Sayfa 2 / 8 İlkİlk 123456 ... SonSon
Toplam 114 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: CengizYurek Mesajı Gör
    Kardesim engelinden tut polislik hayaline kadar herseyinle tipatip bensin. Sanki yaziyi yazan ben misim gibi. Hemen bilgisayar basina gecip bimere bende yazi yazmak istiyorum
    Buna gerçekten bir çözüm bulmaları lazım 2005 yılından beri ben bunun sıkıntısını çekiyorum hayatın bizim gibiler için ne kadar zor olacağını gözüm kaybettiğim anda anlamamıştım çünkü o zaman 13 yaşındaydım fakat yaş 18 gelipte çalışma mecburiyeti başladığında bunun farkına vardım. Ne acayip bir ülke burası %40 raporun yok diye engelli sayılmıyorsun askere almıyorlar engellisin eline silah almayan askerler var, ehliyet alıyorsun kısıtlı ehliyet veriyorlar, polislik için başvuracaksın bu sefer de tek gözdeki görme bozukluğu yüzünden sakat sayıyorlar anlamak o kadar zor ki çıkardıkları kanunlar kendileriyle çelişiyor iki yol vardır ya yaşıyorsundur ya da ölmüşsündür bu nasıl bir anlayış bu kanunlarla bize yaşayan ölüsünüz siz diyorlar adeta...

  2. #17

    musty35

    anlayamadıgım bısacmalıkda su;
    ekpssde soyle bı mantık var onuda yazmadan gecemyıecem mesela ılkokul oncesı ışıtmede bı ayrıclık var onların soruları daha kolay ve 80dk .ewet tamam eyvallah zorluk cekmıştır kolay degıl anladımda,bende doguştan engllıym ılkokulu, ortaokulu, lıseyı ,unıversıteyı hangı şartlarda bıtırdıgımı nerden bılıyo bu devlet belkı surunurek gıttım, gecırdgım psikolojı nerede kaldı, yanı zıhınselde gıren adamdan dahamı psıkoljım ıyı zannedıyo buadamlar.doguştan engellı bışekılde zar zor yuruyen veya hıç yureyemeyen (zorakı tek.sandalyelı) ortopedık engellıer neden bukadar ayrıcalıksız ve gormzden gelınıyo artık, naptık kı bız bunlara ..
    bazıları sonradanmı zor yok doguştanmı zor yazmışlar senın 1ay once veya 1yıl -10 yıl vs..çektıgının ben dogdugumdan berı çekıyorum onu nerreye koyucaz ozaman psikolojı grıp nezle degılkı hapını ıçersen gecer gıbı mantık yok bıkere bozuldumu kalıyo.buyuk travmalar bırakabılır.
    yanı ANLATMAK ISTEGIM DOĞUŞTAN ENGELLI OLDUGUNU TESBIT ETTRIBILEN HERKES HERTURLU AVANTAJLI OLMALI BENCE ..ekpss 2022ve bakım maaşı vs acısından ..

  3. #18
    Üye
    asusosmanlı Avatarı

    Gerçek Adı
    osmanlı
    Üyelik Tarihi
    06.06-2011
    Son Giriş
    12.08-2015
    Saat
    21:20
    Yaşadığı Yer
    girne / k.k.tc
    Mesaj
    55

    asusosmanlı

    bende sağ ayağımdan ortapedik engelliyim polio sekeli rahatsızlığım var. yukarıda anlatılan sıkıntıları yaşadım ve hale yaşamaktayım. devletin ileri gelenleri kendi ile alakalı sorunları bir gecede çözmeye muktedirken. sorun vatandaşlar olunca , sıkıntı başlıyor. zenginin zekat vermesi gibi sancı tutuyor. ben bu ekpss ye eski raporumla girdim. yeni yasada polio sekeli engeli olanlara %40 dan aşağı rapor veriliyor. atama olursa bir sorun olur mu doğrusu çok merak ediyorum. 2012 de yapılan atamalarda benim gibi durumda olan arkadaşlar var mıydı acaba. İnşallah bu soruma iyi cevap alabilirim.

  4. #19
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim Kaybolmuş Bir Adalet...

    Ne sakat ne de sağlam sayılmak
    var mı bundan daha ötesi,
    Kimse bana demesin bu ülke çok adaletli
    Hani o adaletin göstergesi...

  5. #20
    Üye
    aliozyurt33 Avatarı

    Gerçek Adı
    ALİ ÖZYURT
    Üyelik Tarihi
    17.02-2014
    Son Giriş
    03.12-2014
    Saat
    10:11
    Yaşadığı Yer
    ağrı
    Mesaj
    20

    aliozyurt33

    Karamsar olmayalım arkadaşlar güneş doğması yakındır.

  6. #21
    Üye
    enes75 Avatarı

    Gerçek Adı
    şahin yılmaz
    Üyelik Tarihi
    03.05-2014
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    18:49
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    806

    enes75

    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: aliozyurt33 Mesajı Gör
    Karamsar olmayalım arkadaşlar güneş doğması yakındır.
    HEDEF 2023 mü diyorsun yani? )

  7. #22
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim

    Yazıklar olsun gerçekten resmen dini sloganlarla halkı oyalıyorlar. çok şükür bende dinine bağlı bir gencim ve biliyorum ki kul hakkı çok büyük günahdır, bunlar haksızlık yapıp kul hakkına
    girdiklerinin farkındalar mı acaba..

  8. #23

    sarasota

    asusosmanlı;
    arkadaşım ataman olursa şayet büyük bir olasılıkla senden yeniden rapor isticeklerdir eğer rapor oranında düşük çıkarsa ataman maalesef yapılmayacaktır diğer konuya gelirsek yani 2012 de ataması yapılanların rapor oranları düşse bile memuriyetleri ellerinden alınamaz çünkü verilen memuriyet geri alınamaz yasalara aykırı bişey yapılmadığı sürece


    yusufyüreklim;
    elbette farkındalar neyin ne olduğunu çok iyi biliyorlar rahat ol sen

  9. #24
    Üye
    egos45 Avatarı

    Gerçek Adı
    milan baros
    Üyelik Tarihi
    16.02-2014
    Son Giriş
    19.04-2015
    Saat
    22:56
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    549

    egos45

    benimde yüzde 40 ın altı yanlıs teşhis koydular depresyonmus 23 gün hastanede yattım atipik psikoz koydular yarın kontrolüm var kendi doktoruma sölerim daha iyi psikiyatri doktorlarınında mutlaka bildiği vardır o yazar raporu daha iyi şimdi ben yüzde sıfırın altında diye her branstaki doktora paramı vercem yokya vermiom anasını satayım çok zenginiz ya cepte metelik yok zaten insaff ya itiraz dan vazgectim sıfırdan giriyorum heyete ozaman bende ozaman para vermem belki

  10. #25
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim

    bi daha doğrudan rapor çıkaramazsın ki bir defa rapor çıkardın mı bi dahakine itiraz etmen gerekiyor sanırım..

  11. #26

    jonquil

    Çok zor bir durum %42 lik raporu bana da çok zor verdiler. bir ara hatta %5 e düşürdüler. Yani inanılmaz bir şekilde yaşantımızı sürdürmemizi bekliyorlar.
    Bir çok arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Hiç bir hastalığı olmamasına rağmen doktor tanıdıkları vasıtasıyla %60 rapor alanlar var. Bize gelince de hakkaniyet sıfır oluyor. Doktor bana diyor ki numara yapma burda heyet yok. Nasıl bir mantıktır anlamıyorum. Alay eder gibi konuşmalar , tavırlar ... Ben onlara hakkımı helal etmiyorum. Ve bu ve benzeri doktorları vicdanlarıyla başbaşa bırakıyorum. Umarım günün birinde bu veballerinin sonuçlarını çekerler. Tıpkı hayatımız boyunca bize çektirdikleri gibi...

    Doktorluk yemini boşa edilen bir yemin . Etmesinler daha iyi

  12. #27
    Üye
    egos45 Avatarı

    Gerçek Adı
    milan baros
    Üyelik Tarihi
    16.02-2014
    Son Giriş
    19.04-2015
    Saat
    22:56
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    549

    egos45

    bugün psikiyatri doktoruma gittim hastanede yattım kontrollerime giren doktora benim yanlış teşhis olan raporu gördü bune yaa depresyon yazmısla dio itiraz et buna dior atipik psikoz konmustu bana o rapordan sora ayrıca epikriz raporumda var bunlarla itiraz et dedi gittim il sağlık müdürlüğüne itiraz dilekcesi yazdım ordakilerde bana devlet hastanesine göndericez orda farklı rapor alırsan öncekinden farklı alırsan yani 100 de yüz yassa bile bişey değişmiycekmiş ayrıca yüzde 0 olduğu için bu itiraz eettim depresyonlu rapor için her branstaki toktora para verecekmişim 200 300 tl yi bulcakmıs gecersizmiş sora enson beni hakem hast göndericeklermiş işte oranın kararı gecerli olacakmıs bune lan böyle türkiyenin işine bak berbat resmen yasama öl diolar herkes farklı saz calıo

  13. #28

    kunta

    çok kötu bir durum sonuna kadar yanınızdayız desteğiz sizlerinde rapor alabilmesi veya sağlam gibi degerlendirilmesi lazım bu konu kanayan bir yara azınlıkta oldugunuz için kimse ilgilenmiyor

  14. #29
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim

    kunta;

    Sesimizi duyuramıyoruz galiba kimse bu konuda bir çalışma yapıp bizim sıkıntılarımızla ilgilenmiyor, gerçekten bu kanayan bir yara ve acilen bir çözüm bulunması lazım. bu sıkıntılarımdan dolayı psikolojik sorunlar yaşamaktayım ne kimse ile konuşmak ne bir yere gitmek istiyorum sadece kendimce kalmak istiyorum...

    Artık engelli sayılabilmem için bir yerleri mi sakatlamayı bile ciddi ciddi düşünmeye başladım, bu şekilde olmayacak ne olduğumuz bellli değil

  15. #30
    Üye
    yusufyüreklim Avatarı

    Gerçek Adı
    Yusuf
    Üyelik Tarihi
    02.08-2014
    Son Giriş
    28.11-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    aydın
    Mesaj
    79

    yusufyüreklim Hak ve Adalet Nerede?

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bir isyan değil benim ki hamdolsun ki bize gelen herşey Yüce Rabbimizden fakat üzülmemek elde değil ki bu dünyada ki hak ve adalet nerede. Anlayamıyorum neden bizleri hiç düşünmüyorlar benim bir gözüm görmüyor %32 raporum var fakat ben engelli sayılmıyorum.İmkanım çok kısıtlı olduğu için ancak dışarıdan üniversiteyi bitirebildim. 4 yıllık üniversite mezunuyum ama işe giremiyorum.Ne sağlam olarak değerlendiriliyorum ne de engelli ne yapacağım benim nasıl bir geleceğim olacak ki, böyle durumda ki bir insan ailesine nasıl bakar.
    Bir işe girdim 11 ay oldu sigortam yok üstelik aşırı derecede kimyasallı ve sıcak bir ortam sürekli rahatsız oluyorum, çalışabileceğim bana uygun bir yer değil ama ne yapabilirim ki öburdan çıksam nereye girebilirim buraya bile yalvara yakara zorla girdim.Nasıl bir anlayıştır bu nasıl bir vicdan ve adalet anlayışı çözemiyorum.Bu dünyada haksızlık ve adaletsizce davrananlar elbette Rabbimiz huzurunda hesap vereceklerdir.




Sayfa 2 / 8 İlkİlk 123456 ... SonSon