Sayfa 3 / 6 İlkİlk 123456 SonSon
Toplam 89 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    deep_blue85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2014
    Son Giriş
    08.12-2016
    Saat
    13:39
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    373
    Blog Mesajları
    5

    deep_blue85

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Yanlışın var hocam 79 kaldı ben imzaladım.

  2. #32

    sarasota

    Evet arkadaşlar devam edelim

  3. #33

    Smilemisty

    120 kişiye yaydık kuzenimle inşallah onlarda kendi çevresine yayar. Yalnız 500 imza az değil mi. 5 bin 10 bin imza olsa daha etkili olmaz mı

  4. #34

    sarasota

    Tabiki daha iyi olur ama olmuyor iste bu konularda malesef fazla duyarlı değiliz

  5. #35

    Smilemisty

    Engelliler gününde atama olmaz demi sonuçta müfredat gereği yılda 1 kere arama yapılıyor deniliyo keşke aralıkta atama olsa zaten Şubat da anca başlarız

  6. #36

    sarasota

    Olmaz diye bişe yok istenildimi herşey oluyor

  7. #37
    Üye
    cemil er Avatarı

    Gerçek Adı
    cemil
    Üyelik Tarihi
    05.04-2012
    Son Giriş
    03.12-2016
    Saat
    16:56
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    85

    cemil er

    ben imzaya devam edeyim bu gidişle 500 ü zor buluruz yoksa

    Bitti çok şükür napiyim devam ediyimmi yeterlimi

  8. #38
    Üye
    suskun57 Avatarı

    Gerçek Adı
    erhan
    Üyelik Tarihi
    08.03-2015
    Son Giriş
    14.11-2016
    Saat
    23:59
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    30

    suskun57

    Günaydınlar,
    Tam 500 olduk, imzada yeni hedefi 1000 olarak revize edilmiş, lütfen herkes 2 dk ile şu imzayı yapsın, belki bir şey çıkar. İlgililere trwitterdan bu linki atsak bile yeter.

  9. #39

    xpitonxd

    1.000 destekçiye ulaşmak için 492 imza daha gerekiyor...

    Atama bekleyen arkadaşlar nerede??



    https://www.change.org/p/engelli-iki...edium=copylink





  10. #40

    darkjusticer

    @xpitonxd

    Ben bu imza kampanyasının pek etkili olabileceğini sanmıyorum. Aynı kişi farklı yöntemlerle defalarca imza atabiliyorsa güvenirliği zaten sekteye uğratılmış demektir. Ayrıca bu yöntemlerle resmi kurumlarla nasıl bir etkileşim oluşturulabilir burası da düşündürücü...

    Bence ses getirebilmek için DPB, BİMER, CİMER gibi resmi mercilere sürekli mesajlar göndermek, (e-devlet de kaydı olanların kimlik bilgileri de tescil edildiği için daha güvenilir olur). TBMM gündemine taşıtabilmek için vekillere ulaşabilmek yada benzeri şeylerle hiç olmazsa sesimizi duyurabileceğimizi düşünüyorum.

  11. #41
    Üye
    özer özkan Avatarı

    Gerçek Adı
    ÖZER ÖZKAN
    Üyelik Tarihi
    18.10-2008
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    20:37
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    4.773

    özer özkan

    Ben atandım ama genede imzaladım atanmayanlar için inşallah faydalı olur

  12. #42
    Üye
    cemil er Avatarı

    Gerçek Adı
    cemil
    Üyelik Tarihi
    05.04-2012
    Son Giriş
    03.12-2016
    Saat
    16:56
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    85

    cemil er

    @hayırseverizmir

    Arkadaş haklı ben defalarca imzaladım yararımıza olur diye ama gercekten olucaksa yoksa boşuna uğraşmayalım bu kampanyayı başlatan arkadaş forumdan birisi ise eğer bu konu ile ilgili açıklama yapsa daha iyi olur diye düşünüyorum içi boş bi kampanyasa eger burda oyalanmamıza gerek yok bence onun yerine yine arkadaşın dediği gibi kurumlara dpb bimere yazalım

  13. #43

    xpitonxd

    Arkadaşlar bu imza kampanyasının üst kısmını okursanız orda kampanya muhatabı dpb olduğunu görürsünüz.Sizin dpb birey olarak yazıcanız yazıdan kat kat daha çok faydası olucağına emin olabilirsiniz.Bu şekilde kampanya başlatıp görme engeliler için beyaz eşya üretilmesini istiyoruz diye kampanya başlatıp,istediklerini üretime başlatılar.Bİr çok imza kampanyası başlatıp isteklerini elde etiler.Yani biz bu kampanyaya ne kadar çok imza toplarsak o kadar dpb da sesimiz duyulur engelliler daha çok ve çabuk kadro alır.

    https://www.change.org/p/engelli-iki...edium=copylink



    Kampanyanın muhatabı:
    t.c devlet personel başkanlığı

  14. #44
    Üye
    cemil er Avatarı

    Gerçek Adı
    cemil
    Üyelik Tarihi
    05.04-2012
    Son Giriş
    03.12-2016
    Saat
    16:56
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    85

    cemil er

    @xpitonxd

    İnş dedigin gibi olur neyse devam edelim ozaman he bu arada her kişi birtane imza atma yerine birden fazla atsın yani farklı isim soy isim e posta şehir yazıp imzalasın ozaman daha çabuk bitirmiş oluruz sayıda yükselmiş olur yoksa böyle her gün imza isteyerek tamamlama mız zor olur

  15. #45
    Üye
    guluzar Avatarı

    Gerçek Adı
    guluzar
    Üyelik Tarihi
    22.07-2013
    Son Giriş
    01.12-2016
    Saat
    10:34
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    56

    guluzar

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bende imzaladım arkadaşlar inş hakkımızda hayırlısı.Ben atandım darısı atanamayan arkadaşların başına.




Sayfa 3 / 6 İlkİlk 123456 SonSon