Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1

    MESTAN Emekli maaşlarından Suriyeli mültecilere yardım kesintisi yapıldığı doğru mu?

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar bugün emekli bir müşterimle sohbet ederken böyle bir duyum aldım ,maaşından 30 lira civarı kesinti yapıldığını bankaya sorduğunda bunun yardım kesintisi olduğunu söylendiğini anlattı baya bi dert yandı.
    Ben bu duruma pek inanmadım kesinti başka bişeydir filan desemde halkbankasındaki görevlinin böyle söylediğini ısrarla söyledi aranızda maaşından bu şekilde bir kesinti yapılan varmı

  2. #2
    Üye
    ekinos Avatarı

    Gerçek Adı
    Ayşe
    Üyelik Tarihi
    25.07-2011
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    768
    Blog Mesajları
    1

    ekinos

    ben yetim aylığı alıyorum 33 tl sağlık kesintisi yazıyo e devlette başkada kesinti görünmüyo

  3. #3
    Üye
    k.ergun Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    07.12-2011
    Son Giriş
    18.06-2016
    Saat
    13:11
    Yaşadığı Yer
    Gebze
    Mesaj
    316

    k.ergun

    e-devlette benim kesinti görünmüyor. Habersiz yardım kesintisi olacağınada ihtimal vermiyorum.

  4. #4

    MESTAN

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Evet Mustafa bey böyle bi olaya bende pek ihtimal vermedim yaşlı amcayı başka bir kesinti dir böyle habersiz bi kesinti olmaz dememe rağmen ikna edemedim bana manidar gelen olay bankadaki memurun böyle bi cevabı nasl ve ne amaçla verdiği