1-4 Aralık 2016 tarihinde Engelsiz Yaşam Fuarı
View RSS Feed

***Neri***

Diplomamı alıyorum yuppii..:)

Değer Biç
Bu gün iş cıkısı telime msj geldi sınav cvp anahtarları yayınlanmısdır.Bende eve gider gitmez bakacam dedim kendi kendime.Annem aradı eve gitme ablanlara gel dedi haydaaaaa ben bunu öğrenemessem catlarım değil mi)Neyse ablamlarda net var olmasınada eniştem musade etmediki bakım.Sonracıma eniştem bi an pc den kalkınca dedim ıkı dk bakım bakalım gectimmi kaldımmı diye.Eniştemde gelmesmi du enişte az kaldı dedim ammaaaaa acele işe şeytan karışır derler ya yanlış cvp anahtarına bakmışım.Eve gider gitmez hemen baktım tekrardan 3 derside vermişim cok mutlu oldum anlatamam.Şimdi sırada kep atma töreni var

Bir eğitim serüveni daha burda sona erdi.........
Etiketler: Boş Etiket Ekle / Değiştir
Ana Sayfa Bölümleri
Bugünüme Dair

Yorum

  1. H.P Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Hayırlı olsun. Bilgiyi belgelemek güzel şey
  2. Veritas Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Hayırlı uğurlu olsuuuuuuuuuuuuuuuun. Kepler ne zaman atılıyor?
  3. şerifecan Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    tebrikler........... darısı başıma
  4. ***Neri*** Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    TŞKLER İNŞ SENDE BENİM GİBİ DİPLOMANA KAVUSURSUN
  5. ***Neri*** Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    valla keplerin ne ara atılacağı konusunda henüz bi bilgilendirme yuk inş atacaz
  6. Veritas Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Fotoğraf isteriz. atınca tabii.
  7. ***Neri*** Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    tabiki ne demek efem hele bi atam da resmimide atacam siteye
  8. Angel Virgo Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Çok sevindim ^_^