View RSS Feed

hüseyin19

Maskeli hayat..

Değer Biç
images?q=tbn:ANd9GcSL2r8xScWUTZdFjW XejRW 2a3ZvLf8lQojDikJi1MssmuXXk4OuLtQxEK -

Güzel ve genç bir insanın güzelleşmek için makyaja ihtiyacı yoktur. Tertemiz yıkanan bir yüz zaten hep taze kalır.

Sabah yapılan bir makyaj akşama kadar su görmeyen bir yüz demektir.

Düşünün; makyaj bozulmasın diye en zor anlarda bile ağlayamamak içini dökememek,hep bir boyanın arkasına saklanmak ne kadar acı..

Her zaman makyaj kullanan kadın 35 yaşındayken 50-53 gösterir.Makyaj cildin gözeneklerini kapatır cilt ile yüz arasında kalan asitler cildi yavaş yavaş bozar. Bu sefer bozulan cildi kapatmak için makyaj kullanılır. yani tam bir paradoks..

En iyisi hergün yüzünüzü tertemiz yıkayın..hayatın tadına varın maskeyle gezmeyin arkadaşlar..

Bilirsiniz; kızılderililer savaşa gitmek ve düşmanı korkutmak için yüzlerini boyarlarmış..
Siz kimi korkutuyonuz yavv..

hüseyin19
Etiketler: Boş Etiket Ekle / Değiştir
Ana Sayfa Bölümleri
Diğer

Yorum

  1. Mediha Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Etmeyin bunu hocam ya Tamam fazlasına karşıyım ama makyaj yapmayı bende seviyorum.. Sabahları erken kalkmayı bir becerebilsem eni konu süslenirim valla
    Birde bu arada düzgün giyinmek ve bakımlı olmak insanın kendine güvenini arttırıyor ve kendini iyi hissetmesini sağlıyor bence..
  2.  Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    ya bıra bu konuları nerden buluyorsun allah aşkına muhteşemdi doğal güzellik gibi varmı
  3. donence Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Işin açıkçası makyaj her zaman insanı olduğundan güzel hale getiriyor sürekli makyajlı görmeye alıştığımız birini makyajsız gördüğümüzde hasta zannedebiliyoruz. Çünkü yüzdeki uzuvlar daha belirgin ve göz alıcı renklerle insanın dikkatini bi kaç kat daha fazla üzerine çeken bir hale getirilmiş oluyor. küçük yaşta makyaj yapmak insanı olduğundan büyük gösteriyor.yakışmıyor da açıkçası. Ilerleyen yıllardaki zararı zaten malum da biz direk dini bakış açısı ile bakacak olursak, duru güzellik gibisi var mi
  4. Mustafa yalniz kurt Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Bilmiyorumda kimi beğenmezlerde makyaj yaparlar anlamam doğal güzellik en iyisi ''Boyacımı işini yapamayıp güzelliği yaratamamış yoksa boyayımı kötü kullanmış'' orjinal doğal güzellik en iyisi sağolasın hüseyinim konu güzel yalnız kurt...
  5. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    mediha
    makyajın zararından bahsediyorum. doğal olmak daha güzel. düzdün giyinmek pırıl pırıl suya dokunmak ve hücrelerin taze klmasını sağlamak daha iyi değil mi..
  6. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    hazan
    hayatın yanlış bir gerçeğini dile getirmenin neresi uçuk bir konu..?
    simdi meyvenin bile organik olanı revaçta..
  7. Mediha Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Tamam doğru diyorsunuz aslında sonuçta kimyasal maddeler ve elbette cilde zararı var.. Ama işte azda olsa yapmayı seviyoruz biz bayanlar
    Yine bu maskeler suyla yıkadığınız zaman çıkıyor o kadar zararlı değil. Asıl zararlı olan suyla yıkansa bile çıkmayan maskeler varya işte onlardan Allah korusun hepimizi
  8. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    dönence
    küçük yaşlarda makyaja alışan bir cildin küçük yaşta alkole alışmasından farklı bir durumu yok. erken büyür ve erken yaşlanır.
  9. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    mediha
    işin farkında olman bile güzel.. yalnız bu makyaj hava alıyor bu daha iyi diyenlere aldanmayın kimyacı arkadaşlar bunun sadece pazarlanıp satılması iiçin bir oyun olduğunu söylüyorlar her makyaj gözeneklere zarar veriyor..
  10. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    mustafa
    boyacı en güzel şekilde yaratmış.. güzel olmanın da yollarını göstermiş ama yanlışta ısrar etmek insanın tabiatında var..
  11. Mustafa yalniz kurt Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Aynen çok haklısın arkadaşım.İnsanlar ah insanlar
  12. Gurbetli Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Maskeli hayat hava almayan cilt yazik degil mi Rabbimin verdigi güzelligi cirkinlestirmeye ....
  13. Mesut. Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Arkadaşlar bi bayanın makyaj yapmasına bende karşıyım kendıne bakmasın demıyorum. aksine kendısıne bakmamasına karşıym ama makyajla değil sağlık açısından kendıne baksın cildini temız tutsun sağlıklı tutsun emin olsun o zaman makyajdan binkat daha gzl görünür. uzun vadeli hesaplar yapın makyaj kısa vadeli güzelliktir uzun vadede çirkinleştirir oysa benım dediğim uzun vadeli bi güzellik sayılır:)
  14. arif35 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    ben de bayanlada makyaja karşıyım. kandimi kandırılmış, yada kandırılmaya çlışılan bir gibi görmeye başlıyorum. doğal olmak, temiz olma güzel giyinmek yüze vurulan boyadan bin kat güzel. teşekkürler güzel anlatmışsın.
  15. şems-i nur Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    bende saf güzellikten yanayım dostlar..ama bakımlı olmak,kendine özen göstermek bir başka konu tabii.insanın kendine olan özgüvenini artıran en büyük etken bence bakımlı olmak ve bilgi sahibi olmaktır..tek başına bakımda yetmeez,bilgide!
  16. Sükût-u Vaveyla Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    Dimi ama ya;yazık değil mi,yok efenim gözümdeki rimel akar,vay efenim fondotenim bozulur diye o güzelim bahar yağmurlarında yürümekten korkanlara,canı isteyince ne sevinçten ne hüzünden ağlayamanlara...Dakkada bir lavaboya makyaj tazelemek için koşturanlara ne demeli peki...Hem çirkin kadın yoktur ki,bakımsız kadın vardır,bir de bakımlılık sadece makyajdan ibaret midir ki
  17. hüseyin19 Avatarı
    • |
    • (Bu Mesajın Linki)
    sükut etmemişsin.. evet yaa ..yağmur damlaları altında yürümek, güneşin tatına varmak, bahar esintilerinde kanat çırpmak için maskeler foraaa...