Sayfa 1 / 2 12 SonSon
Toplam 18 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1

    Hayalet1903 12 yıldır Bipolar Bozukluk tedavisi görüyorum. Askerlik durumum ne olur?

    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Selamın aleyküm arkadaşlar

    ben 12 yıldır psikolojik tedavi görüyorum bipolar hastasiyim

    benim sormak istediğim benim suan 3.sınıf aof den İşletmeden devam ediyorum ama okuyamiyorum calisamiyorum hastalığımda devam ediyor 5 tane ilaç kullanıyorum hastaligimla ilgili hastaneden rapor verilecek

    askerlikle ilgili benim ne yapmam gerekiyor tecil var onu bozdurup raporlarımı sunsam nasıl bir yol izlemem gerekiyor askeri hastaneye sevk için yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar kafam durdu bnm

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:43
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    52.032

    OturanBoğa

    @Hayalet1903

    Sivildeki bütün tıbbi değerlendirmeleri yanına alıp öyle gideceksin askeri hastaneye. Onlar da muayene edecek ve karar verecekler.

    Karar ne olur bilmek mümkün değil tabii. Ama 12 yıldır tedavi gören birisine muafiyet verilir diye düşünüyorum.

  3. #3

    Hayalet1903

    Abi cevapladigin için teşekkür ederim Allah razı olsun

  4. #4

    Hayalet1903 Askerlik bipolar bozukluk

    Selamın aleyküm arkadaşlar size şimdiye kadar yasadiklarimi anlatayım ilk başta askerlik şubesine gittim tecilimi bozdurup sevk istedim hastnye aile hekimliğine gönderdiler muayene oldum ve onlarda tekrar şubeye yolladilar şube de beni ruh ve sinir hastalıkları hastanesine sevk ettiler artık askeri hastaneler in kalktnı artık devlet hastaneleri ne sevk olacağını söylediler ve arkadaşlar bn 10 yıldır tedavi görüyorum psikolojik rahatsizlik ilaç alıyorum düzenli olarak ve yarın heyete çıkıp karar verilecek arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum...

  5. #5
    Üye
    eren_21 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.07-2016
    Son Giriş
    24.11-2016
    Saat
    21:36
    Yaşadığı Yer
    diyarbakır
    Mesaj
    56

    eren_21

    heyet derken askerı hastanenn heyetınemı gıreceksn

  6. #6
    Üye
    AlternanSS Avatarı

    Gerçek Adı
    Mete
    Üyelik Tarihi
    13.04-2016
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    20:47
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    79

    AlternanSS

    almazlar muhtemelen merak etme tecil alıp alıp durursun şansın varsa şanstan sayılır mı bilmiyorum muaf olursun direk

  7. #7
    Üye
    pentha Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.10-2016
    Son Giriş
    16.10-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5

    pentha

    ilk sene 1 yıl ertelenir.İkinci gittiğinde muaf olursun.ilk seferde alamıyorsun.

  8. #8

    Tesekkurler

    Ben ilk muayeneye gittiğimde yani darbe öncesi sistem değişmeden önce askeri hastaneye sevk edildiğimde anksiyete raporumu istemişlerdi. Sonrasında askeri hastanede ki doktora raporu gösterdiğimde ilaç kullanıp kullanmadığımı sormuştu. Hayır demiştim durumumu izah edip. İlaç tedavimin devam ettiğini söyleseymişim bir yıllığına askerliğimin erteleneceğini belirtmişti. Sonrasında muaf olabilecemi söylemişti.

  9. #9
    Üye
    pentha Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.10-2016
    Son Giriş
    16.10-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5

    pentha

    Fiziksel rahatsızlıkları ilk seferde veriyorlar

  10. #10

    Hayalet1903

    Değerli yorumlarınız için sağolasıniz arkadaşlar Askeri hastanelerin kalktığını ve bana sevk edilen bakirkoy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde heyetin karar vereceğini söylediler ve muayene sonucunu şubeye bildirmemı istediler yarın cikicaz bakalım olacaklar olacak zaten durumumuz sikintilarim izi anlaticaz artık onlara kalmış sivildeki tüm raporlarımı ilaç raporlarımı sundum bekliyorum hayırlısı kardeşlerim..

  11. #11
    Üye
    pentha Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.10-2016
    Son Giriş
    16.10-2016
    Saat
    21:40
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5

    pentha

    hiç sıkıntı yapma yarın adını okuyacaklar heyete gireceksin sana hiç bir şey sormayacaklar zaten.

  12. #12

    Hayalet1903

    Eyvallah sağolasın kardeşim...

  13. #13

    Hayalet1903

    Selamın aleyküm arkadaşlar hastane askerlik için 1 yıl erteleme verdi zaman ne gosterck bakalım hayırlısı...

  14. #14

    tt1446

    Doktor bana c16 f1 43.2 uyum b. 20 gün hava değişimi verdi . Sonuç ne olur sizce?

  15. #15

    Hayalet1903

    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Kardesim bugün doktora gittim c 16 erteleme verdignı soledi prosdr geregi ama 2. Erteleme olur snra gitmezsin dddi uyum bozukluguna curuk verdiklerini duymustum birinden kardesimbenimki uyum bozukluğu değil bipolar ama duyduğumu soliym sana dedim kardeşim..




Sayfa 1 / 2 12 SonSon