Sayfa 2 / 5 İlkİlk 12345 SonSon
Toplam 69 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    soyler80 Avatarı

    Gerçek Adı
    ahmet
    Üyelik Tarihi
    02.03-2014
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:56
    Yaşadığı Yer
    osmaniye
    Mesaj
    23

    soyler80

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    mimars üçüncü atama olmaz diyorlar puanı yüksek olanlar hizmetli yazacak bence

    sarasota üçüncü atama olmayacak diyolar o yüzden yüksek puanlar hizmeli tercih edecek bana göre

  2. #17

    mimars

    3. Atama her donem oldu bu donemde olacaktır hizmetli puani 76 yi görur diyenlerdenim bende

  3. #18

    sarasota

    3.atama hersene problem ediliyor olacakmı diye ama herzamanda oluyor

  4. #19

    xpitonxd

    2 ve 3. atama her ekpss sınavından sonra olmuştur.Bence hizmetli 74-75'lere düşer memurluk 82-83'lere düşer ...

  5. #20

    sarasota

    Puanı yüksek arkadaşlar eger hizmetli yazarlarsa o kendi bilecekleri bisey ama 3.atama olupta kendinden 5 puan asagıda biri yanına memur olarak atanıncada üzülüp sızlanmaya hakkı olmaz diye düşünüyorum forumda böyle arkadaşlar çok var

  6. #21

    xpitonxd

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: sarasota Mesajı Gör
    Puanı yüksek arkadaşlar eger hizmetli yazarlarsa o kendi bilecekleri bisey ama 3.atama olupta kendinden 5 puan asagıda biri yanına memur olarak atanıncada üzülüp sızlanmaya hakkı olmaz diye düşünüyorum forumda böyle arkadaşlar çok var
    Aynen abi sonra ekpss de hile var torpil var da vara bağlıyorlar.

    O arkadaşlar kremini sürsün artık..

  7. #22

    YALÇIN00086

    Mesala ben 2014 de ilk atamada 85 puanla hizmetli oldum 3. atamada adam 79 puanla memur oldun hadi buyrun bakalım

  8. #23
    Üye
    heartless_ra Avatarı

    Gerçek Adı
    Hasan
    Üyelik Tarihi
    13.06-2014
    Son Giriş
    08.12-2016
    Saat
    15:14
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    34

    heartless_ra

    martta alım yapılacağı kesin mi ?

  9. #24
    Üye
    mekkem571 Avatarı

    Gerçek Adı
    Mehmet SİLİCİ
    Üyelik Tarihi
    23.05-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:37
    Yaşadığı Yer
    Eskişehir
    Mesaj
    31

    mekkem571

    önlisans için memurluk en son kaça kadar düşer 2-3 atma sizce

  10. #25

    Smilemisty

    @sarasota. Abi hizmetli 4500 de değil ya. Ben 4406.sıradayım 78 puan. Meb hizmetli atanamadım. Hizmetli 4300 4350 arasında. Heartless. Bennur karaburunun açıklaması atama müjdesi. Kesin bilgi. Ekpss2017/1 martta.

  11. #26

    sarasota

    @Smilemisty yani 4500 lerde derken civarı işte kardeşim
    @YALÇIN00086 arkadaşımız çok güzel bir örnek mesela

  12. #27
    Üye
    Alican313 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.06-2016
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    21:55
    Yaşadığı Yer
    Diyarbakir
    Mesaj
    26

    Alican313 Nasip

    Bende onlisans 73.816 en son 3001de 74.80 kadar dustu diye biliyorum sizce onlisans puanlar 2.alimda kaca duser?

  13. #28

    sedarkeoloq

    arkadaşlar herkes icin hayirlisi olsun oncelikle.. lisans 77 puandayim onceden bi ogretmen alimi olmasi ki ogretmenlerin puan araligi 75 80 araligi diye dusunuyorum en az bu puanda 500 kisinin onumuzden vekilmesi demek. ogretmen alimlarini meb yapiyor. kamuyla alakasi yok yani memur alimlari bu 1500 kisi disinda tutulacak. bu da bizim icin guzel bi gelisme. puanlarin en iyi ihtimal 77 78 e kadar dusecegini dusunuyorum. kadro sayisi cok düsuk olmama sartiyla. dusundugumun aksini dusunen varmi ya da bana katilan. bol atamali bi mart olsun insallah herkes bi nefes alsin

  14. #29

    Suqer

    @Alican313

    Puanlarımız çok yakın benden çok az öndesin eğer 1000 kişilik kadro açılırsa ve üstüne 3. alımlarda yapılırsa 3. atamalarda rahat atanıız siye düşünüyorum. 2.atamalardan hiç ümidim yok

  15. #30
    Üye
    ROTASIZ_07 Avatarı

    Gerçek Adı
    adem tuncer
    Üyelik Tarihi
    06.09-2013
    Son Giriş
    30.11-2016
    Saat
    00:38
    Yaşadığı Yer
    antalya
    Mesaj
    1

    ROTASIZ_07

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    77 puanım var 2.atamada hizmetli kesin gibi bakıyorum insallah hayal kırıklığına ugramam




Sayfa 2 / 5 İlkİlk 12345 SonSon