Sayfa 3 / 9 İlkİlk 1234567 ... SonSon
Toplam 128 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    ferdi5519 Avatarı

    Gerçek Adı
    hasan yıldırım
    Üyelik Tarihi
    20.04-2010
    Son Giriş
    19.03-2016
    Saat
    01:03
    Yaşadığı Yer
    Tekirdağ -Çorlu
    Mesaj
    235

    ferdi5519 hizmetlı ne iş yapar arkadaslar

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadslar hızmetlı neiş yapar ben böbrek naklı oldum ve agır yuk kaldıramam ilac içiyorum terlememem gerekıyo toza toprağa gelemem temız ve tıtız olmamız gerekıyo bıze verırler zor işlerı vala halımız duman olur

  2. #32

    naniko_850 arkadaslik

    ferdi5519;

    öncelikre ben halil ibrahim
    ferdi abi nasilsin merhabalar beni istersen arayabilirsin
    bende tam 10 irdir bu işi yapiyorum
    istanbul buyuksehirdeyim sende istersen benle arkadaslik yapabiliriz
    msn de ceptel da
    birde netlog da
    kiptas_34@hotmail.com
    elveren_34
    0530 642 85 09
    dayim her zaman beklerim tel nu

  3. #33
    Üye
    E®KAN Avatarı

    Gerçek Adı
    ERKAN
    Üyelik Tarihi
    11.05-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.349

    E®KAN

    Benim kurumundaki hizmetliler bu işlerden bazılarını yapıyorlar, diğer işler gönül işi yani isteğe ve sosyal ilişkiye, hatır işine bağlıdır. Zamanında sendikaya girip iyi sözleşmeler geçiren hizmetli abilerim birim müdürlerinden daha çok maaş alıyorlar. Madem öyle insanlar okuyup kendini geliştirsin. Gerçi okumakta parayla. Her kurum öyle değil mesela bir Hakan Abi var, özürlü kadrosunda, otopark girişindeki kabininde çayını yapıyor, yazın serin kışın sıcak, yaptığı tek iş ise gelen arabalara kapıyı açmak için düğmeye basmak. Kısacası çalışılan kuruma göre değişir zorluklar...

  4. #34

    naniko_850

    starry;
    arkadaslar bende bir hizmetliyim sizlerden bu konuda bilgi rica ediyorum
    msn ye kiptas_34@hotmail.com
    elveren_34 netlog dayim

    buyucu;
    merhabalar öncelikre size kendimdem biraz bassedim ben halil ibrahim elveren kiptaş a.ş de hizmetli olarak görev yapmakdayim sizinle tanşmak isterim eger sizde kabul ederseniz sevinilim bende
    size benim hem msn de hem netlog hemde facebook adresimi göndeliyorum
    kiptas_34@hotmail.com
    elveren_34
    hibrahim_1980_56@hotmail.com dayim beklerim

  5. #35

    ticet77

    sevgilin kim kıs
    adam msn sini vermiş ayıp yaptığın

  6. #36
    Üye
    E®KAN Avatarı

    Gerçek Adı
    ERKAN
    Üyelik Tarihi
    11.05-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.349

    E®KAN

    Buyucunun yerine ben gelsem
    Ben ilgilensem olmaz mı

  7. #37

    buraklk

    Focus başka maddeler yok mu?İnsan alıştıra alıştıra söyler.

  8. #38
    Üye
    dostadoğru Avatarı

    Gerçek Adı
    faruk
    Üyelik Tarihi
    05.10-2007
    Son Giriş
    15.09-2014
    Saat
    10:21
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    143

    dostadoğru

    başka neler var aceba baya zevkliymişşş

  9. #39
    Üye
    Mr. Aykut Avatarı

    Gerçek Adı
    Aykut
    Üyelik Tarihi
    03.09-2008
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    08:55
    Yaşadığı Yer
    Konya-Ereğli
    Mesaj
    224

    Mr. Aykut

    ya arkadaş niye bu kadar kuruntu yapıyorsunuz hizmetli kadrosu amele kadro değil artık okulların temizlik işlerini taşeron firmaların yaptığını bilmiyormusunuz unutmayın engellide kamuda çalışan bir memur gibidir. Benim tahminim santraller ve beceriye göre masabaşı memur gibi olur tabi hiçbirşeyde görmeden belli olmaz hele bi sınavı kazanında sonra düşünün bunları

  10. #40
    Üye
    ackurt19 Avatarı

    Gerçek Adı
    Yalçın
    Üyelik Tarihi
    12.12-2009
    Son Giriş
    13.10-2016
    Saat
    15:04
    Yaşadığı Yer
    Çorum
    Mesaj
    513

    ackurt19

    Hizmetli olarak göreve başlarsak okullarda mi göreve başlarız yoksa milli eğitim müdürlüklerinde mi acaba.

  11. #41
    Üye
    mysterious Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.07-2010
    Son Giriş
    11.11-2013
    Saat
    21:06
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    209

    mysterious

    bilgisayarda kendiniz ilk başvurduğunuz esnada sertifikaları yazmışsanız onları göz önünde bulundurarak bilgisayar kullandırabilirler ama bunun dışında masabaşı veyahutta asistan olarak görev verirler. temizlik gibi işlerde çalıştıramazlar zaten onu taşeron firmalar yapıyor. googleyi açın meb hizmetli görevleri diye aratın yönetmelikte bulursunuz.. hizmetli olarak giren arkadaşlar sonraki yılda görevde yükselme sınavına girsin takip edin haberleri meb'den..

  12. #42
    Üye
    pierre35 Avatarı

    Gerçek Adı
    tansu
    Üyelik Tarihi
    05.12-2007
    Son Giriş
    02.06-2011
    Saat
    18:35
    Yaşadığı Yer
    lüleburgaz
    Mesaj
    87

    pierre35

    arkadaslar yakın zamanda hepimiz okul sıralarından geçtik. allah aşkına şöyle bi geriye bakın hizmetli abi-ablalarımız okullarımızda ne yapıolardı... ama hizmetli derken dewlet memuru olan hizmetlileri kastediyorum, okulun dışarıdan ücretli tutup sigortasını ödediği hizmetlilerden bahsetmiyorum...

    lisedeki hizmetlimiz murat abi geliyor aklıma... sabahtan akşama kadar girişteki nöbetçi masasının yanındaki masasında otururu, milli eğitim müdürlüğüne postaneye banka vs. yerlere gidecek -alınacak evrak dosya varsa getirip götürür, konferans vs varsa ses düzeni oturma düzenini ayarlar, müdür ve öğretmenlerin getir götür işlerini ayarlar vs. vs. vs. işlerrrrrrrrrrr.....

    ne bi gün bi sınıf süpürdüğünü gördüm ne kalorifer yaktığını nede bahce düzenlemesi... sınıfları aylık ücretleke tutulan hizmetli sipürür tüm temizlik işlerini yapardı, kaloriferi yine dışarıdan gelen kaloriferci yapardı, çay işlerini ise çaycı...

    bi köy okuluna atandığımızı ve tek hizmetli olduğumuzu düşünelim... tek hizmetli varsa bilin ki okul küçüktür mevcudu azdır. 5 sınıfı süpürmeye ne olucak?? zaten sınıf süpürme diye bir şey kalmadı artık her sınıfın nöbetçi öğrencisi var ve artkı sınıflar en temiz bizim sınıfımız olsun diye yarış içerisindeler...

    yani arkadaslar aramızda bulupta bunayan arkadaslar var. 1300 tl maaş alacaksın haftada 2 kez süpürge sallamısın çok mu bu???

    zor geliosa çalışma arkadasım bırakta ihtiyacı olan çalışsın...

    ( sözüm bedensel engeli nedeniyle bunları yapamayacak yada yapmakta gercekten zorlanacak arkadaslara değildir, engeli nedeniyle bu tarz işleri yapması mümkün olmayan arkadaslarım isteselerde yapamaz bu işleri)

  13. #43
    Üye
    femmy Avatarı

    Gerçek Adı
    ismail
    Üyelik Tarihi
    22.04-2010
    Son Giriş
    28.11-2012
    Saat
    20:35
    Yaşadığı Yer
    kayseri
    Mesaj
    430

    femmy

    arkadaş güzel anlatmış ama bide kenar mahallelerde aidat ödeyemecek durumdakilerin okudukları okullar var oralardada aklınıza gelen ne iş varsa yapacaksınız wc temizlemeden tutunda cam silmeye kadar işte torpilde burada devreye girecek anlaşılan adamı olan ii okula olmayan ücra okullara neyse hayırlısı olsun ha bide hizmetli maaşı 1150 tl

  14. #44
    Askıda Üyelik
    erdalakbay Avatarı

    Gerçek Adı
    Erdal AKBAY
    Üyelik Tarihi
    14.04-2010
    Son Giriş
    18.06-2016
    Saat
    21:03
    Yaşadığı Yer
    MUĞLA
    Mesaj
    1.547

    erdalakbay

    focus83 tamamen oğru sölüyor biraz komedi katarak lakin olay budur hizmetliyim mebte

  15. #45
    Üye
    gökay yolaçar Avatarı

    Gerçek Adı
    GÖKAY YOLAÇAR
    Üyelik Tarihi
    28.10-2012
    Son Giriş
    09.10-2016
    Saat
    11:01
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    140

    gökay yolaçar

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    vala arkadaşlar ben ilk girdim de işe ilk 2 boş oturdular sonra yerdeki cöpleri topladım sonrasında sınıfları temzle kolidorları sil süpür WC temizle bahceyi süpür cöpleri topla çay getir götür çay demle sonrasında beni kapıya koydular ama kapıda cok zorlandım çocuklardan nefret geldi halimin özeti budur




Sayfa 3 / 9 İlkİlk 1234567 ... SonSon