PDA

İmajlı Sürüme Sıçra : Turkcell-DestekCell Hakkında bir açık...



A_GEYiK

11.10-2006, 17:57
Turkcell'in Destekcell abonelerine özel Destek Servis Paketleri bulunmaktadır. DestekServis 1 paket kapsamında Her ay ücretsiz FaturaCell (100 Kısa Mesaj sınırı ile) bulunmaktadır.

http://www.turkcell.com.tr/index/0,1028,84500,00.html

Son 2 faturamı incelediğimde bir yanlışlık olduğunu fark ettim ve Turkcell ile iletişime geçtim. Aşağıda aramızdaki elmek yazışmalarını kopyalıyorum.


Mesaj :

Destekcell abonelerine özel destekservis paketini kullanmaktayım.Bu paket içeriğindeki ücretsiz 100 adet faturacell kapsamında guncel fatura bilgisi daha önceleri ücretsiz iken yaklaşık 2 aydır Güncel mesajı ücretli olmuştur. bu konu hakkında bilgi ve görüşlerinizi rica ederim.
Muhammed Korkmaz


Sayın Korkmaz,

Destekcell Servis Paketlerinden destek Servis 1 kapsamında;
Ücretsiz 10 adet KimAramışCELL kullanımı /ay,
Her ay ücretsiz 10 Adet Kısa Mesaj /ay, ücretsiz 1MB GprsCELL /ay
Her ay ücretsiz FATURACELL (100 SMS sınırı ile) /ay veriliyor.

Saygilarimizla,

Turkcell Iletisim Hizmetleri A.S.


Merhaba,
Cevabınızın beni yeteri kadar tatmin etmediğini belirteyim. Çünkü; soruma cevap alamadım. Servis 1 kapsam bilgisini biliyorum, bilmesemde web sayfanızdan öğrenebilirim. Sorumu biraz daha açıklayıcı anlatmaya çalışayım.

Her ay ücretsiz FATURACELL (100 SMS sınırı ile) /ay veriliyor.

Bu kapsamda; daha önceden, Fatura yazıp 2222 ye mesaj olarak yolladığımda, ücretsiz fatura bilgime ulaşmakla beraber, Guncel yazıp 2222 ye mesaj yolladığımda ücretsiz olarak güncel bilgime de ulaşabilmekteydim. (100 SMS sınırı ile)

Yaklaşık 2 ay gibi bir zaman diliminde ise; fatura dökümlerimi incelediğimde Guncel mesajlarımın ücretlendirildiğini gördüm. 2 ay öncesine kadar her hangi bir ücretlendirilme yapılmıyordu. (Fatura dükümlerimi inceleyebilirsiniz)

Bu ücretlendirilmenin, hiç bir yazılı açıklama yapılmadan, neden yapıldığını öğrenmek istemekteyim.

Yok eğer bundan sonra ücretlendirilme yapılacak ise; 100 SMS in bdeva olma sebebinin mantıklı bir açıklamasını rica ediyorum.

Öneri anlamında; Bir kişi fatura bilgisini, bir ayda kaç kez öğrenmek ister? Açıkcası 1 SMS in yeterli olduğu kanısındayım.

Saygılarımla,

Muhammed Korkmaz

2 gün sonra cep telefonumdan arandım. Kısacası; beni ikna edemeyeceklerini anlayınca daha detaylı araştırıp size geri dönüş yapacağız dediler. Elmekimden 5 gün sora tekrar arandım. (Biraz önce) Sistem hatası olduğu ve tutarların geri iade edileceği ve bundan sonra ücret alınmayacağı belirtildi.

Destekcell Servis 1 i kullanan arkadaşlar, son 2-3 fatura detaylarınızı incelermisiniz. Güncel mesajlarından ücret alındı ise Turkcell AŞ. ye başvurmanızı öneririm. Küçük bir meblağ için değmez demeyelim. Yaklaşık 5 YTL desek. 100.000 destekcell abonesi olduğunu varsayarsak çok yüksek bir meblağ oluşmuş olacak.

Saygılarımla,

efkan

11.10-2006, 19:44
bilgilendirdigin için tşkr ederim... bende destekcell kullanıyorum hiç sorgulama yapmadıgım için dikkat etmedim sorgulama yaptıktan sonra faturadanda dikkate alırım
tşkrler.. 8)

AYDEM

11.10-2006, 20:07
Bana gelen Faturada 2 aydır Güncel mesajı ücretli olmuştur.Bu konuda dikkatimi çekmişti.

A_GEYiK

11.10-2006, 20:44
Demek ki genel bir hata söz konusu. Turkcell ile iletişime geçmenizi öneririm. Acaba başka arkadaşlar var mı?

==ORHAN==

11.10-2006, 21:24
Evet ücretlendirmişler. Teşekkürler aydınlattığın için. Arayalım bakalım ne diycekler.

A_GEYiK

12.10-2006, 00:46
Bu durum, sadece Destekcell abonesi olup DestekServis1 paketini kullanan Turkcell aboneleri için geçerlidir. Son 2-3 fatura detaylarınızı inceleyip 2222 ye gönderdiğiniz GUNCEL mesajlarınıza ücretlendirilme yapılmış ise yazılı başvurmanızı öneririm.
Yazılı başvuru için;
http://www.turkcell.com.tr/index/0,1028,12000,00.html

Şöyle bir mesaj yazabilirsiniz.

"Destekcell abonelerine özel olan DestekServis1 paketini kullanmaktayım. Bu kapsamda; daha önceden, Fatura yazıp 2222 ye mesaj olarak yolladığımda, ücretsiz fatura bilgime ulaşmakla beraber, Guncel yazıp 2222 ye mesaj yolladığımda ücretsiz olarak güncel bilgime de ulaşabilmekteydim. (100 SMS sınırı ile) Yaklaşık 2 ay gibi bir zaman diliminde ise; fatura dökümlerimi incelediğimde Guncel mesajlarımın ücretlendirildiğini gördüm. 2 ay öncesine kadar her hangi bir ücretlendirilme yapılmıyordu. Yapılan bu ücretlendirilmelerin tarafıma iadesi ve kesilecek faturalarımda herhangi bir ücretlendirilme yapılmaması konusunda yardımlarınızı rica ederim."


Saygılarımla,

A_GEYiK

27.10-2006, 00:00
Bu konuda hiç başvuran olmadı mı?
Tarafıma 8 Ytl lik iade yapmışlar.

nisan12

27.10-2006, 11:14
selam arkadaşlar bende destekcell kullanıcısıyım otomatik ödemede olduğu içinde hiç dikkat etmedim.Benim başka bi sorum olacak sizelere. Bu tarife gerçekten % 50 indirimli mi? daha önceki bizbizecell tarifesiyle aynıymış gibi geliyo faturalarım.

basari

27.10-2006, 12:57
türkcell destekcelle engellileri soyuyo bu kadar basit bana konuşulmadığım halde aylık 20 ytl faturalar geliyodu :evil: itiraz edincede yok şuraya buraya abone olmuşsunuz diyerek kıvırtıyolardı :evil: bende bu destekcellin faturalı hattından vazgeçip kontürlü hatta geçtim ve rahat ettim :)

A_GEYiK

27.10-2006, 15:59
Arkadaşlar,
Destekcell, kullanmasını bildikten sonra çok ucuza geliyor. Evet Bizbizecell tarifesine göre %50 daha ucuz. Yalnız diğer operatörleri aramak daha pahalı oluyor.
Mesleğim gereği olsa gerek; tüm faturalarımı detaylı olarak incelerim.
Şöyle bir örnek vereyim; son faturam 29,50 YTL geldi. (8 ytl iade vardı onu üstüne eklersek 37,50 diyelim)

Toplam 167 arama yapılmış. Bu aramaların içinde yurt dışı operatörlerine yapılan aramalar da var. (Yurtdışı aramaların bedeli zaten 12 YTL)
7 Yıldır destekcell abonesiyim. Diğer operatörlerin özürlü tarifelerini de inceledim. En uygunu destekcell. TRcell'in arada bir yaptığı sistem hataları dışında gayet memnunum.

Kulanım ücret detaylarının incelenmesinde her zaman fayda vardır. Otomatik ödeme talimatınız olsa bile faturalarınız adresinize gönderilir.

_MesuT_

27.10-2006, 16:04
A_GEYiK

tesekürler uyarın için.....bende 1 buçuk yıldr kullanıyorum...hemen inceleyip gerekeni yapacağım bende........

Onur

27.10-2006, 16:48
A_GEYiK arkadaşım yazın üzere online işlem merkezindeki incelemelerim sonucu " SMS Bilgi Servisleri 3,05 YTL" olarak eylül faturama yansıtıldığını gördüm. Büyük ihtimalle 5-6 kere sorguladığım Güncel tutarla ilgili. Oysaki aynen bende Destekservis 1'e aboneyim. Bu tutar hangi ad altında faturalandırılmış onu merak ediyorum. Faturamın detaylı bilgi aboneli olmadığı belirtmek isterim.

A_GEYiK

27.10-2006, 17:03
Onur,
Sistemlrinden kaynaklanan bir hata söz konusu. Daha önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi; yazılı başvuru yaptığın takdirde alınan ücreti geri iade ediyorlar.

alperm

27.10-2006, 17:35
Destekcell paketinin kontürlü hat seçeneği varmı

_MesuT_

27.10-2006, 17:44
alperm;

Hayır yokk....Bu tarifeden faydaLanabiLmek için FaturaLı Hat aLman (veya) oLması gerekiyor....

_MesuT_

02.11-2006, 11:09
Evett,arkadaslar ...Bu konuyla ilgili turkcelii arayıp durumu belirttim...benım de 1 seneye yakındr bu guncel sorgulalar ucretendirilmiş...gerekli incelemeden sora size dönüş yapılacağı söylendi......Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak...

sekobaba

02.11-2006, 11:32
hazir kart için geçerlimidir bilgim yokta yardim ederseniz sevinirim

A_GEYiK

02.11-2006, 12:06
Destekcell paketinin kontürlü hat seçeneği varmı

Hayır yokk....Bu tarifeden faydaLanabiLmek için FaturaLı Hat aLman (veya) oLması gerekiyor....
Hazır kart için geçerli değildir. Destekcell sadece faturalı hatlar için geçerlidir.

Mesut, 1 sene mi? Baya bir para alırsın o zaman. Hadi hayırlısı. 2 ay için 8 ytl geri iade aldım ben.

Fuzulim

02.11-2006, 12:11
Burası türkiye. Adaletin olmadığı, haklara tecavüzün sıradan bir şey olduğu, güçlünün güçsüzü ezdiği bir ülke.

_MesuT_

06.11-2006, 22:31
Destekcell paketinin kontürlü hat seçeneği varmı

Hayır yokk....Bu tarifeden faydaLanabiLmek için FaturaLı Hat aLman (veya) oLması gerekiyor....
Hazır kart için geçerli değildir. Destekcell sadece faturalı hatlar için geçerlidir.

Mesut, 1 sene mi? Baya bir para alırsın o zaman. Hadi hayırlısı. 2 ay için 8 ytl geri iade aldım ben.

TürkceLL tarafından GerekLi inceLeme yapıLmış arkadasLar...... :shock:
Sonuç.....FaturaLarın 2 ay öncesine kadar inceLeme yapıLıyormuş... :cry: :cry: Ve inceLemişLer,bu 2 ay içinde yaptığım GünceL sorguLamaLar karsıLığında
geri ödeme oLarak hesabıma 1.25 krş :cry: :cry: ekLeneceği söyLendi...... :lol: :lol:
NOT......Müşteri temsiLcisi,DESTEKCELLde buLunan ücretsiz 100 adet FATURA SORGULAMASIna GÜNCEL SORGULAMANIN girmediği vede
bundan sora Gereksiz GünceL sorguLamaLar yapmamamı tavsiye etti...Çünküü,ÜCRETE TABİ OLACAKMIŞŞŞ.......... :twisted: :twisted:

A_GEYiK

30.11-2006, 05:22
Mesut, yok öyle bir şey. Aşağıda, Turkcell ile son görüşmelerimi aktarıyorum.

Son faturam da yine ücretlendirilmiş ve şöyle bir mesaj yazıyorum.

... tarih ve ... No'lu faturam da yine "GUNCEL" mesajlarım ücrete tabi olmuştur. destekcell kapsamında güncel mesajları ücretsizdir. Gerekli düzeltmenin yapılarak bir sonraki faturamda tutarın tarafıma iadesi ve sonraki faturalarımda aynı hatanın tekrar edilmemesi konusunda yardımlarınızı rica ederim.
Gelen Cevap;

Sayın Korkmaz,
Destekservis1 dahilindeki servisler asagıda yer alıyor. GUNCEL sorgulamaları ücretsiz 100 sms'e dahil değildir.

. Ücretsiz 10 adet KimAramışCELL kullanımı /ay
. Her ay ücretsiz 10 Adet Kısa Mesaj /ay
. Ücretsiz 1MB GprsCELL /ay
. Her ay ücretsiz FATURACELL

Yanitimizla ilgili goruslerinizi Bizi değerlendirin linkinden paylasmanizi rica ederiz.

Saygilarimizla,
TURKCELL Iletisim Hizmetleri A.S.
Bu elmeke istinaden yazdığım elmek;

Lütfen daha önceki başvurularımı incelermisiniz. Telefon kayıtlarını da tekrar dinlemenizi talep ediyorum. Yaklaşık 4 fatura döneminde yaptığım tüm yazılı başvurulara aynı cevabı aldıktan sonra sizlerle yaptığım telefon görüşmeleri sonucu güncel mesajlarımdan alınan ücretler tarafıma iade edildi. Müşteri memnuniyeti kapsamında tarafımla yaptığınız görüşmelerde aynı hatanın tekrarlanmayacağını belirterek özür diliyorsunuz. Fakat/ve aynı hatalar yine yapılarak güncel mesajlarım önce ücretlendiriliyor ve sonra iade ediliyor. Artık bu soruna bir çözüm bulmanızı öneriyorum. 14 haziran 2004 tarihinden itibaren güncel mesajlarım ücretsizdir. 4 fatura dönemi yanlışlıka ücretlendirilmiş olup tarafıma sonraki faturalarımda iadesi yapılmıştır. Son telefon görüşmem de ise; müşteri temsilciniz beni aradığında aynı hata olursa tekrar başvuru yapmamı belirtmişti. Açıkcası olayın maddi boyutu şu an için önem teşkil etmemekte olup tutumunuz memnuniyetimi en alt düzeye indirmiştir. Konuya ivedilikle çözüm bulacağınız düşüncesiyle iyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla,
Muhammed Korkmaz

Elmekime istinaden; hemen gelen cevap;

Sayın Korkmaz,
Konu ile ilgili incelememizi gerceklestirip, tarafınıza bilgi aktaracagız.

Saygilarimizla,
TURKCELL Iletisim Hizmetleri A.S.

Ertesi gün (28.11.2006), Müşteri Hizmetleri Yetkilisi tarafından aranıyorum. Yine özürlerini belirtiyorlar. Sistemlerinde teknik bir değişiklik yapıldığını, "Güncel" sorgulamasının yapıldığı server yer değişikliği sebebiyle sorgulamalarının ücretlendirildiği ve bu teknik değişikliğin en kısa zamanda halledilip Güncel sorgulamalarının tekrar ücretsiz olması için çalıştıklarını belirttiler. Yalnız bu işlem biraz zaman alacakmış ve zaman konusunda kesin bir tarih veremiyorlarmış. Bu sebeple bu değişiklik yapılana kadar ücretlenen sorgulamalar için her fatura döneminde yazılı başvuru yapmamı ve anlayış göstermemi istediler. Ücretlenen tüm güncel sorgulamaları da iade edilecektir dediler. Ben de kendilerinden şu rica da bulundum. Tüm Müşteri Hizmetleri Temsilcilerini bu konuda bilgilendirmelerini istedim. Her başvuru yaptığımızda bizlere olumsuz şekilde dönmeyecekler. Umarım bu sefer sözlerinde dururlar.
Saygılarımla,

10UR

01.12-2006, 15:01
Bende faturamı inceledim dediğiniz gibi GÜNCEL fatura sorgulaması için attığım mesajlar ücretlendirilmeye başlanmış,konuyla ilgili şikayetimi yazılı olarak ilettim bakalım sonuç ne olacak.

tatvan92

01.12-2006, 19:05
Merhaba bende daha önce mesaj gönderdim. inceleme yapıp geri döneceklerini söylediler ama dönmdediler. Bundan sonra ne yapyım yardımcı olursanız Muhemmed bey sevgiyle kalın.

A_GEYiK

05.12-2006, 23:22
Tatvan, en fazla 7 gün içinde geri dönüş yapmaları gerekiyor. Yapmadılarsa ya da yapıp olumsuz bir ifade kullandılar ise belirt ona göre tekrar bir bakalım.

tameryigit76

03.01-2007, 00:49
Ya arkadaşlar, Turkcell normalde Güncel sorgulamalarını bu tarife paketlerine dahil etmemişti, galiba siz itiraz edince kafaları karıştı ve şimdi siteden kontrol ettiğime göre Güncel ler de toplamda 100 sms sınırıyla ücretsizlere dahil edildi. Yani şirkete yüklenmeniz haksızdı ama işe yaradı doğrusu.
Yalnız, Turkcell şirketinin de hakkını vermek lazım, bize en fazla indirimi onlar sağladı.

_MesuT_

03.01-2007, 11:12
Evet suan,gunceL sorguLamaLar da ücretsiz oLan 100 sms oLayına dahiL ediLmiş durumda.....Ama, bu ay yine benim faturama ücret yansıtmışLar..... :cry:

ahmetdemir

03.01-2007, 13:02
Arkadaşlar ben yaklaşık 5 yıldır braderime ait olan 533 lü hattı kullanıyorum üzerime devrini almak için mesai saatleri içinde abone ve ekstra merkezlerine uğramamızı ve bankaya 22 ytl ödememizi söylemişlerdi bizde yaklaşık 2 ay önce bir abone merkezinde form doldurduk ve ben geçen sene aldığım engelli raporumu dosyaya iliştirdim teslim ettik hem hat devri yapılacaktı hemde destkcell e geçeçektim güya:) 4 kere abone merkezine gittim onlar dosyayı merkeze gönderdik oradan sonuç gelecek derler merkezi ararız abone merkezi 1 dak. da halletebilir der ve ben işin içinden çıkamam ne yapmalıyım 4,5 kere email çektim Türkcell e ama nafile bunlar böylemi mücadele edecek Vodefonla anlamıyorum bürokrasiden bıktık artık devlet dairelerinde böyle bürokrasi yok artık ya bana bu işlerden anlayan arkadaşlar akıl versin yoksa aileme ait 25 adet turkcell hatımın tamamını iptal ettireceğim...

kayamurat75

13.02-2007, 23:48
türkcell destekcelle engellileri soyuyo bu kadar basit bana konuşulmadığım halde aylık 20 ytl faturalar geliyodu :evil: itiraz edincede yok şuraya buraya abone olmuşsunuz diyerek kıvırtıyolardı :evil: bende bu destekcellin faturalı hattından vazgeçip kontürlü hatta geçtim ve rahat ettim :)
Arkadaşım durumuna birşey diyemem ama GSM operatörleri arasında özürlülere en çok imkan sağlayan Destekcell bence diğer operatörler uyduruk imkanlar sağlayarak özürlü hattı yapmışlar.Maksatları sadece yapmış olmak.

zekhan

18.03-2007, 20:24
bende mail attım ve faturalarımda baya düşüşer oldu.

hayati_islam

08.01-2008, 17:12
selamun Aleykum merhaba arkadaşlar biraz uzun zaman geçmiş konunun üzerinden ama merakımı mazur görürsünüz inşll

bende aşağı yukarı 4 yıldır destekcell kullanıyorum ve bu mesajları buluncaya kadar hiç aklıma gelmedi normal ücret tarifesi dışında kafalarına göre fatura kestiklerini ( TURKCELL)'in faturalarıma baktım ama birşey göremedim fatura sorgulama kesintisiyle ilgili bu kesintiyi nasıl öğrene bilirim ama yardımcı olabilirmisiniz

A_GEYiK

18.12-2009, 18:50
Turkcell 3 yıl önce destekcell tarifesindeki abonelerine yaptığı hatayı yine yaptı. (En azından şimdilik benim faturamda)

Güncel ve Fatura sorgulamaları (100 Sms sınırı ile) destekcelliler için ücretsiz olması gerekirken son faturamda ücretlendirildiğini gördüm. Müşteri Hizmetlerine başvurdum, inceleyip geri dönüş yapacaklarmış.

Sizlerin de son fatura detaylarınızı incelemenizi öneririm.

A_GEYiK

05.03-2010, 17:10
Yaklaşık 3 ay oluyor başvuru yapalı, bir kez daha aradığımda yazılı olarak da cevap verdiler, "Mutlaka geri dönüş yapılacak." diyorlar. Şuan inceleme aşamasındaymış. (Sadece fatura sorgulaması değil, fatura ve güncel sorgulaması.)

A_GEYiK

05.03-2010, 19:05
Faturanın yüklü gelmesinin fatura ya da güncel sorgulamalarıyla ilgili olduğunu sanmıyorum, tek sorgulama 60 kuruş civarı (Tabi fazla miktarda sorgulama yapılıyorsa onu bilemem.)

Başvurunun aşağıdaki linke yapılması daha mantıklı gibi.

TURKCELL - Söz Sizde (http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/sozsizde)

Bu arada destekservis1 ve destekservis2 kapsamlarını değiştirmişler.

TURKCELL - Destek (http://www.turkcell.com.tr/bireysel/tarifeler/faturali/digertarifeler/destek) (Detaylar kısmında)




Özel Paketler:

BizBize Destek tarifesinden yararlanıyorsanız, ücretsiz kullanabileceğiniz özel servis paketleri de bulunuyor.

Seçeceğiniz pakete göre aşağıdakilerden birinden ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz:



DestekServis1

Her ay ücretsiz 10 adet KimAramış kullanımı
Her ay ücretsiz 10 adet kısa mesaj
Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
DestekServis2

Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
BizBize Destek paketlerine kısa mesajla abone olabilir, aboneliğinizi iptal edebilir ya da paket değişimi yapabilirsiniz. Bunun için aşağıdaki metinlerden uygun olanını yazıp 5582'ye kısa mesaj yollamanız yeterli.

"ABONE DESTEK1",
"ABONE DESTEK2",
"IPTAL DESTEK1",
"IPTAL DESTEK2" ,
"DEGISTIR DESTEK1 DESTEK2",
"DEGISTIR DESTEK2 DESTEK1".


Başına sabit alan kodunu koyarak (0212 444 gibi) yapılan 444'lü müşteri hizmetleri aramaları Her Yöne 1500 dakika kapsamında ücretlendirilirken, herhangi bir sabit alan kodu koymadan yapılan 444'lü müşteri hizmetleri aramaları Her Yöne 1500 dakika kapsamında değildir. Turkcell müşteri hizmetlerini aramak 1 SMS olarak ücretlendirilir.


destekservis1 zaten destekservis2 yi kapsıyor, öyleyse destekservis2'ye ne gerek var?



DestekServis1

Her ay ücretsiz 10 adet KimAramış kullanımı (Zaten bu servis bildiğim kadarıyla tüm abonelere ücretsiz, kullansanız da kullanmasanız da...)
Her ay ücretsiz 10 adet kısa mesaj
Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet
DestekServis2

Her ay ücretsiz 1MB bilgisayardan internet

SoN_sAvAşÇı

06.03-2010, 20:19
paylaşımın için tşkl arkadaşım

PARAPLEJİ 27

07.03-2010, 14:47
Evet arkadaşlar geçenlerde turkcell'i aradım. Destekcell'in hiçbir anlamı kalmadığını ve yeni kampanyaların da daha uygun, hatta diğer operatörlerin daha da uygun söyleyip hattımı iptal edeceğimi söyledim. Faturaların çok kabarık gelmesini şikayet ettim. Yetkililere bildireceklerini söylediler. Sonuç olarak faturamın 30 tl gelmesini beklerken, 18 tl geldi. Valla arkadaşlar ben bişey anlamadım. Bence şikayetlerin faydası oluyo...

A_GEYiK

11.03-2010, 14:58
Az önce Trcell'den gelen mesaj: "Cep telefonunuzdan 7500 ü tuşlayın. Fatura bilgilerinize ve güncel görüşme tutarınıza hemen ve ücretsiz ulaşın."

Aradım 7500 ü (defalarca) aynen şunu söylüyor. "Fatura cepte servisine hoşgeldiniz. Bu servisimiz ücretsizdir." diyor ve dıt dıt dıt diye bir sesden sonra kapanıyor. Servisi sanırım tam anlamıyla hizmete geçirememişler anladığım kadarıyla.

Bundan sonra mesaj sorgulaması yerine 7500 ü arayarak güncel ve fatura bilgilerimize ulaşacağız sanırım. (Tabii servis hizmet verirse...)

A_GEYiK

12.03-2010, 11:19
Servis bugün kullanımda. Artık 7500'ü arayarak sesli yanıt sistemiyle güncel ve fatura bilgilerimize ücretsiz ulaşabileceğiz.

PARAPLEJİ 27

12.03-2010, 11:22
Kardeş servis destekcellilere özel mi? yoksa diğer tarifelere de mi?

A_GEYiK

12.03-2010, 11:25
Onu araştırıyorum, tam emin değilim. Sadece destekcell'lilere olabilir.

PARAPLEJİ 27

12.03-2010, 11:30
Ben de destekcelliyim ama bana öyle bi mesaj gelmedi. Açıkçası faturaya yansır diye korkuyorum. Turkcell bayileri doğru dürüst bişey bilmiyorlar. Konu hakkında net bilgiyi aldığında buraya yazarsan sevinirim.

matraks12

25.04-2010, 14:16
Değerli Arkadaşlar,
Ben Görme Engelli Bir insanım. Noter'den Onaylı Kaşem Var. Bütün kamu kuruluşlarında, doğru düzgün imza atamadığım için bu kaşeyi kullanıyorum. Destek Cell hattı almak istiyorum. Turkcell İletişim merkezlerinde, Noter onaylı kaşemi Kullanabilir miyim?

ayyüzlü

25.04-2010, 14:51
PARAPLEJİ 27;
7500, tüm faturalı hatların fatura ve güncel tutarını sorguladığı servistir. sadece destekcellde bu servis ücretsizdir.

matraks12;
büyük ihtimal kullanabilirsin ama yinede bayi evraklı işlemleri karşıladığından bu konuyla ilgili bilgiyi turkcell extralardan alabilirsin. aşağıdaki linkten bayi listeleri var. istersen bulunduğun yere yakın bir bayiyi arayıp durumunu netleştir sonra başvur derim.

http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/turkcellnoktalari/turkcelliletisimmerkezi

matraks12

25.04-2010, 14:52
7500, tüm faturalı hatların fatura ve güncel tutarını sorguladığı servistir. sadece destekcellde bu servis ücretsizdir.
İzninizle Bir konuyu düzeltmek istiyorum;
Ben Destekcell hattı olmayan bir abonenin telefonundan da, 7500'ü aradığımda da, bu servisimiz ücretsi
zdir. anonsuyla karşılaşıyorum.

ayyüzlü

25.04-2010, 14:59
kısa bir süre önceye kadar 7500 servisi 2 sms ücretindeydi. sadece destekcellilere ücretsizdi.oda yanılmıyorsam aylık 100 sorgulama içindi. Turkcell ana sayfadan baktığımda dediğiniz doğru ücretlendirilemelerde yeniliğe gidilmiş şuan ıvr sorgulama tüm faturalı hatlara ücretsiz.



Fatura Sorgulama ve Güncel Sorgulama için servis ücreti, sorgulama başına 0,9 TL'dir.
Fatura Cepte ve Güncel abonelik servisleri aylık 0,9 TL olarak ücretlendirilir.
7500 Fatura Cepte IVR servisi ücretsizdir

A_GEYiK

25.04-2010, 17:31
Ayrıca 7500 şuan tam sesli yanıt sistemi olmuş, seçimlerinizi tuşlarla değil konuşarak yapıyorsunuz. Gerçi sistem pek düzgün çalışmıyor, bir kaç denemeden sonra yine tuşlarla seçim menüsüne aktarılıyor.

Teknolojinin her nimetinden faydalanmak zorunda değiliz ki yahu, ya sistemi doğru düzgün çalıştırın ondan sonra devreye sokun ya da hiç sokmayın.

A_GEYiK

11.05-2010, 19:53
Arkadaşlar, Destekcell tarifesinin diğer tarifelere göre artık bir avantajı kalmamıştır. Bu sebeple 3 ay önce Turkcell'e ücretlerin tekrar düzenlenmesi talebi için bir yazı göndermiştim. Ne kadar çok talep olursa o kadar iyi olacağı görüşündeyim. Paylaşayım istedim, yazı aşağıdadır.

"Destekcell tarifesini kullanan aboneler Bizbize tarifesine göre %61 daha avantajlı konuşmaktadır. Sınırsız konuşma paketleri, kampanyalar ve diğer operatörlerin de benzer tarifeleri göz önünde tutulduğunda Destekcell kullanıcıları için %61'lik avantaj ortadan kalkmaktadır.

Biz engelliler için cep telefonu gereksinim olmaktan çok zaman zaman hayati önem arz eder hale gelmektedir. Son zamanlarda teknolojinin ilerlemesi, diğer tarifelerde görüşme fiyatlarının ucuzlaması, Destekcell tarifesine yansımamıştır. Bu anlamda sınırsız görüşme paketleri ya da ekonomik paketler de göz önünde tutularak Destekcell tarife ücretlerinin tekrar gözden geçirilip düzenlenerek engelliler için avantajlı hale getirilmesi konusunda yardımlarınızı rica ederim."

officer

11.05-2010, 21:32
Yolladım...

HEP DESTEK TAM DESTEK.......

TURKCELL - Söz Sizde (http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/sozsizde)

gönülyarası

11.05-2010, 23:55
Cebi yanan olarak bende gönderdim.

metinmert

11.05-2010, 23:57
Bir destekte benden olsun :D

Sevgili Müşterimiz;
İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili sizinle en kısa zamanda iletişime geçeceğiz.
Size hizmet edebilme fırsatı sunduğunuz ve iletişimde Turkcell’i seçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sözsizde Ekibi

Prens Esat

11.05-2010, 23:58
A_GEYiK;
çok güzel tespit ben yillar önce iptal ettirdim böyle saçmalik olmaz ne yapalim burasi türkiye engelliere destek olan bir kampanya ama diğer kampanyalara göre 3kat fazla ödeme yapiyoruz güya destekcell ama ben diyorum ki kazikcell tarifemiz bana katilmayan varmi?

güli

12.05-2010, 00:05
Destekcell mi köstekcell mi ben geçenlerde aldım destekcell ilk faturam geldi 95 tl

officer

12.05-2010, 12:47
Turkcell den bana mesaj geldi arkadaşlar bakın..
Sayın Kaya,

Olumlu veya olumsuz eleştirilerinizi kendimizi geliştirme fırsatı olarak görüyoruz.

Görüş ve önerilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.



Saygılarımızla,
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.

Hasan Basri ONEL
Müşteri Çözüm Merkezi

metinmert

12.05-2010, 15:25
Benim mailime yanıt şu şekilde oldu :) Beklemedeyim
Herkez bence destek olsun

Sayın Mert,
Başvurunuz hakkında en kısa süre içinde size bilgi verilecektir.


Saygılarımızla,
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.

Gözde CÖMERT
Müşteri Çözüm Merkezi

A_GEYiK

12.05-2010, 16:43
Talep etmek için Destekcell abonesi olmak gerekmiyor diye düşünüyorum.
Gerek Destekcell olsun Turkcell abonesi olsun ya da farklı bir gsm operatörü kullanıcısı bile olunsa başvuru yapılabilir diye düşünüyorum. Sonuçta ortalama 8 milyon engellinin yaşadığı ülkemizde herkesin çevresinde en azından 1 engelli mutlaka vardır.

http://www.engelliler.biz/forum/diger/48373-turkcell-destekcell-tarifesinin-anlamli-avantajli-hale-gelmesi-icin-talepte-bulunalim.html