Sayfa 8 / 9 İlkİlk ... 456789 SonSon
Toplam 130 mesajın 106-120 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #106
    Üye
    deep_blue85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2014
    Son Giriş
    08.12-2016
    Saat
    13:39
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    373
    Blog Mesajları
    5

    deep_blue85

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Moderatörlerin duruma el atması gerek.

  2. #107
    Üye
    korcan90 Avatarı

    Gerçek Adı
    korcan
    Üyelik Tarihi
    27.10-2016
    Son Giriş
    30.11-2016
    Saat
    12:32
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    9

    korcan90

    @Suqer 60 almış ekpss den bu kişi amacı milleti galyana getirmek. bunun gazına geldim salak gibi bimere yazdım 2 polis götürdü beni ama polise bu kişinin adını verdim. gerekirse editörden mail adresi ve girdiği ip adresini alır polis burda takma isim kullanmak önemli değil.

  3. #108

    davetsiz

    arkadaşlar @Suqer denen salak millete özelden küfür ediyor diyorki siz ders çalışırken ben sizin annelerinizle birlikte oluyordum diyor moderatör tanıdığı olan varsa söylesin birde bu salağı nasıl şikayet edebiliriz polise

  4. #109

    davetsiz

    arkadaşlar varoş salağın yazdıklarını görüyorsunuz bu mal dan memur olur mu böyle eşşekler de lazım memlekete amele lik yapmak için

  5. #110

    Suqer

    davetsiz ve korcan90 arkadaşlar bu 2 kişininde raporları sahte bu annesi güzel insanları polise şikayet etmem istiyorum.Araştırılsın bu ikiside bunların yaraları var.

  6. #111

    xpitonxd

    Bu konuyu lütfen ban lasınlar konu iyice seviyesizleşti.Bu sitenin moderatörleri nerede ??????

  7. #112

    Suqer

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: davetsiz Mesajı Gör
    arkadaşlar varoş salağın yazdıklarını görüyorsunuz bu mal dan memur olur mu böyle eşşekler de lazım memlekete amele lik yapmak için
    Mesai saatinde forumlarda dolaşıyo vatan haini hırsız.Çok şükğr bu zamana kadar amelelik yapmadım.Alın terimle çalıştım.Ama annen sana bakmak için ihtiyacını karşılamak için yapmadığı kalmamış )

  8. #113

    davetsiz

    anladığım kadarıyla sen yunan tohumusun

  9. #114

    Suqer

    Hayır banlamısnlar, sesimizi duyuralım.Benim amacım sahte raporlarla engelli kadrosunu işgal eden kişilerin tespit edilmesi.Farklı bir hastaneden alınacak durum tespit raporu ile çok rahat bir şekilde bunlar ortaya çıkabilir.Daha çok sesimizi duyurmamlz lazım.Buna karşı çıkan davetsiz ve korcan90 ikiside provakatör, buna karşı çıkıyor çünkü yaraları var.Sahteciliği prtaya çıkacak.O yüzden her türlü pisliği yapıyorlar.Bende karşılığını veriyorum.Kusura bakma

    davetsiz annen beni çok seviyo ama şu an yunanlara veriyosa kusura bakmasın onun için yunan askeri olamam

  10. #115

    davetsiz

    arkadaşlar @Suqer deven gavat şim de ailem için fantazilerini anlatıyor özelden bu kadar zor durumda demekki yazık beş on kuruş verelimde aç karnını doyursun zaten niyeti ekpss yada sahte rapor değil içindeki boku kusmak atananları çekememezlik daha beter olsun şerefsiz

  11. #116

    Suqer

    davetsiz asıl şerefsiz sen ve senin gibi sahte rapor alan şerefsizleri ifşa etmek.Burada atıp tutmak kolay klavye erkeği.Mesajdada söyledim fatih ürek kadar erkeklik gururun varsa vereyim açık adesimi çık karşıma.O kadarcık erkeklik gururunda yoksa kes at o yara.Kız olursun bi erkek ihtiyacını görür en azından.

  12. #117
    Üye
    serkan1976 Avatarı

    Gerçek Adı
    serkanbirol
    Üyelik Tarihi
    05.12-2013
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    21:05
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    182

    serkan1976

    Forumdaki bu konu çok seviyesizleşti. Herkes konu hakkında düşüncelerini ve yorumlarını yapabilir ama hakaret etmemeli, şahsına ve ailesine küfür etmemeli. Site kurucusu @OturanBoğa duruma el atacaktır umarım.

  13. #118

    davetsiz

    salak geri zekalı engelliyim gelemem yoksa sana yedirtirdim o lafları sen git tuvaletleri temizle cahil

  14. #119

    Suqer

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: serkan1976 Mesajı Gör
    Forumdaki bu konu çok seviyesizleşti. Herkes konu hakkında düşüncelerini ve yorumlarını yapabilir ama hakaret etmemeli, şahsına ve ailesine küfür etmemeli. Site kurucusu @OturanBoğa duruma el atacaktır umarım.
    Bana hakaret ve küfürü ilk o etti.Ben düşüncelerimizi paylaştım hala daha düşünceleriminde arkasındayım.Bu adam provaketörlük yapıyor.Bunun raporu ve korcan90'nın raporları kesin sahte.Her ikisininde paçaları birden tutuştu.Admin bunların kişisel bilgilerini verir ise her ikisi içinde suç duyurusunda buluncam.

  15. #120
    Üye
    korcan90 Avatarı

    Gerçek Adı
    korcan
    Üyelik Tarihi
    27.10-2016
    Son Giriş
    30.11-2016
    Saat
    12:32
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    9

    korcan90

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @Suqer adım korcan yılmaz %80 ortapedik engelliyim git hadi şikayet et beni. senin yüzünden tekerlekli sandalyemle karakola gittim. allahından bul kuldan utan. senin yüzünden bimere ettiğim şikayet tutanak tutuldu bana. sicilime işlenecek olursa ifademde sende olcan engelliler biz editörüde merak etme .




Sayfa 8 / 9 İlkİlk ... 456789 SonSon