Toplam 13 mesajın 1-13 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Turkovic Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.05-2016
    Son Giriş
    01.11-2016
    Saat
    13:05
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    11

    Turkovic ÖSYM 2017 sınav takvimini açıkladı. EKPSS 2018'de olacak. 3. Atamalar olacak gibi

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.

  2. #2
    Üye
    redeye Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.09-2013
    Son Giriş
    17.11-2016
    Saat
    09:28
    Yaşadığı Yer
    adana
    Mesaj
    105

    redeye

    hocam ben göremedim ekpss başvuru tarihini

  3. #3

    YALÇIN00086

    Olacak allahın izniyle

  4. #4

    Suqer

    bu sınav takvimi yerleştirme takvimi açılmadı daha

  5. #5

    sarasota

    arkadaşlar hep 3. atama oldu zaten 2017 de zaten ekpss olmiyacak belli olan birşey bu

  6. #6

    YALÇIN00086

    İnşallah puanlar baya düşer

  7. #7

    Suqer

    3. atama olmaz arkadaşlar.Geçen sene seçimin hatrı hürmeti adına 3.alım yapıldı.Bence alım sayısına bakacağınıza nitelik kodu eklenmesin diye birleşin.75-80 puan alan atanamazken 55-60 puan alanlar hatta o nitelik kodu olmadığı için boş kalan kadrolar var çok ama çok büyük haksızlık bu

  8. #8

    mkn06

    suqer dogru soyluyor nıtelık koduyla adam 60-65 le memur oldu ben gıbı 90 ustu alanlar hala atama beklıyor . boyle sacmalık gormedım.

  9. #9

    Suskun Mutsuz Umutlu

    3. Atama zaten oluyor . Neyin kafası bu ? Sen 4. Atama için çalışma yapsana

  10. #10

    Suqer

    3. atama diye bişey yok Bennur Karaburun seçimler öncesinde Ahmet Davutoğlundan rica etti 3. atama yapılması için Ahmetde kabul etti ve yapıldı istisnai bir durumdu bir dahada yapılmaz

  11. #11
    Üye
    xpitonxd Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.01-2013
    Son Giriş
    30.11-2016
    Saat
    16:18
    Yaşadığı Yer
    Muğla
    Mesaj
    113

    xpitonxd

    Arkadaşlar 3. atama hep olmuştur.Amacınız nedir sizin?.Siz 4. atama ile ilgili gündem oluşturun.

  12. #12

    YALÇIN00086

    Seneye martta ikinci atama olsa daga sınava bir yıldan fazla kalıyo allahın izniyle 3. atama olacaktır

  13. #13

    sarasota

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bizim memlekette seçim bitmez kardeşim bak simdi başkanlık var seneyede bişeler çıkar canını sıkma