Sayfa 9 / 37 İlkİlk ... 567891011121319 ... SonSon
Toplam 552 mesajın 121-135 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #121

    Radtek21

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Fotoğraf sakallı sakalsız fark ediyormu

  2. #122
    Üye
    prof_81 Avatarı

    Gerçek Adı
    ibrahim
    Üyelik Tarihi
    31.03-2013
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    22:37
    Yaşadığı Yer
    düzce
    Mesaj
    20

    prof_81

    @metinışık

    Evrak teslim ettikten sonra teslim ettiğime dair barkod verdiler

  3. #123

    Radtek21

    İstihdam kısmı işaretli değil sorun yaşayan oldu mu

  4. #124
    Üye
    eren_21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.07-2016
    Son Giriş
    24.11-2016
    Saat
    21:36
    Yaşadığı Yer
    diyarbakır
    Mesaj
    56

    eren_21 Isdihdam

    @Radtek21

    Arkadaşlar ben şimdi teslim ettim bir sorun çıkmadı diyarbakirdamisiniz verilen raporlarda hepsinde istihdam kısmı değerlendirilmdi yazıyor benimde öle bi sorun çıkmadı zaten kamu hastanelerinin verdiği ilana bakın raporda çalışabilir diye birşey yazmıyor boşuna kuruntu yapmayın eğer olsaydı ilanda belirtirdilrr kurumdan kuruma değişiyor ben verdim sorun yok ömür boyu raporum merak etmeyin inş bi sorun çıkmaz kazanan arkadaşları tebrik ederim Antalya kamu hastanelerine yerleşen ler benle iletişime geçebilirse iyi olur herkese iyi günler bu arada bu barkod verdiler kurum

  5. #125

    Radtek21

    @eren_21

    Dostum zaten çoğu kişi öyle diyor ama suan kurumu aradım diyor ki raporunuzda çalışabilir ibaresi olmasi lazim. Aksi takdirde yeni rapor almaniz gerekir ve bunun icin ek sure verilmez. Tam bir bilgi kirliligi var etrafta

  6. #126
    Üye
    Ozz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.09-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    13:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    104

    Ozz

    @Radtek21

    Sen neredeki kurumu aradın?
    Raporun sürekli mi?

    Bende İstanbula atandım verdim sorun yok aradığımda da sıkıntı yok demişlerdi sorun olmadı

  7. #127

    Radtek21

    @Ozz

    tkhk yi aradim. Değişik bir adam acti zaten. Diyor calisabilir yazmasi lazim. Dedim oyle birşey yazmıyor istenilen belgelerde. Israrla dedi calisabilir yazmasi lazim yoksa raporu yeniletirsiniz. Dedim peki bunun icin sure verilir mi. Diyor yok. Dedim bir heyet engelli raporu kac gunde alinir biliyormusunuz. Dedi 2 günde sinirlendim kapattim bende

    Raporum sürekli bu arada

  8. #128
    Üye
    Ozz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.09-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    13:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    104

    Ozz

    @Radtek21

    Bence saçmalamış sende gereksiz sinir yapma git evraklarınla başvurunu yap kimse sana bişey derse resmi yazıyla bunu bana gösterin dersin.
    Hangi şehirdeki khkyı aradın?

  9. #129

    Radtek21

    0312 li numarayı çevirdim. İşin komik tarafı diyor raporu yeniden alın ancak ek süre yok

  10. #130
    Üye
    nuri3558 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nurettin
    Üyelik Tarihi
    04.12-2015
    Son Giriş
    29.11-2016
    Saat
    23:08
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    169

    nuri3558

    @Radtek21

    Kardeşim ben halk sağlığı kurumuna atandım İzmirdesin sanırım Poligonda ki Halk Sağlığı kurumu ve Kamu hastahaneleri aynı binada bizim Halk Sağlığı raporda MEMUR OLARAK ÇALIŞABİLİR ibaresi istiyor hiç kimsenin raporda öyle yazmadığı için insan kaynaklarında dilekçe imzaladık eğer rapor yenileme olursa ek süre vericekler diye..

  11. #131
    Üye
    sadi şirazi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2016
    Son Giriş
    10.11-2016
    Saat
    16:15
    Yaşadığı Yer
    diyarbakır
    Mesaj
    23

    sadi şirazi

    Arkadaşlar bugün allahın izniyle evraklarimi teslim ettim hayırlısı olur inşallah.. raporumda istihdam ve çalışabilir değerlendirilmişti memur bişe demedi kaydetti hiç kendinizi korkutmayin allahın izniyle bişe olmaz

  12. #132
    Üye
    eren_21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.07-2016
    Son Giriş
    24.11-2016
    Saat
    21:36
    Yaşadığı Yer
    diyarbakır
    Mesaj
    56

    eren_21

    Arkadaşlar bakın halk sağlığı kurumu ilanda yazmış kaç madde halinde sıralanmış çalışabilirlik kamu hastaneleri kurumu ana sayfasında bakın ilanda birşey yok yüzde 40 ve başhekim imzalı diyor yani isteseydiler onlarda ilanda not düşerdi sorun yapmayın ben zaten sınava girmem dedim bana bu raporu verdiler bir sorun çıkmadı evrakları teslim ettim hem olsa bile onlar bilmiyor mu rapor iki günde çıkmiyor süre verirler siz hakkınızla atanmasının kimse bu hakkınızı elinizden alamaz hiç bir yeride aramaya gerek yok hiç iskillendirmeyin Allahın izniyle bi sorun çıkmayacak

  13. #133
    Üye
    clmapo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.04-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    02:25
    Yaşadığı Yer
    adıyaman
    Mesaj
    222

    clmapo

    Kardes benimde antalya kamu hastanelri

  14. #134

    PARSTURKUAZ

    TKHK HATAY birliğine evralakarı teslim ettim göreve ekimin 3 ünde başlarsınız dedi fakat ilk etapta atandımız kurumun merkezinde görev yapacak sonra taşraya dağıtılacakmışız bu sağlık bakanlığı CKYS yi takip edin dedi

  15. #135
    Üye
    eren_21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.07-2016
    Son Giriş
    24.11-2016
    Saat
    21:36
    Yaşadığı Yer
    diyarbakır
    Mesaj
    56

    eren_21

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Clmapo senin raporda istihdam değerlendirilmedi mi yazıyor




Sayfa 9 / 37 İlkİlk ... 567891011121319 ... SonSon

Başlığın Etiketleri