Sayfa 16 / 37 İlkİlk ... 612131415161718192026 ... SonSon
Toplam 552 mesajın 226-240 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #226

    Radtek21

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Kurumu arayıp bilgi alan yok mu ya bir buçuk ay oldu atanmışız hiçbir gelişme yok

  2. #227
    Üye
    Ozz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.09-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    13:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    104

    Ozz

    Az önce aradım hala bilgileri yokmuş tarihte belli değilmiş henüz zimmet sorgulama ekranından takip edin diyorlar

  3. #228

    muamma58

    Arkadaşlar benim de düz memur olarak yerleştirmem yapıldı. Forumda sağlık raporu ile ilgili bazı kişilerin kurum tarafından aranması nedeniyle ben de biraz önce ankara genel sekreterliğe gittim. Sağlık raporunda çalıştırılamayacağı işler bölümü boş olan kişileri komisyon büyük ihtimalle geri çevirecek o yüzden bu kısım boş olan kişileri aradık sizi aramamışız dedi. Ya yeni rapor çıkarmamı ya da kuruma verdiğim rapora imza atan doktorlardan birine çalışamayacağı işler bölümünün kaşeli imzalı doldurtulmasını söyledi. Paniğe kapılmanızı istemem. Fakat o durumda olan kişilerin aranmadılarsa bir şekilde kurumla irtibata geçmeleri faydalı olabilir. Evraklar şu an genel sekreterlikte. Atamalar da ay sonuna doğru yapılabilir dedi. Kesin konuşmadı yani...

  4. #229
    Üye
    emre10 Avatarı

    Gerçek Adı
    emre 10
    Üyelik Tarihi
    03.10-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    13:47
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    38

    emre10

    az önce aradım kurum eğer rapor için aranmadıysanız sorun yok dedi
    @muamma58 peki aranmadıysak sorun yok anlamına gelmiyormu

  5. #230

    Radtek21

    Ne saçma bir sistem ya aynı kurumda tanıdığım iki aynı işi yapacak kişi ikisininde calisamayacagi alanlar kısmı boşa biri sorunsuz atandı diğerinden yeni rapor istediler.

  6. #231
    Üye
    emre10 Avatarı

    Gerçek Adı
    emre 10
    Üyelik Tarihi
    03.10-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    13:47
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    38

    emre10

    yani kurumda kesin bilgi vermiyor aranmadıysanız sorun yok demektir diyolar bizde bekliyecez görecez bakalım

  7. #232
    Üye
    Ozz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.09-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    13:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    104

    Ozz

    muamma58 senin raporun süreli mi? Süresiz mi?

  8. #233

    methem44

    Arkadaşlar her kafadan bir ses çıkıyor ne yapacağımızı şaşırdık yeminle bu nasıl bir stres

  9. #234

    muamma58

    @Ozz benim rapor süresiz

  10. #235
    Üye
    clmapo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.04-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    02:25
    Yaşadığı Yer
    adıyaman
    Mesaj
    222

    clmapo

    Daha arayacaklarmis ne zaman halletmeti dusunuyorlar acaba ?

  11. #236

    Gülşah sarı

    Ben diyetisyenim yapicagim is belli acikcasi aranmadim ve hicbyeride aramadim. Bence sorun olsa zaten aranirdim. Herkes farkli bsey soluyo kafa karistirmaktansa hic bsey yapmamayi tercih ediyorum. Sizde oyle yapin bence bosuna strese girmeyin.

  12. #237
    Üye
    Ozz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.09-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    13:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    104

    Ozz

    Stres yapmamak en doğrusu fakat insanlar tereddüt yaşamakta ve ne olacağını kimse kestiremiyor.Ayrıca birileri biyerleri arıyor ve biri diğerinden farklı şeyler söylüyor ne yapmalı ne demeli bilinmez.Genel sekreterlikte kesinlikle net bir bilgi yok istanbul farklı söylüyor ankara farklı sabah arıyorsun bu hafta açıklanır dediklerinde öğleden sonra önümüzdeki hafta diyorlar ne dedikleri belli değil işi olan ilten çıktı sonuçta gerkes parayla hayatını sürdüyor bu insanlarada hak vermek lazım stres yapmamak elde değil.

  13. #238

    Gülşah sarı

    Valla bu yasa kadar stres yaptim ama bana hicbi faydasini goremedim. Olacak olan olur, hic bi kurumun birbirinden haberi yok. Turkiye burasi normal. Birisi oyle soluyo baskasibaska bisey soluyo. Iyisi hcbsey yapmayip oturmak beklemek yapicak baska biseyde yok.

  14. #239

    cagribekar

    Buradaki 2 3 arkadaş dışında rapor yenilemek için aranan veya arayani bilen duyan var mı yani sonuçta bi eksiklik varsa onların araması gerekmiyor mu

  15. #240

    muamma58

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Belgeleri sorun olanlar olmayanlar diye ayırmışlardı. Ben gittim bir sorun var mı diye sordum. Bilgisayardan baktı bir sorun yok dedi. Ben benim raporumda çalıştırılamayacağı işler kısmı boş deyince rapora baktı. Büyük ihtimalle komisyon senden çalışamayacağı işlerin belirtilmesini ister dedi. Öyle bir durum olursa sana bildiririz fakat sen istersen şimdiden yeni bir rapor al veya raporuna çalışamayacağın işler kısmını eklettir dedi. Stres, panik yapacak bir durum yok. Belki de komisyonda dikkat etmeyebilir o kısma. Ama yine de Çalıştırılamayacağı işler belirtilmemiş olanlar biraz daha dikkatli takip etsinler. Ayrıca maddi sıkıntıları olup da işe başlamayı bekleyen arkadaşlara Allah sabır versin, yardımcıları olsun. En kısa zamanda işe başlayıp parasal sıkıntılarından kurtulurlar inşallah.




Sayfa 16 / 37 İlkİlk ... 612131415161718192026 ... SonSon

Başlığın Etiketleri