yapmıyor musun; biraz da çevrene faydan olsun değil miiii?

  15. #14
    Üye
    Gerçek Adı
    Erdoğan
    Üyelik Tarihi
    05.05-2010
    Son Giriş
    30.08-2014
    Saat
    11:00
    Yaşadığı Yer
    Çorum / Merkez
    Mesaj
    326
    Blog Mesajları
    1
    Twitter Hesabım

    Eğce

    Yazılması gerekenleri ezgili dünyam ve avcıkomando özetlemişler sağ olsunlar:
    Bende birşeyler yazayımdedim Bakım aylığına gelire bağlamak zaten başdan yanlış yani parası olan engelli evladına kardeşine bakmıyormu ? tapiki bakar burda amaç Aile birliginin korunmasıdır.Bakıma muhtaç kişini psikolejisinin düzelmesi en azından ailede bakan kişiye karşı eziklik tuymaması için de olamazmı ?
    BAKANMI MUTLU ? BAKILANMI ?:.....

  16. #15


 
+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1 / 2 1 2 SonSon

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye