Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

İşitme cihazının geri iadesi için ne yapmalıyız?

fsam

Üye
Üyelik
17 Nis 2007
Konular
15
Mesajlar
64
Reaksiyonlar
0
09.10.2010 tarihinde Kayınbabam işitme cihazı satan bir firmadan işitme cihazı alıyor. Ben olaya dahil olmadığım için firma ismini şu an bilmiyorum. Ama öğreneceğim. Ve satıcı bu cihazın bilgisayar programlı olduğunu ve fiyatının 900 tl olduğunu söylemiş.
Daha sonra 590-600 tl gibi bir peşinat ödemişler geriye kalan kısmı bir sonraki ay ödiyeceklerini belirtmişler.
Aradan 2-3 saat sonunda kayınbabam cihazdan memnun kalmıyor önceki cihazı kadar iyi olmadığını ifade ediyor. Cihazı bizim buradaki işitme merkezi var oraya gösteriyorlar ve söz konusu cihazın bilgisayar programlı olmadığını ve önceki kullandığı cihazdan daha adi olduğunu söylemişler. Ayrıca bu cihazın 900tl kadar etmiyeceğini de belirtmişler.
Satıcıya, biz cihazdan memnun kalmadığımızı, söylediniz gibi bilgisayarlı programlı olmadığını ve fiyatının bu kadar etmiyeceğini söylediğimizde bize satılan malın geri alınamayacağını söyledi. Ödemiş olduğumuz peşinat için hiçbir alındı makbuz veya parayı aldığına dair bir belge vermemiş ve satış sözleşmeside yapmamış. Ayrıca önceki işitme cihazınıda aynı satıcıya tamir için vermiş ve tamir bedeli olan 95 tl'yi peşin ödemiş olduğu halde cihazı parçalanmış halde bize teslim ettiği gibi hiç bir tamirat yapmamıştır.

Bu konuda bizim ne gibi bir yol izlememiz gerekiyor?
 
babnizin oglumuyduda faturasiz belgesiz para odediniz dersem darilmayiniz hicbir hak idda edemezsiniz
o firmanin vergi kacirmasinada yardim etmis oluyorsunuz kendiniz de hak kaybina ugruyorsunuz
bizlerde cok yanilip bosuna isitme cihazi parasi verdigimiz oldu bu isler deneye yanila
artik galiba bir bardak su icin o verdiginiz paralarin ustune
 
hayır, iş o kadar da basit değil. parayı verdiğini kanıtlayamıyorsa, karşı taraf da cihazı teslim ettiğini kanıtlayamaz. bence oturduğunuz yerdeki tüketici hakem heyetine başvurun. mutlaka bir çözüme ulaştırırlar.
 
Üst Alt