Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Düşmanınız yada sevmediğiniz biri varsa RENAULT'u tavsiye edin!

Üyelik
8 Kas 2005
Konular
56
Mesajlar
673
Reaksiyonlar
0
Merhaba arkadaşlar;
2012 haziran ayında renault scenic arac aldım'ki17 yıldır ALMAN veya japon araçlarından şaşmayan biriyim.araç 1.5 dizel EDC şanzumanve geniş 7 kişilk olması ve sol ayaktan özürlü oldugum içim aparat takdırma gibi zorunlulugun ortadan kalkması beni açıkca cezbetti.
aracımın ilk ayında yıllık iznimi kullanmak üzere memleketime gittim.memleketde ilk günümde ön tekerim patladı bende doğal olarak stepneyi takdım servise gittim.servis bana bu aracın tekerinin olmadıgını henüz ticarileşmemiş oldugunu ve orjinalinin türkiyede bulamayacagımı bildirdi ve hiç bir şekilde yardımcı olmadı aillemle birlikte otomobilin içinde o sıcakta tüm lastikcileri teker teker dolaştık malesef 205 55 R17 lastik bulamadık.en sununda FORD bayisinden bir arkadaş bir kaç yeri aradıktan sonra başka bir ilden 4 adet farklı bir marka lastik getirtip takdık.GÖSTERMİŞ OLDUGU İLGİDEN DOLAYI RENAULT BAYİSİNE TEŞEKKÜR EDERİM:mad: .aradan sadece 1-2 gün geçdi aracım sinyal ve hata mesajı vererek en yakın servise gitmem konusunda ikaz verdi.bende reno yardımı aradım kesinlikle bu şekilde devam etmemem gerektiğini en yakın servise gitmemi söyledi.evimle servis arası 100km var.servise gittim servis elektrikli el freni kablosu kopmuş(bildiğimiz lambayı yakmak için kullanılan elektrik kablosu çelik felan değil :)) oldugunu ve yedek parçasının olmadıgını bildirdi.Kopan kablo tekerin hemen yanından teğet geçiyor anlamadım gitti ayrıca bende istanbula dönecegimi yolda herhangi bir sorun açıp açmayacgını sordum yetkili servis tamir edebileceklerini ve herhangi bir sorun yaratmayacagını bildirdi ve 60tl karşılıgında tamir etdi.lakin henüz daha 50km. bile gitmeden araç aynı hatayı tekrarladı.Allaha çok şükür İstanbula sağsalim döndüm.istanbulda yetkili servise gittigimde ilk bana denilen bu parça tamir görmüş garanti kapsamı içine sokulamaz dendi.Benden yedek parçasının 1500 TL+KDV+işçilik oldugunu bildirdi.bende tamir etdirdiğim yetkili servis faturasını gösterdim.2 aylık uzun uğraşlar sonucu bugün tarafıma renault genel merkezden gelen garanti dışıdır bilgisiyle yıkıldım.Anlamadığım reno bu aracı uçak yada helikopter olarak ürettide bende eşeklik edip asfaltdamı kullanıyorum :) tekerin hemen yanında cıplak kablomu olur ya :)

ayrıca cd-mp3 radyo nun üstündeki kısım döküldü altdaki metal kısım resmen sırıtıyor.sağ ön camı açıp kapatırken sanki kornaya basıyormussun gibi ses çıkıyor.
sol arka kapıdaki araba hareket etdikce gelen sesi henüz çözemedim.Allah yardımcım olsun :)
yarın sabah ilk işim aracın arka camına büyük harflerle "düşmanınız varsa şiddetle bu aracı tavsiye edebilirsiniz" yazdırmak.

arkadaşlar şimdi sizden ricam nereye başvurmalıyım aracı iade yada tüketici mahkemesine basvursam bir sonuç alabilirmiyim.
 
sol arka kapıdaki araba hareket etdikce gelen sesi henüz çözemedim.Allah yardımcım olsun :)
yarın sabah ilk işim aracın arka camına büyük harflerle "düşmanınız varsa şiddetle bu aracı tavsiye edebilirsiniz" yazdırmak.

yapacağın tek şey bu kalmış.
ve böyle bir pankart yaptır ve özellikle reno satış yerlerinin karşısına çek arabayı, bir kaç karede fotoğrafını cek ve basına gönder.bak sorununnasıl çözülüyor.
Allah'ın sevgili kuluymuşum bende o arabayı almak için incelemiştim iyikide almamışım.
 
Arkadaşım geçmiş olsun! İşin kötü tarafı sen bu araca 5 yıl katlanacaksın! Bende geçen gün renault bayisinde megane inceledim az kalsın alıyordum şimdi bu yazıyı okuduktan sonra iyiki almamışım dedim!
 
Dehşetle okudum. Geçmiş olsun. Beyza eşya, elektrikli ev aleti v.s. filan değil ki bu, araba! İçinde can taşıyor. Güvenliğimizi nasıl emanet edeceğiz.:rolleyes:
 
Araba biraz da şans işidir. Her marka modelde hatalı üretim olabilir bu da size denk gelmiş olabilir. Ancak kesinlikle size katılıyorum, lastik bulamamak ne demek ? Hangi devir de yaşıyoruz ? İşin kötü tarafı EDC hala sıkıntılı bir vites, keşke vw'nin dsg'li bir modelini tercih etseydiniz. Fransız araçları malesef böyle oluyor, marka olarak ayırmıyorum tümü donanım olarak çok dolu gözükse de kalite anlamında Alman araçlarnının yanına yaklaşamıyorlar. En güzeli bir pankart yazıp bulunduğunuz il'de en işlek caddeye bırakıp reklam yapmak olacaktır. Geçmiş olsun.
 
Pankart işi çözebilir özelliklede Renault bayilerinin yakınında. Motor problemi olan bir aracı eurodiesel kullanmadı diye Renault garanti dışı bıraktı adam pankart asınca geri adım attılar.
 
burock;

Gerçektende artık ne alırsak alalım işimiz şansa kaldı,eski iş arkadaşımla birlikte aynı zamanda aldık araçları o renault scenic aldı ben opel astra aldım..İşe gelip gidiyorum kavşakta kırmızı ışıkta beklerken arkamdan küt diye ses geldi baktım arkamdaki sıfır aracıma vurdu o sese rağmen plakalık plastiğini kırmış sadece işe gittim renault alan arkadaşım güldü,neyse o hafta uzun yola gitti arkadaşım geldi 120 km hızdan sonra arabası içinde uğultu düdükler ötüyor diye şikayete başladı servise gitti kapılar ayarsız diye elinden almışlar aracını kapıları ayarladık diye verdiler geri.Aradan fazla geçti geçmedi sol arka kapısından vurdular aynı hafta arkasından çarptılar yine :) Trabzona oğlunu almaya gidiyordu ön camı çatlattı ön cam değişti içeri su giriyor diyordu :)
İlk 15 bin bakımda babamın sözünü dinleyip servise götürmedim ustama götürüp garantiyi bozdum bana kızıyordu garantiyi niye bozdurdun arızalanırsa cart curt dedi abs fren sisteminde arızası oldu kullanım hatası dediler şeytan kulağına 2 seneyi geçtim bakım harici ustama uğramadım.HP laptop aldım bataryası bozuldu telefon ettim yenisini gönderdiler,garantisi doldu fan arızalandı :) bu işler şans işi...
 
Gecmiş Olursun Dilerken. ALMAN otomobilinden. Japon Motosikletinden Şaşmam. Bildiğinden Şaşmayacaksın. Baştada sölemissin zaten ne dıye gittin reNault aldın usta sende.
 
Benim anlamadığım bi şey var, yetkili servis diyosunuz ama 60 TL para veriyosunuz.
Bildiğim kadarıyla, yetkili servis o tip arızaları garanti kapsamındasayıp ücretsiz yapıyor .
Yaptırdıgınız yer demekki yetkili servis değilmiş diye düşünüyorum.
Tekerlek olayınıda anlamadım açıkcası, tekerlek patladımı yoksa yarıldımı ?
Eğer tekerlek patladıysa herhangi bir lastikçide yaptırabilirsiniz, değiştirmek nerden çıktı anlamadım açıkcası.

Servis yada yetkili kişilerin sizi yönlendirmesi ve sizi bu kadar mağdur etmemesi lazımdı.
Haklılıgınıza inanıyosanız tüketici dernekleriyle görüşün.
 
Mami kardeş;
teker patladı sert bir metal girmiş içine yarılmış tamir olanagı yoktu.YETKİLİ SERVİS yardımcı olmadı. orjinal tekeri yok 3 ay sonra gel dedi.haliyle inç ve desen farkı olması sebebiyle 4 tekeride degiştirmek zorunda kaldım.elfreni kablosu içinse YETKİLİ SERVİS yedek parça yok tamirinii yaparım dedi.memleketden istanbula dönecegim için kabul etdim tamiri.
 
@fevzi,

Yetkili servis tamir etse bile para almaması lazım.
Eğer yetkili servisse renault maise şikayet edin, bakalım ne diycekler.
 
her türlü şikayetimi ilettim :)
çagrı merkezi maalesef iletiyormu genel merkeze iletmiyormu bilmiyorum..
sözde gün içinde kesin dönüş yapacaklardı 2 aydır.
aynı tas aynı hamam...
 
Öyle herkes kendi menfaatini düşünüyor.

İlk arabam ford tu ve bende çok sorun yaşadım, hemde benim gibi bi çok kişi yaşadığım ve kronik denebilecek sorunlar yaşadı ama firma bunu hiç bi zaman kabul etmedi.

Genel Merkez , fabrika falan bir sürü yerle görüştüm ama nuh diyolar peygamber demiyolar, hataları asla kabul etmediler.

O firmanın birinde çalışan arkadaşımla konuşmuştum ve bana dediği şu ana kadar mahkemeye verip kolay kolay kazanan olmadığıydı.

Şimdi sende mahkemeye versende eminim onlar bi kılıfına uydurucaklardır.

Allah kolaylık versin ne diyim :)
 
Sorununuzu yasal yollardan halletmeye çalışın bence pankart açmak falan, sonra haklı davanız da haksız duruma düşebilirsiniz. Bimer'e probleminizi detaylarıyla yazın onlardan gelecek cevabı bekleyin derim..
 
Geçmiş olsun Arkadaş

Face book ta gir sitesine döşe yazıyı,bir de hurriyet ve milliyet gazetesi tuketici köşesi var onlara da yaz bvak bakalım iki güne dönüyorlar mı?
 
Kötü şans... Ama verilen/verilmeyen hizmetin kötülüğü de korkunç. Renault gibi bir markaya hiç yakışmadı.

Oysa ben bir yıl önce Megane Sport Tourer aldım ve hem arabadan hem teknik servisten her şeyinden çok çok memnunum.

Bu işler biraz böyle maalesef. Benim çok memnum olduğum marka ve firmadan mağdur olan bür sürü insan var; aynı şekilde benim mağdur olduğum ürünü öven bir sürü arkadaşım da var. Şans!

Sorununuzun çözümü için genel müdürlüğüne yine mesaj yazın derim.
 
sürekli yazıyorum Bülent kardeşim :)
Lakin her seferinde size gün içinde dönüş yapılacaktır haber verilecekdir laflarıyla geçiştirmeye çalışıyorlar.
1,5 ayı geçdi aracımı el frensiz kullanıyorum.
çocukluk yıllarımdan kalma anılarım depreşiyor skoda kamyonet vardı nerde park etsek lastiğin altına bir taş koyardık :)
geçen gün çengelköy merkezde haliyle taş bulamadım mecbur kaldırıma yasladık tekeri :D
 
Herkes kendi anılarından bahsetmiş... ben de yasal yolları göstereyim bari... :)

Tüketici Bilgi Sistemi | ANASAYFA buraya şikayette bulunun.

Ayrıca ilinizdeki tüketici hakem heyetine başvurun. Genellikle Kaymakamlık veya Valilik binasında olurlar. Tüketici Hakem Heyetinin kararıyla gerekirse mahkemeye de başvurabilirsiniz.
 
bende scenic in pazarlığını yapıyordum ve alıcaktım ama şimdi terettüde düştüm.:)
 
satana kadar yağ ile bal :)
karışmak gibi olmasın iyice düşün derim.
 
@fevzi,
Her arabada öyle olmuyor.
Bülent'te de renauılt var ama hiç bi sıkıntı yaşamamış, bende 5 senedir megane kullanıyorum çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım.
Tam tersi bundan önceki arabam ford focus tu servisten çıkamadım.
Bu araba işi, elektronik işi gerçekten şans işi.
İnş sorununu tez zamanda çözüme kavuşturursun.
 
bu sadece bi firmaya has bi özellik dğeildir galerici mantıgıyla çalışan bazı firmalar yapar bunu .) Yani renaultu sevmesemde onun gibi firmayı biservis yada bi firma uzerinde lekelemeyelim bence bu yanlış olur o kadar araba war memnunda olabilirsin değildi bunlar çözülebilecek sornlardır bence genelleme yapmamak lazım.
bimer gibi gibi sikayet edebilirsiniz..
 
beyler renault otomatik vites konusunda çok ilerde değil.arkadaşımda 98 laguna var otomatik..11.000 bine arabayı almıştı.5000 tl harcadı rahat sadece şanjımana. bu konuda almanlar ve amerikan lar çok ilerde....
 
Syn Metepe izlenecek yol tarifi ideal yalnız ülkemizde öyle bir sistem varki bir çoğunuz bilirsiniz ankara gümrükte heyet odasının tam karşısında benim tabirimle simsarların bürosu var benim veya senin halledemediğini adamlar halediyor şimdi sorarım sana büyük başların korunup kollandığı bir sistemde madur arkadaşımız ne yapsın yazık ve günah para vermiş parasıyla rezil olmuş çok afedersiniz okurken ağzımı bozdum büyük terbiyesizlik bence kabul edilemez ben araç konusunda herzaman iğneliyorum alman olmadı toyota gerisi bizim yollara sürüşe gelmiyor. Madur arkadaşa tavsiyem o araca 30 üzerinde bir rakam vermişsindir 2500 ver bir avukata ayıplı mal satıldı güzel bir iddaname hazırlat aç davanı servis kayıtlarını vs. evrakları toparla aracın iadesini veya yenisiyle değişimini talep et. tüketici heyeti hakları bilmem ne hikaye birçok kararını bankalar dahil birçok firma umursamıyor. KENDİ PARANLA REZİL OLMA
 
merhaba,benimde çok beğenerek baktığım bir araba..2012 yılında renault gibi bir firmanın böyle bir saçmalık yapmasını anlayabilmiş değilim.birçok arkadaşda bahsetmiş bu işler biraz kısmet işi,tıpkı beyaz eşyada oldugu gibi.umarım mağduriyetiniz bir an önce giderilir.
 
benim son aldığım 2 araba toyota corolla, sıfır sorun yaşadım diyebilirim. ufak tefek yaşadığım sorunlar benden kaynaklandı. eşime opel corsa aldım 2 yıldır o da hiç sorun yaşamadı. şimdi gene araba değişim zamanı geldi toyota veya honda düşünüyorum. bir ara reno megan sw düşündüm ama çekiniyorum. sw iskemle yüklemek için iyi ama çekiniyorum.
 
2005 model aracımı ben garantıye soktum reno mais guzel okkalı bır maıl at geregını yapacaklardır durumu en anlamlı sekılde ızah et
 
Üst Alt