Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
Toplam 32 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16

    Zamanın Ötesinde

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Anksiyete bozukluğu tam olarak nedir?

  2. #17
    Üye
    aksiyon61 Avatarı

    Gerçek Adı
    Oktay
    Üyelik Tarihi
    23.11-2006
    Son Giriş
    09.12-2016
    Saat
    15:00
    Yaşadığı Yer
    TRABZON
    Mesaj
    65
    Blog Mesajları
    14

    aksiyon61

    Anksiyete Stresler YAB’ın gelişiminde önemli rol oynar. Çocukluk dönemi ve genç erişkinlik çağları arasında başlayan YAB, yavaş ve sinsi bir gelişim gösterir. Hastalığın belirtileri dönem dönem iyileşmeler ve alevlenmeler gösterir. Stresli yaşam olayları olduğunda belirtiler çoğunlukla kötüleşir. Hastalığın oluşmasında “kalıtsal etkenler, beyin nörokimyasındaki değişiklikler, kişilik özellikleri ve stres verici yaşam olayları” etkilidir. Hastalar yorgunluk, gerginlik, kas ağrısı ve başağrısı gibi bedensel belirtiler nedeniyle çoğu zaman psikiyatri dışı branş hekimlerine başvururlar ve doğru tanının konması ve uygun biçimde tedavi edilmesi gecikebilir.

  3. #18

    sarasota

    Arkadaşım aynı şeylerden bahsediyoruz sen işin vicdani tarafından bahsediyorsun ben kanuni tarafından elbette sorsalar keşke ne yapabilirsin diye ama sormuyorlar iste haa soranlar yokmu var elbette

  4. #19
    Üye
    OldBoy2046 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk Kamburoğlu
    Üyelik Tarihi
    07.03-2016
    Son Giriş
    09.12-2016
    Saat
    17:26
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    15

    OldBoy2046

    Arkadaşlar hepinize desteğinizden ötürü teşekkür ederim. Doktorumla görüştüm. İşi sevmediğin için stres yapıyorsun ondan anksiyete oluyor dedi. Bana da mantıklı geldi açıkçası. Onların da benim keyfime göre iş verme zorunlulukları yok, sonuçta hizmetli kadrosundan atandım. Bu gün doktora gittiğim için öğleden sonra çalışmadım. Bir kaç hafta deneyeceğim kendimi, bu duygularımın üstüne gideceğim, umarım bu duyguları yenebilirim. Tekrar teşekkürler, sağolun hepiniz...

  5. #20

    sarasota

    Geçmiş olsun kardeşim

  6. #21
    Üye
    ozgurluk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.02-2016
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:36
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    229
    Blog Mesajları
    2

    ozgurluk

    Geçmiş olsun, umarım herşey daha iyiye gider.

  7. #22
    Üye
    NaftalinKokusu Avatarı

    Gerçek Adı
    Gökhan
    Üyelik Tarihi
    29.12-2013
    Son Giriş
    08.12-2016
    Saat
    12:08
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    211

    NaftalinKokusu

    Müdürlerinle konuş onlar sana yardımcı olacaktır hemen istifa etme karartma enseyi .. :/

  8. #23

    ankiloz

    @OldBoy2046 kardeşim, hiç kimse sana rahatsızlığını arttırıcı iş veremez. Müdürünle konuş, uygun bir dille durumu anlat. Baktın anlamıyor o zaman bir dilekçe yaz ama dilekçende şu madde mutlaka yazsın;

    ENGELLİ KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI*VE ENGELLİLERİN DEVLET MEMURLUĞUNA ALINMALARI HAKKINDA YÖNETMELİK

    DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

    Çeşitli ve Son Hükümler

    İşyerlerinin engellilerin çalışma şartlarına göre düzenlenmesi
    MADDE 16-
    (2) Engelliler, engelliliklerini artırıcı ve ek engel getirici işlerde çalıştırılamaz.

    Dilekçende rahatsızlığını, hangi durumlarda rahatsızlığının arttığını v.b. durumları anlat ve yukardaki maddeye atıf yaparak sana verilen işin rahatsızlığını arttırdığını belirt. Dilekçenin ekine de raporun bir fotokopisini zımbala. Bunu idareye verince mutlaka evrak girişi yaptır ve kayıt numarasını al. Gerekeni yapmadıkları takdirde üst mercilere şikayette bulunacağın zaman o numara sana lazım olacak. Bunları yaptıktan sonra sonuç alamazsan yaz bana sana sonraki aşamada ne yapacağını yine anlatırım.

  9. #24

    sarasota

    @ankiloz elbette rahatsızlıgını artırıcı iş veremez madde gayet açık ancak rahatsızlığın artırıcı durumu raporda çalıştırılamayacağı işler olarak geçmek durumunda yani amir burda kanun dışı bir hareket yapmıyor ona deselerki sen bu kişiye neden böyle işler verdin oda derki kardeşim raporunda şu işleri yapamaz yazmıyorki e görevide o olduğu için bende bu işleri verdim der..bu kadar basit arkadaşın yapması gereken tek şey rapora yapamayacağı işleri ekletmek olacaktır o zaman yasal olarak haklı duruma geçer haa ama işin vicdani boyutuna gelirsek tabiki amirin bunu yapmaması gerekir

  10. #25

    gercexs

    @sarasota

    Abi peki bole bi rapor almak icin ne yapmaliyiz sil bastan engelli saglik raporu alip bunlarimi yazdirmaliyyiz?

  11. #26

    sarasota

    Önce il sağlıkla görüşülmeli bazan kolaylık sağlanabiliyor yok olmassa mecbur sil baştanda olabilir

  12. #27

    ankiloz

    @sarasota abi birçok müdürün bu maddelerden haberi yok. @OldBoy2046 kardeşim dilekçeyi yazıp versin, adamlar böyle bir maddenin olduğunu öğrensinler ondan sonra senin raporunda yazmıyor bu şekilde çalışamayacağın, git bir rapor al gel derlerse o zaman bakılır o işe.. Adam dilekçeyi görünce aklına rapor falan gelmez belki. Onun için kafası çalışan biri olması lazım o adamın. Benim ilk günümde de bana bahçe temizliği falan yaptırmaya kalktılar, biraz yaptım baktım kötü oldum çıktım müdürün yanına durumu anlattım, biraz da ısrarlı bir şekilde direndim sonra geçtim masaya oturdum. Geçen sene Temmuz'dan beri memur gibi masa başı çalışıyorum. Benden rapor isteyen de olmadı. Hatta raporu verdiğim halde kimse bakmadı bile..

  13. #28

    Engelsizbiz

    Sakın istifa etme yada bilgin olsun istifa ettikten sonra 6 ay memurluğa giremiyorsun yani kazansan bile ataman yapılmaz bilgin olsun... (Umalımda bir çözüm bulursun, o duruma gelmesin, dışarda bir sürü işsiz insan var en azından kendi paranı kaznabilir durumdasın) ortalık çok bozuk kimseye muhtaç olmadan kendi paranı kazanmak çok çok önemli artık.

  14. #29
    Üye
    OldBoy2046 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk Kamburoğlu
    Üyelik Tarihi
    07.03-2016
    Son Giriş
    09.12-2016
    Saat
    17:26
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    15

    OldBoy2046

    Tekrar merhaba arkadaşlar. Müdürle konuştum. İlk başta bahçeyi falan temizlememi istedi, o zaman epey kötüleşmiştim. Şimdi benden istediği sınıfları derlemek toplamak, başka bir şey yapmıyorum şu an ve endişem kalmadı artık. Bir de sabah 7:30'da okulu açıyorum. Şu an okulda memur yok, ben de memurluk yapmam için önce eğitim almam gerek dedim. Bir memur gelecekmiş yakında okula, bana işi öğretecekmiş ve 2 memur birlikte çalışacakmışız. Hizmetlilik 1-2 ay daha devam edecek. Artık istifa etmem için bir sebep kalmadı. Tşekkür ederim hepinize...

  15. #30

    sarasota

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Hayırlısı olsun kardesim




Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon