alisveris.engelliler.biz | Tekerlekli sandalye, akülü sandalye, çocuk ürünleri vb. tüm şey Engelliler.Biz alışveriş sitemizde
+ Konuya Cevap Yaz + Yeni Bir Konu Aç
Toplam 7 mesajın 1-7 arasındakiler
Bağkur ile ilgili çıkan af neden çoğu insanları kapsamıyor ve mağdur ediyor?
Click here to increase the font size Click here to reduce the font size
  1. #1

    fahri1222 Bağkur ile ilgili çıkan af neden çoğu insanları kapsamıyor ve mağdur ediyor?

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    mrb benim babam 01.01.1987 çiftçi bagkurlusu dogum tarihi ise 05.03.1955 ve o zamandan bu zamana kadar durumu olmadıgı için hiç ödeme yapmamıs ve 2007 de bagkurunu dondurmustur.. bu yeni çıkan sosyal güvenlik affından yararlanmak için basvurmus ve borcuda 19 bin çıkmıstır ancak 2007 yılında bagkurunu dondurdugu için bu zamandan bu yıla kadar geçen süre sayılmamıs ve babam hemen emekli olma hakkına sahip olamamıstır.. bu konuda bana bilgi verecek ve benimde oglu olarak özürlü olmamdan kaynaklı babama bir erken emeklilik hakkı yada baska nedenlerden itiraz yada dilekçe yazıp bu durumu lehimize çevirme imkanımız ve durumumuz varmıdır??bize söylenen ise 58 yasını doldurmadıgı ve 9000 günü tamamlamadıgı için olamadıgıdır...

  2. #2

    OturanBoğa

    Sakatlık dışındaki mevzuatı bilmiyorum. Üzgünüm.

    Ama, maalesef babaların sakat çocuklarından dolayı erken emekli olmak gibi bir hakları yok.
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. alisveris.engelliler.biz: tekerlekli sandalye, akülü sandalye, ayağa kaldıran sandalye, merdiven çıkma sistemleri vb. tüm ürünleri güvenle satın alabilirsiniz
    alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model manuel tekerlekli sandalye alisveris.engelliler.biz'de onlarca marka ve model akülü sandalye Akülü engelli araçları, scooter seçenekleri alisveris.engelliler.biz'de Tekerlekli sandalye minderleri alisveris.engelliler.biz'de Hasta yatağı, hasta karyolası vb. ürünler alisveris.engelliler.biz'de
  4. #3
    Üye
    Gerçek Adı
    hacı mehmet coşkun
    Üyelik Tarihi
    11.04-2011
    Son Giriş
    22.06-2014
    Saat
    20:10
    Yaşadığı Yer
    nevşehir
    Mesaj
    91

    hacı mehmet

    Bak kardeşim bildiklerim kadarıyla sana yardımcı olmaya calışayım..baban çiftçi bağkurlusu oldu için şayet adınına tarla var ve bunları işleme sonucunda toprak mahsulleri ofisine ,pancar koparaatifine ürün teslim etmiş iseniz..bunları ilgili kurum kuruluşlardan yapılan kesintileri cıkarttırın..nufus çüzdanıyla muracat et verdiniz ürünün belli bir yüzdesi bağkura kesiliyor.şayet bu kurumlara ürün sattınız ve kesinti oldu ise cıkartırlar ve sonrasında bu cıkan kesintileri bağkura bi dilekceyle teslim et borcunuzdan bi miktar düşerler..
    Bir ikincisi bizim burda uğraşıp üstüne düşenler emekli oldu..adamlar bu zamanakadar bir kuruş ödeme yapmamış bağkura.ama dedim gibi ofise ve pancar fabrikasına olan kesintileri cıkarttırıp borçlarından düşürttüler ..bazıları emekli oldu .hemde ilk başlangıç 1994 yani adamlar 16 yıl bağkurlulukla emekli oldular..Babayın başlangıç 1987 ve benim kanatimce emekli olması lazım sen üstüne düş dediklerimi yapben burdan emekli olanlardan yinede daha detaylı bilgi almaya calışırım..bi nebzede yardımcı oldumsa ne mutlu bana..ama dedim gibi üstüne düş bulundugun yerde bi araştır mutlaka sizin durumunuzda olanlar vardır..

  5. #4

    fahri1222

    sagol arkadasım ama bizim pancar vs gibi ofise verilmiş bir ürün olmadıgı için böyle bir durumda malesef yok tarla az oldugu için bu dedigin ürünler olmadıgı için ofise verilecek ürün yok dolayısıyla dedigin gibi bu çıkan yasanın çok karmakarısık bi durumu var hiç ummadıgımız insanlar emekli olurken biz olamadık heryere basvurdum basvurmadıgım yer kalmadı bimere akime sosyal güvenlik kurumuna yazdım gene bişey yok inceledik olmuyo diyolar işin işinden çıkıyolar bu yasayı çıkaranlar bile olmuyo diyolarki artık ben nereye basvursam bos zaten pes ettik bıraktım işin pesini

  6. #5
    Üye
    Gerçek Adı
    hacı mehmet coşkun
    Üyelik Tarihi
    11.04-2011
    Son Giriş
    22.06-2014
    Saat
    20:10
    Yaşadığı Yer
    nevşehir
    Mesaj
    91

    hacı mehmet

    bak dedimya bizim burda emekli olan cok oldu 2006 affında ve bu yılkı cıkan yasada 2006 da olan abinin yaşı aşşa yukarı babanla aynıydı borcunu bir mıktar kendi yatırıp kalanını krediyle aylıgından kesilme şartıyla emekli oldu ve şuan maaş almakta..bu yıl olanlar bağkur başlangıcı 1994 yani 16 yıl hizmetle emekli oldular .ama yaşları büyük oldu için banka maaşa kredi vermedi borcu kendileri yatırıp emekli oldular ..şuan maaş almayı bekliyorlar..ben 2006 da olan abiyle iyce bi konuşur ögrenir yine yazarım sana ..sen pes etme ..iyşallah olur emekli baban ..

  7. #6

    fahri1222

    burada bu kanunda degişen şartlar var bunlar 2006 da emeklilik için 15 yıl 7200 gün yeterli iken şimdiki 2011 deki kanunda 25 yıl 9000 gün şartı var ayrıca yasıda 58 çıkarmıslar buradaki sorun bu zaten 2006 daki şartlar çok daha iyiydi ama şuanki çıkan yasa af bunun tam tersi umudumuzu yitirdik çünkü parayı yatırma imkanımız zaten yok yatırsak dahi 2013 yılında yas haddinden emekli olucak bu yüzden bu iş bizim için çıkmazda eger hemen emekli olma durumu olsaydı bankadan 15 bin 4 binde üstüne takviye bu işten sıyrılıyorduk ama olmadı nasip kısmet degilmiş işin bu yanındanda bakmak gerekli bu sabah gene bir kagıt geldi gene olmuyor diye kardeş biz artık umudu yitirdik maddi durumu imkanı olmayana emeklilik hakkı yok bu yasa zengine zengin olup beş kuruş para yatırmayananın işine yaradı adam o kadar zenginlige karıs tek kuruş taksit ödememiş ama gel görki 20 milyarla anında emekli oluyo işte şimdiki adalet bu taktir artık insanların..

  8. #7
    Üye
    Gerçek Adı
    hacı mehmet coşkun
    Üyelik Tarihi
    11.04-2011
    Son Giriş
    22.06-2014
    Saat
    20:10
    Yaşadığı Yer
    nevşehir
    Mesaj
    91

    hacı mehmet

    İMC Medikal: Akülü Sandalyeler, Manuel Sandalyeler, Akülü Engelli Araçları, Ayağa Kaldıran Sandalyeler, Walker ve Yürüteçler, Koltuk Değneği ve Bastonlar, Klozet Oturakları, Yedek Parça ve Aksesuarlar
    OttoBock
    yaş konusunda haklı olabilirler ama hizmet işnde bence haksızlar ..dedimya bizm burda bağkur başlangıcı olarak 1994 yılı cıktı .onuda şeker fabrikasına ve ofise olan kesintilerle cıkardılar .daha önce bağkura herhangi bir kayıt olmaksızın 1994 yılı başlangıc olarak adamlar emekli oldu..ama yaş olarak 65 70 yaşlarında var bu yılki emekli olanlar..ama toplamda 16 yıl hizmetle oldu bu adamlar emekli..


 

Mesaj Gönderim Yetkileriniz

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konuya cevap yazamazsınız
  • Mesajlarınıza dosya ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  • BB Kod kullanımınıza Açık
  • Efektler kullanımınıza Açık
  • [IMG] kodu kullanımınıza Açık
  • HTML kodları kullanımınıza Kapalı
  • Trackbacks kullanımınıza Açık
  • Pingbacks kullanımınıza Açık
  • Refbacks kullanımınıza Açık
 
www.tekerleklisandalye.biz | www.akulusandalye.org | alisveris.engelliler.biz: Tekerlekli Sandalye, Akülü Sandalye