Sayfa 24 / 27 İlkİlk ... 142021222324252627 SonSon
Toplam 395 mesajın 346-360 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #346

    s.unsal_40

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Niyeki mesai 08:00 de başlamıyormu ?

  2. #347

    davetsiz

    sen hiç sabah dan devlet kurumuna gitmemişsin şimdi kahvaltı yapıyorlar ne yaparsan yap memuru 9 dan önce çalıştıramazsın

  3. #348

    s.unsal_40

    )) anladım iyiymiş

  4. #349

    davetsiz

    ben öğrendim okula vermişler hiç okul tercih etmemiştim ben

  5. #350

    Zamanın Ötesinde

    @davetsiz gittin mi okula peki ? tebliğat kağıdı falan yok mu ?

  6. #351

    neslihankocaman

    Tebligat yokmus tanidik bi okul muduru var o hangi okula atandiysak oranin sistemine dusuyor atamaniz dedi

    LG-H542 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  7. #352
    Üye
    bayz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.07-2016
    Son Giriş
    05.12-2016
    Saat
    10:24
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    114

    bayz

    Beni de ilçe müdürlüğüne atamamışlar, evin önündeki ilkokula vermişler, tebligat gönderilmiş ama beklemeden gidip başlayabilirsiniz dediler. Şimdi gidip müdürle bir görme engelli okulda ne iş yapar üzerine konulu film çekecez belli ki...

  8. #353
    Üye
    ece* Avatarı

    Gerçek Adı
    ece
    Üyelik Tarihi
    18.09-2014
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    12:30
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    9

    ece*

    evet okullar belli olmuş arkadaşlar.

  9. #354

    Zamanın Ötesinde

    Arkadaşlar siz arayıpta mı öğrendiniz ? yoksa internet sitesinde mi ?

  10. #355
    Üye
    bayz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.07-2016
    Son Giriş
    05.12-2016
    Saat
    10:24
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    114

    bayz

    Verdikleri numarayı ara kanka

  11. #356

    Zamanın Ötesinde

    @bayz evrakları teslım ederken verdikleri numara mı ? yoksa MEB'ın numarası mı ?

  12. #357
    Üye
    ece* Avatarı

    Gerçek Adı
    ece
    Üyelik Tarihi
    18.09-2014
    Son Giriş
    06.12-2016
    Saat
    12:30
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    9

    ece*

    Keçiöreni tercih edenler bana ulaşabilir...

  13. #358
    Üye
    bayz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.07-2016
    Son Giriş
    05.12-2016
    Saat
    10:24
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    114

    bayz

    Evrakları teslim ederken verdikleri numarayı.

  14. #359

    Zamanın Ötesinde

    @bayz saol kardeşim

  15. #360
    Üye
    bayz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.07-2016
    Son Giriş
    05.12-2016
    Saat
    10:24
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    114

    bayz

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @Zamanın Ötesinde neresi geldi? benim mahalle mektebi




Sayfa 24 / 27 İlkİlk ... 142021222324252627 SonSon